Je weet er veel vanquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel inderdaad ja. Staat ie rondom wel helemaal vrij (goede lucht toevoer) en heb je al andere koeler geprobeerd, zit er te weinig koelpasta tussen? etc
Weet niet wat voor processor je hebt, maar vooral athlon processors raken erg snel oververhit.
Ik heb door omstandigheden de mavo niet eens afgemaakt en zit toch bij al die IQ tests altijd boven de 130. Dus ik weet een beetje uit ervaring dat opleiding niets zegt over het IQ van iemand.quote:Op zondag 13 november 2005 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je verwoord het beter, zoiets bedoelde ik dus ook, alleen een beetje verkeerd opgeschreven.
Ik heb MAVO gedaan, voor de rest niks, maar voor mijn huidige baan wordt MBO/HBO niveau gevraagd. En zover ik weet doe ik mijn werk goed.
Weet je wat ik dom vind. Mensen die hun IQ onthouden.quote:Op zondag 13 november 2005 03:09 schreef Splash het volgende:
[..]
wat haalde je dan
ik 146
en ik ben echt niet geniaal
of teveel ISOLERENDE warmteverdelende pastaquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel inderdaad ja. Staat ie rondom wel helemaal vrij (goede lucht toevoer) en heb je al andere koeler geprobeerd, zit er te weinig koelpasta tussen? etc
Weet niet wat voor processor je hebt, maar vooral athlon processors raken erg snel oververhit.
quote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je weet er veel vanzit je toevallig in die business?
Hahaquote:
Als je niet geniaal bent, dan heb je een verkeerde test gedaan. 146 met een echte IQ test staat wel degelijk voor uiterst geniaal.quote:Op zondag 13 november 2005 03:09 schreef Splash het volgende:
[..]
wat haalde je dan
ik 146
en ik ben echt niet geniaal
quote:Op zondag 13 november 2005 03:12 schreef Day het volgende:
Aangezien er verder geen moer meer op de streaams gebeurd en ik Scan niet kan helpen met z'n pc-problemen, ga ik maar 'ns 'vroeg' naar bed vannacht.
Ik ga een poging doen om "Dead Famous" uit te lezen. Is overigens echt een aanrader!
Volgens mij heeft Hummie 't ook gelezen!
Laters
dan is iemand met een score van 100 beduidend minder intelligent dusquote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb door omstandigheden de mavo niet eens afgemaakt en zit toch bij al die IQ tests altijd boven de 130. Dus ik weet een beetje uit ervaring dat opleiding niets zegt over het IQ van iemand.
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/22509quote:Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al maanden ja, sinds ik een nieuwe pc heb. Soms springt ie opeens uit en reset dan dus.
Maar we hebben alle mogelijke oplossingen al gehad. Door alles wat iedereen erover gezegd heeft denk ik dat iets in de toren te warm wordt.
Hij staat vrij en onder mijn bureau. Ik heb nog geen andere koelers geprobeerd. Als je een nieuwe pc koopt, mag je er toch vanuit gaan dat dat allemaal klopt. Blijkbaar niet dusquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb je iemand in gedachten?quote:Op zondag 13 november 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wat ik het zieke vind is dat 40 jarige mannen en ouder op lieske vallen, donder op pedoos.
Dan zijn we het over eens dat opleiding niet alles zegt over iemands IQ. Nu de bedrijven nogquote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb door omstandigheden de mavo niet eens afgemaakt en zit toch bij al die IQ tests altijd boven de 130. Dus ik weet een beetje uit ervaring dat opleiding niets zegt over het IQ van iemand.
Bij zo'n internet IQ testje is makkelijk 150 te halenquote:Op zondag 13 november 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je niet geniaal bent, dan heb je een verkeerde test gedaan. 146 met een echte IQ test staat wel degelijk voor uiterst geniaal.
Nu in het Nederlands graagquote:Op zondag 13 november 2005 03:15 schreef newsman het volgende:
Leg mij is uit waarom jullie, om strak vallen, thuis te kort zeker.
Je moet ze de kost eens geven, zijn er zoveel. Maar ach, zal wel iets te maken hebben hoe wij mannen in elkaar zitten.quote:Op zondag 13 november 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wat ik het zieke vind is dat 40 jarige mannen en ouder op lieske vallen, donder op pedoos.
Slaap lekker Dayquote:Op zondag 13 november 2005 03:12 schreef Day het volgende:
Aangezien er verder geen moer meer op de streaams gebeurd en ik Scan niet kan helpen met z'n pc-problemen, ga ik maar 'ns 'vroeg' naar bed vannacht.
Ik ga een poging doen om "Dead Famous" uit te lezen. Is overigens echt een aanrader!
Volgens mij heeft Hummie 't ook gelezen!
Laters
Of mensen die hun IQ uberhaupt noemen, dat duidt namelijk meteen op een laag EQ, anders had je wel de zekerheid om dat voor jezelf te kunnen houden.quote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Weet je wat ik dom vind. Mensen die hun IQ onthouden.![]()
Ik durf er toch geld op te zetten dat Inrit nauwelijks aan gemiddeld zal komen daarquote:Op zondag 13 november 2005 03:16 schreef melke het volgende:
[..]
Bij zo'n internet IQ testje is makkelijk 150 te halen
100 is het gemiddelde dus ja. 100 staat ongeveer gelijk aan mavo niveau. Dus iemand met 100 moet mavo kunnen halen. Iemand met 130 kan makkelijk een universitaire opleiding doen. Het is echter niet zo dat iemand die alleen mavo heeft gedaan automatisch een IQ van 100 heeft. Dat kan dus veel hoger liggen.quote:Op zondag 13 november 2005 03:13 schreef Splash het volgende:
[..]
dan is iemand met een score van 100 beduidend minder intelligent dus
Met de kap eraf is de luchtflow minder en koelt dan nog slechter dus zou ik zeker niet aanraden.quote:Op zondag 13 november 2005 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij staat vrij en onder mijn bureau. Ik heb nog geen andere koelers geprobeerd. Als je een nieuwe pc koopt, mag je er toch vanuit gaan dat dat allemaal klopt. Blijkbaar niet dus
Maar ik ga het de komende dagen testen met de kap van de toren af. Als de pc dan geen enkele keer meer reset, ligt het dus idd aan de koeler.
ik ben bouwvakker geworden..........quote:Op zondag 13 november 2005 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Of mensen die hun IQ uberhaupt noemen, dat duidt namelijk meteen op een laag EQ, anders had je wel de zekerheid om dat voor jezelf te kunnen houden.
Trouwens, alsof IQ je altijd ver zal brengen in het leven.
"Slimme" mensen denken teveel, in werken zichzelf vaakl in depressies, waar ze niet in hadden hoeven te zitten als ze niet zo onnodig veel nadachten.
Onwetendheid is soms eerder iets om te koesteren, in plaats van te veroordelen.
Bouwvakkers zijn bijna altijd vrolijk, vergeef de onterechte generalisatie.
Jij hebt gisteren guido weijers gezien? Die zei gisteren ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 13 november 2005 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Trouwens, alsof IQ je altijd ver zal brengen in het leven.
"Slimme" mensen denken teveel, in werken zichzelf vaakl in depressies, waar ze niet in hadden hoeven te zitten als ze niet zo onnodig veel nadachten.
quote:Op zondag 13 november 2005 03:15 schreef newsman het volgende:
Leg mij is uit waarom jullie, op strak vallen, thuis te kort zeker.
Ja, die bedoel ik dus ook niet.quote:Op zondag 13 november 2005 03:16 schreef melke het volgende:
[..]
Bij zo'n internet IQ testje is makkelijk 150 te halen
Je bent een kut kneus, geboren in de 60tieks, valt op een kind van 19, jij deugt niet.quote:Op zondag 13 november 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij zit vast bij het gemiddelde...
Wie?quote:Op zondag 13 november 2005 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren guido weijers gezien? Die zei gisteren ongeveer hetzelfde
Dank je. Ik zal het ter harte nemen. En nu weer lekker naar bedje toequote:Op zondag 13 november 2005 03:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Je bent een kut kneus, geboren in de 60tieks, valt op een kind van 19, jij deugt niet.
Doe ff normaal man.quote:Op zondag 13 november 2005 03:23 schreef newsman het volgende:
[..]
Je bent een kut kneus, geboren in de 60tieks, valt op een kind van 19, jij deugt niet.
Heb ik al eens gedaan en dan krijg ik een blauw scherm en kan verder ook alleen nog maar resetten.quote:Op zondag 13 november 2005 03:17 schreef BONG4002 het volgende:
@Scanman:
Je hebt het over resetten van de PC, kan ook een BSOD zijn maar omdat standaard in windows staat ingesteld dat ie moet rebooten bij een fout weet je niet of het een fout betreft danwel je koeler, dus als dat het geval is moet je even naar het configuratiescherm dan Systeem en dan "opstart en herstelinstellingen" en daar het vinkje weghalen bij automatisch opstarten bij een fout
wordt beetje offtopic maar ze slapen toch allemaal nu.quote:Op zondag 13 november 2005 03:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren guido weijers gezien? Die zei gisteren ongeveer hetzelfde
En wat staat er dan?quote:Op zondag 13 november 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan en dan krijg ik een blauw scherm en kan verder ook alleen nog maar resetten.
quote:Op zondag 13 november 2005 03:26 schreef Snaptnix het volgende:
Anyway. Ik ga slapen
@Scan veel succes met je pc
Dus een nieuwe ventilator is de oplossing? Of een extra?quote:Op zondag 13 november 2005 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Met de kap eraf is de luchtflow minder en koelt dan nog slechter dus zou ik zeker niet aanraden.
Zou helaas niet de eerste bud koeler zijn die als standaard (lees goedkope optie) erin wordt gezet. Heb het al vaak genoeg mee gemaakt helaas. Vaak is het ventilatortje dan het probleem.
quote:Op zondag 13 november 2005 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wie?
(Ik heb dus al geen algemene ontwikkeling)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |