Je weet er veel vanquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel inderdaad ja. Staat ie rondom wel helemaal vrij (goede lucht toevoer) en heb je al andere koeler geprobeerd, zit er te weinig koelpasta tussen? etc
Weet niet wat voor processor je hebt, maar vooral athlon processors raken erg snel oververhit.
Ik heb door omstandigheden de mavo niet eens afgemaakt en zit toch bij al die IQ tests altijd boven de 130. Dus ik weet een beetje uit ervaring dat opleiding niets zegt over het IQ van iemand.quote:Op zondag 13 november 2005 03:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je verwoord het beter, zoiets bedoelde ik dus ook, alleen een beetje verkeerd opgeschreven.
Ik heb MAVO gedaan, voor de rest niks, maar voor mijn huidige baan wordt MBO/HBO niveau gevraagd. En zover ik weet doe ik mijn werk goed.
Weet je wat ik dom vind. Mensen die hun IQ onthouden.quote:Op zondag 13 november 2005 03:09 schreef Splash het volgende:
[..]
wat haalde je dan
ik 146
en ik ben echt niet geniaal
of teveel ISOLERENDE warmteverdelende pastaquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel inderdaad ja. Staat ie rondom wel helemaal vrij (goede lucht toevoer) en heb je al andere koeler geprobeerd, zit er te weinig koelpasta tussen? etc
Weet niet wat voor processor je hebt, maar vooral athlon processors raken erg snel oververhit.
quote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je weet er veel vanzit je toevallig in die business?
Hahaquote:
Als je niet geniaal bent, dan heb je een verkeerde test gedaan. 146 met een echte IQ test staat wel degelijk voor uiterst geniaal.quote:Op zondag 13 november 2005 03:09 schreef Splash het volgende:
[..]
wat haalde je dan
ik 146
en ik ben echt niet geniaal
quote:Op zondag 13 november 2005 03:12 schreef Day het volgende:
Aangezien er verder geen moer meer op de streaams gebeurd en ik Scan niet kan helpen met z'n pc-problemen, ga ik maar 'ns 'vroeg' naar bed vannacht.
Ik ga een poging doen om "Dead Famous" uit te lezen. Is overigens echt een aanrader!
Volgens mij heeft Hummie 't ook gelezen!
Laters
dan is iemand met een score van 100 beduidend minder intelligent dusquote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb door omstandigheden de mavo niet eens afgemaakt en zit toch bij al die IQ tests altijd boven de 130. Dus ik weet een beetje uit ervaring dat opleiding niets zegt over het IQ van iemand.
http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/22509quote:Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al maanden ja, sinds ik een nieuwe pc heb. Soms springt ie opeens uit en reset dan dus.
Maar we hebben alle mogelijke oplossingen al gehad. Door alles wat iedereen erover gezegd heeft denk ik dat iets in de toren te warm wordt.
Hij staat vrij en onder mijn bureau. Ik heb nog geen andere koelers geprobeerd. Als je een nieuwe pc koopt, mag je er toch vanuit gaan dat dat allemaal klopt. Blijkbaar niet dusquote:Op zondag 13 november 2005 03:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb je iemand in gedachten?quote:Op zondag 13 november 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wat ik het zieke vind is dat 40 jarige mannen en ouder op lieske vallen, donder op pedoos.
Dan zijn we het over eens dat opleiding niet alles zegt over iemands IQ. Nu de bedrijven nogquote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb door omstandigheden de mavo niet eens afgemaakt en zit toch bij al die IQ tests altijd boven de 130. Dus ik weet een beetje uit ervaring dat opleiding niets zegt over het IQ van iemand.
Bij zo'n internet IQ testje is makkelijk 150 te halenquote:Op zondag 13 november 2005 03:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je niet geniaal bent, dan heb je een verkeerde test gedaan. 146 met een echte IQ test staat wel degelijk voor uiterst geniaal.
Nu in het Nederlands graagquote:Op zondag 13 november 2005 03:15 schreef newsman het volgende:
Leg mij is uit waarom jullie, om strak vallen, thuis te kort zeker.
Je moet ze de kost eens geven, zijn er zoveel. Maar ach, zal wel iets te maken hebben hoe wij mannen in elkaar zitten.quote:Op zondag 13 november 2005 03:14 schreef newsman het volgende:
Wat ik het zieke vind is dat 40 jarige mannen en ouder op lieske vallen, donder op pedoos.
Slaap lekker Dayquote:Op zondag 13 november 2005 03:12 schreef Day het volgende:
Aangezien er verder geen moer meer op de streaams gebeurd en ik Scan niet kan helpen met z'n pc-problemen, ga ik maar 'ns 'vroeg' naar bed vannacht.
Ik ga een poging doen om "Dead Famous" uit te lezen. Is overigens echt een aanrader!
Volgens mij heeft Hummie 't ook gelezen!
Laters
Of mensen die hun IQ uberhaupt noemen, dat duidt namelijk meteen op een laag EQ, anders had je wel de zekerheid om dat voor jezelf te kunnen houden.quote:Op zondag 13 november 2005 03:11 schreef melke het volgende:
[..]
Weet je wat ik dom vind. Mensen die hun IQ onthouden.![]()
Ik durf er toch geld op te zetten dat Inrit nauwelijks aan gemiddeld zal komen daarquote:Op zondag 13 november 2005 03:16 schreef melke het volgende:
[..]
Bij zo'n internet IQ testje is makkelijk 150 te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |