Je haalt me de woorden uit de mond. Je zou als vrouw zijnde toch helemaal frigide worden van zo'n kwal.quote:Op zondag 13 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Gadver.. Rob wordt echt ranzig. Maar roel zegt: "Ga door Rob!"
Cool he? Eindelijk na iets van 3 jaar wachten of die en die acteur nou wel of niet meedoet en of het project nu wel of niet doorgaat.quote:Op zondag 13 november 2005 01:50 schreef Arcee het volgende:
Lamon: Darren Aranofsky's nieuwste film: The Fountain
Was het maar waar.quote:
Welnee, ze heeft ze allemaal in de pocket.quote:Op zondag 13 november 2005 01:54 schreef Falco het volgende:
Chantal piekert!
Ja, ik zou me ook schamen als ik jou was.quote:Op zondag 13 november 2005 01:55 schreef style het volgende:
Vergeleken met Rob vind ik Chantal bijna leuk.![]()
Ik vind iedereen leuk als ik aan Rob en Chantal denkquote:Op zondag 13 november 2005 01:55 schreef style het volgende:
Vergeleken met Rob vind ik Chantal bijna leuk.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:bier is op.. dus ik ga slapen..
Stream ze nog
Ja maar, ja maar... zeg nou eerlijk. Als je zou moeten kiezen om in een huis te zitten met Rob of Chantal? Dan koos ik toch echt voor Chantal hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 01:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik zou me ook schamen als ik jou was.
Kijk je uit dat je computer niet te overhit raaktquote:Op zondag 13 november 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Er beweegt wel vanalles onder dat dekbed.
Voortaan wat meer inslaanquote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:bier is op.. dus ik ga slapen..
Stream ze nog
quote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef teamlead het volgende:bier is op.. dus ik ga slapen..
Stream ze nog
Arme Dido, die weet het verschil tussen een winterbeen en een bospeentje niet.quote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Er zit zeker een winterpeen in Roel zijn broek!"
Parijs worteltjes bedoelt ze!quote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze zal een spercieboon bedoelen, maar ja, zeg je niet he?quote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 01:58 schreef style het volgende:
[..]
Arme Dido, die weet het verschil tussen een winterbeen en een bospeentje niet.![]()
Ja idd, een beetje keten met elkaar en wat dollen, altijd leukquote:Op zondag 13 november 2005 01:58 schreef Arcee het volgende:
Er hangt een schoolreisjesfeertje op de slaapkamer.
ja wat jij zegt, en Dido voelt zich helemaal geweldigquote:Op zondag 13 november 2005 01:58 schreef Arcee het volgende:
Er hangt een schoolreisjesfeertje op de slaapkamer.
Die staat nu in de koelkastquote:Op zondag 13 november 2005 01:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je computer niet te overhit raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |