Nog een x voor jequote:
Skatttiiiieeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 november 2005 00:12 schreef fashionably_late het volgende:
ow...gelukkig...het gaat weer over Dido..![]()
3 keer op rijquote:Op zondag 13 november 2005 00:14 schreef demins het volgende:
Ik ben te sloom!![]()
[BB SC 731] Leef mee met Scanman!
quote:Op zondag 13 november 2005 00:12 schreef flugeltje het volgende:
Chantal is Rob nu echt zat geloof ik....
quote:Op zondag 13 november 2005 00:16 schreef flugeltje het volgende:
ik ga d'r ook een endje aan breien....![]()
En wat kun j edaar aan doen dan?quote:Op zondag 13 november 2005 00:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nog een x voor je
Dan is dat waarschijnlijk je probleem dat die oververhit is.
er zijn meer die dat probleem hebben gehad
Dat is dan weer een lichtpuntje! Haal ik de 25 voor het einde van BB. U kunt vanaf nu inzetten!!quote:
Lieffffieieieieieieiequote:Op zondag 13 november 2005 00:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Skatttiiiieeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 00:16 schreef flugeltje het volgende:
ik ga d'r ook een endje aan breien....![]()
een dell kopenquote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat kun j edaar aan doen dan?
Een betere ventilatie op je video kaart zetten.quote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
OK, thanks.quote:Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Een betere ventilatie op je video kaart zetten.
Ik lig al klaarquote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Genoeg geluld voor vanavond....neuken ?![]()
Ze hebben de film "Guess who" gezien en wij een fantastische voetbalwedstrijdquote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef Arcee het volgende:
Is er nog wat gebeurd vandaag?
Ik heb er geen reet van gezien.
vertel!quote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee niet doen die zijn heel erg slecht
Em eruit halen en even op het interne videogeheugen verder gaan (in mindere resolutie dus), om er zeker van te zijn dat dat het probleem is. Ik denk dat dat het probleem niet is. Maar wie weet.quote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou... door Naat dr schuld is dat niet helemaal meer waarquote:
Er staat nog helemaal niemand genomineerd, stereotommy.quote:Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Is er iemand die in Eindhoven woont en net als ik *geen* verbinding met het GSM netwerk van Telfort kan krijgen? Van alle andere providers kan hij signaal oppikken, maar sinds een uurtje of wat is Telfort bij mij helemaal uit de lucht...
Joost en Dido waren aan grof aan het stoeien, en dat was erg lachen.quote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef Arcee het volgende:
Is er nog wat gebeurd vandaag?
Ik heb er geen reet van gezien.
Dell is niet slechtquote:Op zondag 13 november 2005 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee niet doen die zijn heel erg slecht
Was in Venlo daarstraks ook het geval.quote:Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Is er iemand die in Eindhoven woont en net als ik *geen* verbinding met het GSM netwerk van Telfort kan krijgen? Van alle andere providers kan hij signaal oppikken, maar sinds een uurtje of wat is Telfort bij mij helemaal uit de lucht...
quote:Op zondag 13 november 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat nog helemaal niemand genomineerd, stereotommy.
Lekker is datquote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Was in Venlo daarstraks ook het geval.
Oh, ik heb op mijn werk al 50 keer een monteur heb gezien.quote:
http://us.imdb.com/title/tt0372237/ ?quote:Op zondag 13 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben de film "Guess who" gezien en wij een fantastische voetbalwedstrijd
Asus heeft een serie gehad mobo gehad.quote:Op zondag 13 november 2005 00:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, ik heb op mijn werk al 50 keer een monteur heb gezien.
Steeds hetzelfde probleem lekkende condensatoren moederbord wordt dan vervangen
En een keer of 60 de HD vervangen omdat deze ineens stuk waren.
quote:Op zondag 13 november 2005 00:21 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou... door Naat dr schuld is dat niet helemaal meer waar![]()
![]()
ok fijne avond nog of trustequote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef demins het volgende:
Ik ga ook ervantussen!
Veel plezier nog!
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef demins het volgende:
Ik ga ook ervantussen!
Veel plezier nog!
![]()
Je mist niks er is geen reet gebeurt vandaagquote:Op zondag 13 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:navond samen.. heeft het zin om de streamverslagen te lezen of mis ik helemaal niks?
ik doe migraties en dan pleur ik meestal ook tussen de 2-400 dell's neer. Nooit geen last gehad. Verder gebruik ik zelf een deel workstation thuis en een dell laptop. Ik freak me de pest maar nog steeds niets kapot. Wat ik vooral beter vin bij dell is dat je de volgenmde dag al geholpen kan zijn mocht er dus echt iets stuk zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 00:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, ik heb op mijn werk al 50 keer een monteur heb gezien.
Steeds hetzelfde probleem lekkende condensatoren moederbord wordt dan vervangen
En een keer of 60 de HD vervangen omdat deze ineens stuk waren.
Nog nooit in dat topic gekeken?quote:Op zondag 13 november 2005 00:25 schreef Lamon het volgende:
Filmmarathon aan het houden ofzo? Mijn hemel.
Leuk is dat, hè?quote:Op zondag 13 november 2005 00:38 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het eerste deel van dat topic ooit verzonnen.
Niet dat iemand dat nog weet.![]()
Navondquote:Op zondag 13 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:navond samen.. heeft het zin om de streamverslagen te lezen of mis ik helemaal niks?
Het gaat om de gx270 serie van 2003-2004.quote:Op zondag 13 november 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik doe migraties en dan pleur ik meestal ook tussen de 2-400 dell's neer. Nooit geen last gehad. Verder gebruik ik zelf een deel workstation thuis en een dell laptop. Ik freak me de pest maar nog steeds niets kapot. Wat ik vooral beter vin bij dell is dat je de volgenmde dag al geholpen kan zijn mocht er dus echt iets stuk zijn.
honderden machines per jaar en nix geen last...vaag hoor
Liever lees ff mijn post dan weet je waar de fout zat van de dellquote:Op zondag 13 november 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik doe migraties en dan pleur ik meestal ook tussen de 2-400 dell's neer. Nooit geen last gehad. Verder gebruik ik zelf een deel workstation thuis en een dell laptop. Ik freak me de pest maar nog steeds niets kapot. Wat ik vooral beter vin bij dell is dat je de volgenmde dag al geholpen kan zijn mocht er dus echt iets stuk zijn.
honderden machines per jaar en nix geen last...vaag hoor
Met gepaste bescheidenheid toekijken hoe je de oorsprong bent van een stukje FOK!geschiedenis.quote:Op zondag 13 november 2005 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Leuk is dat, hè?
Zo heb ik ooit 't eerste tournament-topic geopend.
de 270's heb ik bij bossen neergezet en nix geen last gehad. heb in dat jaar toch flinke bestellingen gedaan ...quote:Op zondag 13 november 2005 00:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gaat om de gx270 serie van 2003-2004.
Inderdaad als je Dell belt dan zijn ze de volgende dag met nieuwe onderdelen.
En bellen keurig op als het onderdeel er toch niet is.
De service van Dell is prima maar het product vind ik wat minder.
ja fuck da's waar ook ...quote:Op zondag 13 november 2005 00:49 schreef teamlead het volgende:
zegguh... zit ik per ongeluk bij tweakers
Ja iddquote:Op zondag 13 november 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
Valt het jullie ook op dat rob niet meer vroeg na bed gaat.
Dat deed hij de eerste maanden wel en nu niet meer.
klopt het was van één datum.quote:Op zondag 13 november 2005 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
de 270's heb ik bij bossen neergezet en nix geen last gehad. heb in dat jaar toch flinke bestellingen gedaan ...
misschien een maandagserie?
quote:Op zondag 13 november 2005 00:52 schreef kissa het volgende:
Ik hoorde net Roel zeggen dat hij kerst leuk vindt![]()
Tot morg, ik ga lekker slapen![]()
![]()
Misschien voelt hij zich nu prettiger bij sommige mensen. Hij gaat de laatste tijd wel goed met Roel om en die blijft natuurlijk ook langer op.quote:Op zondag 13 november 2005 00:49 schreef regenworm het volgende:
Valt het jullie ook op dat rob niet meer vroeg na bed gaat.
Dat deed hij de eerste maanden wel en nu niet meer.
ja..dan is dell toch niet per definitie slecht?quote:
Onzin! Rob en Roel hebben het altijd goed kunnen vinden. Heeft hem eerder nooit tegen gehouden om vroeg naar bed te gaan. En nu heeft hij het lef om te zeggen dat hij het ongezellig vindt dat de dames vroeg naar bed gaan en daar verder kletsen.quote:Op zondag 13 november 2005 00:53 schreef danosa het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich nu prettiger bij sommige mensen. Hij gaat de laatste tijd wel goed met Roel om en die blijft natuurlijk ook langer op.
Wel nee dit is onderdeel van een tactisch spelletje.quote:Op zondag 13 november 2005 00:53 schreef danosa het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich nu prettiger bij sommige mensen. Hij gaat de laatste tijd wel goed met Roel om en die blijft natuurlijk ook langer op.
nee, dat niet maar wel lastig.quote:Op zondag 13 november 2005 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja..dan is dell toch niet per definitie slecht?![]()
Jij weet daar ook wel wat van zegquote:Op zondag 13 november 2005 00:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ibm had ook een serie slechte moederboorden van de t40
Dus gebeurd wel eens in de zoveel tijd
hij denkt dat hij leuk is.quote:Op zondag 13 november 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Zit Rob weer bij de meiden te slijmen
quote:Op zondag 13 november 2005 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij weet daar ook wel wat van zeg
bekent probleem heeft Dell nooit goed kunnen oplossen.quote:Op zondag 13 november 2005 00:59 schreef Djoj het volgende:
erwqewor04wn wt tpio4Ik zou nooit geen Dell laptop meer kopen, de reden is dat het toetsenbord zwaar verrot is, niet alleen bij de mijne, maar ook bij dierw van mn vriend en nog een aantal mensen die ik keuiop ken.
bovenstaand is dus het probleem, ben blij dat ik ook nog een desktop heb..![]()
![]()
en nee, ik heb niet gezopen..![]()
Toetsenbord van mn laptop verrot
Ik ben een ZIJquote:Op zondag 13 november 2005 01:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hij heeft meer verstand van stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Henk door dit soort uitspraken krijg je al die minnetjes op de servival...quote:Op zondag 13 november 2005 00:58 schreef henk.jansen het volgende:
Scan haal even de kap van je PC zodat hiij meer lucht(koeling) krijgt, is het probleem dan weg weet je waar je moet zoeken.
Op zich niet erg, maar BB had naar de film een uurtje muziek moeten opzetten.quote:Op zondag 13 november 2005 01:01 schreef Arliator het volgende:
Tjezus, het is nu wel heel lang saai. Ze moeten nooit meer een film krijgen, doet ze geen goed
Deze groep kan het zeker worden, alleen denk ik wel dat ipv Dido, Nathalie in deze groep zitquote:Op zondag 13 november 2005 01:03 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, alhoewel ik niemand de finale gun eigenlijk...
Echt wel.quote:
Bij deze sorry en dan is je stem gerechtigdquote:Op zondag 13 november 2005 01:02 schreef lovebear het volgende:
Ik ben een ZIJ
Ik vind van welquote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Hallooooo![]()
Nog een beetje gezellig hier?
De geld-issue vorige week (toen Roel het gat in de muur sloeg) zal er wel voor gezorgd hebben dat ze nog beter gebond zijn. Hij wil neem ik aan Roel gezelschap houden omdat hij ook wel door heeft dat Roel niet zo lekker gaat. (Dido echter doet alsof er niks is!? Waarom? Echt teveel met zichzelf bezig om het door te hebben zegt mijn vriendin; zo dom zou ik haar ook weer niet inschalen dus ik gok dat ze misschien gewoon geen zin heeft om te investeren in "moeilijke" mannen en alleen voor 'm gaat als hij gezellig en funny is.)quote:Op zondag 13 november 2005 00:55 schreef Day het volgende:
Onzin! Rob en Roel hebben het altijd goed kunnen vinden. Heeft hem eerder nooit tegen gehouden om vroeg naar bed te gaan. En nu heeft hij het lef om te zeggen dat hij het ongezellig vindt dat de dames vroeg naar bed gaan en daar verder kletsen.
quote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze groep kan het zeker worden, alleen denk ik wel dat ipv Dido, Nathalie in deze groep zit
Ik ben bang dat Chantalquote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze groep kan het zeker worden, alleen denk ik wel dat ipv Dido, Nathalie in deze groep zit
quote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij deze sorry en dan is je stem gerechtigd![]()
Nou deze oplossing nu een serieuze zijn, dus jou stem is onterechtquote:Op zondag 13 november 2005 01:03 schreef versabommie het volgende:
Henk door dit soort uitspraken krijg je al die minnetjes op de servival...
Je bent teveel met het spelletje bezig en doet daar mensen mee pijn!
Ligt ook in de mooiste provincie van Nederlandquote:Op zondag 13 november 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Zwolle uitgeroepen tot groenste stad van Nederland![]()
![]()
Off-topic, maar moest ik effe kwijt
Ja, misschien wel, maar dit is drie keer niksquote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar BB had naar de film een uurtje muziek moeten opzetten.
Dan was de boel weer los gekomen en dan gaat iedereen niet zo vroeg naar bed.
Ik weet nog goed er is ooit een serie Intel Mobo geweest die deden het goed met een Pentium 90 en 100 processoren en met een 120 processorliep het hele systeem vastquote:Ibm had ook een serie slechte moederboorden van de t40
Dus gebeurd wel eens in de zoveel tijd
quote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Heb ik nou teveel gedronken??![]()
Dat kan ik wel even een dag gaan testen ja. Thanks.quote:Op zondag 13 november 2005 00:58 schreef henk.jansen het volgende:
Scan haal even de kap van je PC zodat hiij meer lucht(koeling) krijgt, is het probleem dan weg weet je waar je moet zoeken.
Rob in de finale nou dan jat ik een tank en rij dat hele huis plat incl rob.quote:Op zondag 13 november 2005 01:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Joost, Dido, Roel en Rob.
Ik ben nog niet teleurgesteld. Misschien Roel er nog uit op het laatst, maar daar blijft het bij.
Maastricht de meest asociale stad van Nederlandquote:Op zondag 13 november 2005 01:06 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ligt ook in de mooiste provincie van Nederland![]()
als we dan toch bezig zijn![]()
Ligt aan je streamprog of aan je Windows/PC, ik heb dat namelijk nooitquote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Ik niet, ik ben wel aan het drinken nu, dus zou het dan toch aan de drank liggen?quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb dat soort streams regelmatig, of ik ben alle dagen bezopen, dat kan natuurlijk ook![]()
denk het niet die gaat nog wel stemmen krijgenquote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Chantalin de finale komt...
Een normaal mens pist ook niet in de computerquote:Op zondag 13 november 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt aan je streamprog of aan je Windows/PC, ik heb dat namelijk nooit
Ach, het is er maar 1, de andere beelden zijn wel goed, dus ik kan er heel goed mee levenquote:Op zondag 13 november 2005 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ligt aan je streamprog of aan je Windows/PC, ik heb dat namelijk nooit
Zodra ze op de bank zit, is het voorbij.. dat ben ik met je eens. Maar het zou me niets verbazen met deze groep, dat ze het wel degelijk redt tot in de finale.quote:Op zondag 13 november 2005 01:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet die gaat nog wel stemmen krijgen
coolquote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Joost gaat winnen, maar Rob wordt een goede finalist.quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob in de finale nou dan jat ik een tank en rij dat hele huis plat incl rob.
Deze achterlijke idioot mag en gaat niet winnen
De alphamannetjesquote:Op zondag 13 november 2005 01:09 schreef Day het volgende:
Tafnar en Roel voelen zich echt 'the man' in het huis, hè?
Je ziet in ieder geval weinig verschil, dus dat kunnen ze zonder problemen doenquote:Op zondag 13 november 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De alphamannetjes![]()
Misschien kunnen ze die dooie gorilla in de Apenheul vervangen, hoe heet ie, Bongo?
Wat doe je nu dan?quote:Op zondag 13 november 2005 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat kan ik wel even een dag gaan testen ja. Thanks.
Joost gaat niet winnen. Joost is de nieuwe Menno.. Begin maar vast met zwaaien, denk ik...quote:Op zondag 13 november 2005 01:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Joost gaat winnen, maar Rob wordt een goede finalist.
Allemaal hulken?? (Ben er eigenlijk niet meer, maar dat moest ik even kwijt)quote:Op zondag 13 november 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Zwolle uitgeroepen tot groenste stad van Nederland![]()
![]()
Off-topic, maar moest ik effe kwijt
In het huis misschien wel, maar hij is bij de kijker veel populairder. Hij gaat er echt niet uit.quote:Op zondag 13 november 2005 01:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Joost gaat niet winnen. Joost is de nieuwe Menno.. Begin maar vast met zwaaien, denk ik...
quote:Op zondag 13 november 2005 01:19 schreef regenworm het volgende:
roel en zijn dildo liggen in bed hoop maar dat ze snel gaan slapen
quote:
Speciaal vanwege de intocht..quote:Op zondag 13 november 2005 01:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
En wat drink jij? Je hebt trouwens je avatar verandert zie ik. Vond de oude mooi.
quote:Op zondag 13 november 2005 01:15 schreef demins het volgende:
[..]
Allemaal hulken?? (Ben er eigenlijk niet meer, maar dat moest ik even kwijt)![]()
hoeft niet te winnen als ze de finale maar haalt.quote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, Lieske haalt de finale ook wel, hoor.
Leuk, heb je de intocht gezien? Ik heb hem gemist.quote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Speciaal vanwege de intocht..de oude komt snel weer terug hoor
je kent de betekenis
Denk het niet. Talpa knipt alle leuke stukjes van Lieske weg en Tanjalies heeft dus ook al aangegeven dat Talpa haar eruit wil hebben, net als Menno.quote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, Lieske haalt de finale ook wel, hoor.
Ik dacht eerst dat ze ging winnen, nu denk ik dat ze binnenkort genomineerd wordt, daarna ineens heimwee naar huis krijgt en daarna uit sympathie eruit gaat. Net als dat meisje in BB1, hoe heet ze ook al weer? Ze kwam er later in en was ook blond...quote:Op zondag 13 november 2005 01:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoeft niet te winnen als ze de finale maar haalt.
Ja lekker was dat vorige week tot 03:45 naar de streams gekeken.quote:Op zondag 13 november 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Paar weken geleden zaten we nog aan de streams gekluisterd in de hoop dat ze gingen wippen. Nu is het het oud nieuws![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 01:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Leuk, heb je de intocht gezien? Ik heb hem gemist.
ja ik ken de betekenis, wel grappig wat voor commando je moet gebruiken om de tekst te verkleinen, erg toepasselijk
Anouk? De hockeytroela?quote:Op zondag 13 november 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze ging winnen, nu denk ik dat ze binnenkort genomineerd wordt, daarna ineens heimwee naar huis krijgt en daarna uit sympathie eruit gaat. Net als dat meisje in BB1, hoe heet ze ook al weer? Ze kwam er later in en was ook blond...
Zet nu je pc uit, dan hoeven wij niet te wachten.quote:Op zondag 13 november 2005 01:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja lekker was dat vorige week tot 03:45 naar de streams gekeken.
Geen zoen kon er toen van af zet mijn pc uit en ze beginnen te zoenen enz enz
quote:Op zondag 13 november 2005 01:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Zet nu je pc uit, dan hoeven wij niet te wachten.
Geen kans op dat ze uit sympathie eruit gaat denk ik. Maar ik denk wel dat er weer een vreemde exit zit aan te komen, waar Chantal bv wint van Lieske ofzo.quote:Op zondag 13 november 2005 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze ging winnen, nu denk ik dat ze binnenkort genomineerd wordt, daarna ineens heimwee naar huis krijgt en daarna uit sympathie eruit gaat. Net als dat meisje in BB1, hoe heet ze ook al weer? Ze kwam er later in en was ook blond...
Ik ook ben ook meer van de D, mijn vriendin meer van de s.quote:Op zondag 13 november 2005 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]toepasselijker kan bijna niet idd.... al ben ik persoonlijk meer van de D
De intocht was spannender dan ooit hoor.. was echt zweten of de sint wel zou komen![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen kans op dat ze uit sympathie eruit gaat denk ik. Maar ik denk wel dat er weer een vreemde exit zit aan te komen, waar Chantal bv wint van Lieske ofzo.
Laat dat enz enz maar rustig wegquote:Op zondag 13 november 2005 01:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja lekker was dat vorige week tot 03:45 naar de streams gekeken.
Geen zoen kon er toen van af zet mijn pc uit en ze beginnen te zoenen enz enz
you lucky bastardquote:Op zondag 13 november 2005 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ook ben ook meer van de D, mijn vriendin meer van de s.
wild plan van joost om de kluis te kraken geloof ikquote:
De sint is leuk.quote:Op zondag 13 november 2005 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]toepasselijker kan bijna niet idd.... al ben ik persoonlijk meer van de D
De intocht was spannender dan ooit hoor.. was echt zweten of de sint wel zou komen![]()
![]()
Josti met een plan over hoe de kluis te stelen.quote:Op zondag 13 november 2005 01:27 schreef regenworm het volgende:
vier keer tuin wat nu weer
Ja idd, hier en daar wat dronken geschreeuwquote:
je moet er meer van maken dan wat het was.quote:Op zondag 13 november 2005 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat dat enz enz maar rustig weg
Lijkt me niet dat Joost dat daadwerkelijk gaat doen. Zou op zich wel een stunt zijn, kluis leeg en wegwezen..quote:Op zondag 13 november 2005 01:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
wild plan van joost om de kluis te kraken geloof ik
"Guess who"quote:Op zondag 13 november 2005 01:29 schreef Greetings het volgende:
Welke film hadden ze trouwens gekeken?
Aalsmeerse boeren weer, die uit de kroeg komen.quote:Op zondag 13 november 2005 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja idd, hier en daar wat dronken geschreeuw
Zou het niet, nee?quote:Op zondag 13 november 2005 01:30 schreef Maerycke het volgende:
Lijkt me niet dat Joost dat daadwerkelijk gaat doen
De Sint is cool iddquote:
zet dan het geluid uit hebben we ook even rust.quote:Op zondag 13 november 2005 01:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
wild plan van joost om de kluis te kraken geloof ik
quote:Op zondag 13 november 2005 01:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, vind ik zelf ook, altijd handig om zo iemand in huis te hebben
Nee hoor benner nog zoals je zietquote:Op zondag 13 november 2005 01:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
De Sint is cool idd![]()
![]()
nog geen angst voor zwarte pieten?
In Aalsmeer wonen boeren, de mensen die er werken zijn geen boeren (werk zelf in Aalsmeerquote:Op zondag 13 november 2005 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aalsmeerse boeren weer, die uit de kroeg komen.
Ze zat ook met haar vingers in zijn onderbroek.quote:Op zondag 13 november 2005 01:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
je moet er meer van maken dan wat het was.
This is TV man
Het is alleen wegwijspiet zn laatste jaar hequote:Op zondag 13 november 2005 01:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jaaa, de sint moet altijd blijven!!!!
quote:Op zondag 13 november 2005 01:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor benner nog zoals je ziet![]()
Ja had je al eens verteld, was vergeten dat jij dat wasquote:Op zondag 13 november 2005 01:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
In Aalsmeer wonen boeren, de mensen die er werken zijn geen boeren (werk zelf in Aalsmeer)
jah.. arme wegwijsquote:Op zondag 13 november 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is alleen wegwijspiet zn laatste jaar he![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
. Ik heb corruptiepiet al omgekocht, dus als ze je meenenemen, kom je niet verder dan limburg hoor
En ik was vergeten dat ik hier al eens had verteldquote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja had je al eens verteld, was vergeten dat jij dat was![]()
T blijfd niet meer t zelfde zonder hemquote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
jah.. arme wegwijsWe zullen hem missen hoor
Fijn zo'n gesprekje tussen twee vroegtijdige Alzheimer-patiëntenquote:Op zondag 13 november 2005 01:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
En ik was vergeten dat ik hier al eens had verteld
quote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze is erg blij dat ik nu zit te fokken, leidt de aandacht van mij af
Zonder wegwijs zal het nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
jah.. arme wegwijsWe zullen hem missen hoor
ach.. dat went gelukkig snel hoor... Hoofdpiet is ook al eens vervangen door deze hoofdpiet.. en daar ben ik ondertussen ook al helemaal aan gewendquote:Op zondag 13 november 2005 01:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
T blijfd niet meer t zelfde zonder hem
Moet hij daar ff een tijdje zitten komt hij wel terug van zn meningquote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef style het volgende:
Volgens Joost hebben mensen in een vluchtelingenkamp in Ethopie het beter dan hun het hadden tijdens de rantsoenweken.![]()
D66 hequote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef style het volgende:
Volgens Joost hebben mensen in een vluchtelingenkamp in Ethopie het beter dan hun het hadden tijdens de rantsoenweken.![]()
Misschien tijd om eens even terug te lezenquote:
Tijd om Joost ambassadeur van Unicef te maken.quote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef style het volgende:
Ach, ik ben blij dat ik het zelf al weetquote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fijn zo'n gesprekje tussen twee vroegtijdige Alzheimer-patiënten![]()
de vraag is natuurlijk of je dat morgen ook nog weetquote:Op zondag 13 november 2005 01:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach, ik ben blij dat ik het zelf al weet
Zeker liefquote:Op zondag 13 november 2005 01:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. dat went gelukkig snel hoor... Hoofdpiet is ook al eens vervangen door deze hoofdpiet.. en daar ben ik ondertussen ook al helemaal aan gewend
Pegasus was lief he?![]()
Dat zou inderdaad een goede les voor hem zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 01:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet hij daar ff een tijdje zitten komt hij wel terug van zn mening
Voor haar wel, sinds BB staat het op een laag pitje. Ach, kunnen we na BB er weer vol voor gaan, weet zij nog niet, is maar beter ook voor haarquote:
En dan nog de helft geven wat ze hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 01:37 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een goede les voor hem zijn.![]()
Anders heb ik de mensen hier nog om me daaraan te herinnerenquote:Op zondag 13 november 2005 01:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk of je dat morgen ook nog weet
Nee hoor. Kan me herinneren dat Bart, Ruud en Willem dat ook deden. (Tenzij de regels zijn aangepast) Bart heeft R en W zelfs een deel van het geld gegeven, de lummel.quote:Op zondag 13 november 2005 01:37 schreef regenworm het volgende:
Volgens is het verboden om te spreken over wat je met het prijzengeld gaat doen.
rob en joost zijn in overtreding
quote:Op zondag 13 november 2005 01:39 schreef style het volgende:
Rob neemt iedereen mee naar Ibiza als hij wint.
Ook een manier om nominaties te voorkomen.![]()
Ik vond die opmerking van Joost wel leuk, als ik win krijgen jullie een biertjequote:Op zondag 13 november 2005 01:38 schreef Lamon het volgende:
Joost, Rob en Dido hebben mijns inziens een soort mini-pactje. Roel en Nathalie komen daar automatisch bij.
Ik denk dat Chantal, Ingrid en Lieske toch echt de lul zijn.
serieusquote:Op zondag 13 november 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan me herinneren dat Bart, Ruud en Willem dat ook deden. (Tenzij de regels zijn aangepast) Bart heeft R en W zelfs een deel van het geld gegeven, de lummel.
quote:Op zondag 13 november 2005 01:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Zet nu je pc uit, dan hoeven wij niet te wachten.
Hoezo de lul? Roel en Dido gaan sowieso genomineerd worden (Roel door Joost en Dido door Chantal of Ingrid). Joost gaat genomineerd worden door Roel, dus ik vraag me af hoe jij bij dat pact komtquote:Op zondag 13 november 2005 01:38 schreef Lamon het volgende:
Joost, Rob en Dido hebben mijns inziens een soort mini-pactje. Roel en Nathalie komen daar automatisch bij.
Ik denk dat Chantal, Ingrid en Lieske toch echt de lul zijn.
En bedanktquote:Op zondag 13 november 2005 01:40 schreef teamlead het volgende:
oke.. joost heeft een erectie...
en waarom denkt joost dan iemand dat wil weten
Ik vond het orgineel van Tripical Tropical-Going to Barbados stukken beter!quote:
Ze hadden inderdaad afgesproken dat de winnaar de andere 25000 gulden zou geven.quote:
Is ten koste gegaan van de herseninhoudquote:Op zondag 13 november 2005 01:41 schreef Arliator het volgende:
![]()
Joost heeft meer zelfvertouwen gekregen, zijn piemel is groter dan de andere mannen in huis
Geen kunst, want die van Roel is met het blote oog niet waarneembaar.quote:Op zondag 13 november 2005 01:41 schreef Arliator het volgende:
![]()
Joost heeft meer zelfvertouwen gekregen, zijn piemel is groter dan de andere mannen in huis
Back to the island.quote:
en nog steeds staan we niet gelijkquote:
Ingrid.quote:Op zondag 13 november 2005 01:42 schreef Arliator het volgende:
Rob gaat nog met een vrouw in bed liggen, ben benieuwd wie hij in gedachte heeft
quote:Op zondag 13 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen kunst, want die van Roel is met het blote oog niet waarneembaar.
Nee kloptquote:Op zondag 13 november 2005 01:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
en nog steeds staan we niet gelijk
toch best knap hoor.. Rob heeft vast 3 verschillende bij zich...quote:Op zondag 13 november 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen kunst, want die van Roel is met het blote oog niet waarneembaar.
Kusjequote:Op zondag 13 november 2005 01:44 schreef lovebear het volgende:
Ik ga naar mn bedje toe
Truste allemaal en streamse nog.
![]()
![]()
slaap lekker lieverdquote:Op zondag 13 november 2005 01:44 schreef lovebear het volgende:
Ik ga naar mn bedje toe
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 01:44 schreef lovebear het volgende:
Ik ga naar mn bedje toe
![]()
![]()
Vind je het erg als ik niet weet wat dat moet voorstellen?quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 01:44 schreef newsman het volgende:
Hips, ja die Bram van der vlught, doet het goed als sinterklaas. Hallo allemaal
Snifquote:Op zondag 13 november 2005 01:44 schreef lovebear het volgende:
Ik ga naar mn bedje toe
![]()
![]()
Siliconquote:Op zondag 13 november 2005 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik niet weet wat dat moet voorstellen?
Trusten Lovebear![]()
![]()
Joost gaat er niet uit wanneer de volgende nominatie ook op hem valt, als het zo is dat Roel's nominatie genoeg is voor de bank. Dido is idd een twijfelgeval, maar ik weet niet zeker of Chantal en Ingrid ook niet gewoon voor Joost kiezen als makkelijkere nominatie.quote:Op zondag 13 november 2005 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo de lul? Roel en Dido gaan sowieso genomineerd worden (Roel door Joost en Dido door Chantal of Ingrid). Joost gaat genomineerd worden door Roel, dus ik vraag me af hoe jij bij dat pact komt
chantal misschienquote:Op zondag 13 november 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Er ligt al iemand te snurken, maar wie is dat dan. Roel, Rob en Joost zijn wakker toch?
Natuurlijk niet. Maar dat is mede de reden waarom hij zo de pest aan Menno had; die had Ingrid 'ingepikt'.quote:Op zondag 13 november 2005 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dus hij denkt dat hij een kans maakt bij Ingrid? Ze schelen bijna 18 jaar!!!
haaaaaaaaaaai wickedengeltjequote:Op zondag 13 november 2005 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar dat is mede de reden waarom hij zo de pest aan Menno had; die had Ingrid 'ingepikt'.
Hai Newsman![]()
Hoe hard heb *jij* je speakers staan? Die pijpgeluiden heb ik niet gehoordquote:Op zondag 13 november 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Dido maakt nu met opzet kreungeluiden en pijpgeluiden. Rob wordt aardig vunzig intussen.
Volgens mij hebben we op alle streams de mannen slaapkamer. OF niet?quote:
ik wil het helemaal niet weten.......quote:Op zondag 13 november 2005 01:48 schreef Falco het volgende:
Wat is Joost nu aan het doen?
quote:Op zondag 13 november 2005 01:48 schreef Falco het volgende:
Wat is Joost nu aan het doen?
LOL, daar zit die poen nog inquote:Op zondag 13 november 2005 01:49 schreef frizti het volgende:
Josti gaat een schoen zetten. Zegt Rob:zet mijn pantoffel ook even.
Eikel, je moet je been erneer zetten daar past meer in.
quote:Op zondag 13 november 2005 01:49 schreef frizti het volgende:
Josti gaat een schoen zetten. Zegt Rob:zet mijn pantoffel ook even.
Eikel, je moet je been erneer zetten daar past meer in.
Ze is er net uitgestapt.quote:Op zondag 13 november 2005 01:52 schreef Falco het volgende:
He Chantal ligt nog lang niet in bed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |