quote:Op zondag 13 november 2005 01:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor benner nog zoals je ziet![]()
Ja had je al eens verteld, was vergeten dat jij dat wasquote:Op zondag 13 november 2005 01:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
In Aalsmeer wonen boeren, de mensen die er werken zijn geen boeren (werk zelf in Aalsmeer)
jah.. arme wegwijsquote:Op zondag 13 november 2005 01:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is alleen wegwijspiet zn laatste jaar he![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
. Ik heb corruptiepiet al omgekocht, dus als ze je meenenemen, kom je niet verder dan limburg hoor
En ik was vergeten dat ik hier al eens had verteldquote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja had je al eens verteld, was vergeten dat jij dat was![]()
T blijfd niet meer t zelfde zonder hemquote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
jah.. arme wegwijsWe zullen hem missen hoor
Fijn zo'n gesprekje tussen twee vroegtijdige Alzheimer-patiëntenquote:Op zondag 13 november 2005 01:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
En ik was vergeten dat ik hier al eens had verteld
quote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze is erg blij dat ik nu zit te fokken, leidt de aandacht van mij af
Zonder wegwijs zal het nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 13 november 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
jah.. arme wegwijsWe zullen hem missen hoor
ach.. dat went gelukkig snel hoor... Hoofdpiet is ook al eens vervangen door deze hoofdpiet.. en daar ben ik ondertussen ook al helemaal aan gewendquote:Op zondag 13 november 2005 01:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
T blijfd niet meer t zelfde zonder hem
Moet hij daar ff een tijdje zitten komt hij wel terug van zn meningquote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef style het volgende:
Volgens Joost hebben mensen in een vluchtelingenkamp in Ethopie het beter dan hun het hadden tijdens de rantsoenweken.![]()
D66 hequote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef style het volgende:
Volgens Joost hebben mensen in een vluchtelingenkamp in Ethopie het beter dan hun het hadden tijdens de rantsoenweken.![]()
Misschien tijd om eens even terug te lezenquote:
Tijd om Joost ambassadeur van Unicef te maken.quote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef style het volgende:
Ach, ik ben blij dat ik het zelf al weetquote:Op zondag 13 november 2005 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fijn zo'n gesprekje tussen twee vroegtijdige Alzheimer-patiënten![]()
de vraag is natuurlijk of je dat morgen ook nog weetquote:Op zondag 13 november 2005 01:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach, ik ben blij dat ik het zelf al weet
Zeker liefquote:Op zondag 13 november 2005 01:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. dat went gelukkig snel hoor... Hoofdpiet is ook al eens vervangen door deze hoofdpiet.. en daar ben ik ondertussen ook al helemaal aan gewend
Pegasus was lief he?![]()
Dat zou inderdaad een goede les voor hem zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 01:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moet hij daar ff een tijdje zitten komt hij wel terug van zn mening
Voor haar wel, sinds BB staat het op een laag pitje. Ach, kunnen we na BB er weer vol voor gaan, weet zij nog niet, is maar beter ook voor haarquote:
En dan nog de helft geven wat ze hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 01:37 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een goede les voor hem zijn.![]()
Anders heb ik de mensen hier nog om me daaraan te herinnerenquote:Op zondag 13 november 2005 01:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
de vraag is natuurlijk of je dat morgen ook nog weet
Nee hoor. Kan me herinneren dat Bart, Ruud en Willem dat ook deden. (Tenzij de regels zijn aangepast) Bart heeft R en W zelfs een deel van het geld gegeven, de lummel.quote:Op zondag 13 november 2005 01:37 schreef regenworm het volgende:
Volgens is het verboden om te spreken over wat je met het prijzengeld gaat doen.
rob en joost zijn in overtreding
quote:Op zondag 13 november 2005 01:39 schreef style het volgende:
Rob neemt iedereen mee naar Ibiza als hij wint.
Ook een manier om nominaties te voorkomen.![]()
Ik vond die opmerking van Joost wel leuk, als ik win krijgen jullie een biertjequote:Op zondag 13 november 2005 01:38 schreef Lamon het volgende:
Joost, Rob en Dido hebben mijns inziens een soort mini-pactje. Roel en Nathalie komen daar automatisch bij.
Ik denk dat Chantal, Ingrid en Lieske toch echt de lul zijn.
serieusquote:Op zondag 13 november 2005 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan me herinneren dat Bart, Ruud en Willem dat ook deden. (Tenzij de regels zijn aangepast) Bart heeft R en W zelfs een deel van het geld gegeven, de lummel.
quote:Op zondag 13 november 2005 01:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Zet nu je pc uit, dan hoeven wij niet te wachten.
Hoezo de lul? Roel en Dido gaan sowieso genomineerd worden (Roel door Joost en Dido door Chantal of Ingrid). Joost gaat genomineerd worden door Roel, dus ik vraag me af hoe jij bij dat pact komtquote:Op zondag 13 november 2005 01:38 schreef Lamon het volgende:
Joost, Rob en Dido hebben mijns inziens een soort mini-pactje. Roel en Nathalie komen daar automatisch bij.
Ik denk dat Chantal, Ingrid en Lieske toch echt de lul zijn.
En bedanktquote:Op zondag 13 november 2005 01:40 schreef teamlead het volgende:
oke.. joost heeft een erectie...
en waarom denkt joost dan iemand dat wil weten
Ik vond het orgineel van Tripical Tropical-Going to Barbados stukken beter!quote:
Ze hadden inderdaad afgesproken dat de winnaar de andere 25000 gulden zou geven.quote:
Is ten koste gegaan van de herseninhoudquote:Op zondag 13 november 2005 01:41 schreef Arliator het volgende:
![]()
Joost heeft meer zelfvertouwen gekregen, zijn piemel is groter dan de andere mannen in huis
Geen kunst, want die van Roel is met het blote oog niet waarneembaar.quote:Op zondag 13 november 2005 01:41 schreef Arliator het volgende:
![]()
Joost heeft meer zelfvertouwen gekregen, zijn piemel is groter dan de andere mannen in huis
Back to the island.quote:
en nog steeds staan we niet gelijkquote:
Ingrid.quote:Op zondag 13 november 2005 01:42 schreef Arliator het volgende:
Rob gaat nog met een vrouw in bed liggen, ben benieuwd wie hij in gedachte heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |