Jij hebt toch wel een hele grote fantasie,zelfs met de drank die je tot je neemtquote:Op zondag 13 november 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Als je heel geil bent is het zo bekeken. Nog geen minuut.
Hoezo? Als ik wil red ik het in 30 secondenquote:Op zondag 13 november 2005 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een heel grote fantasie,.zelfs met de drank die je tot je neemt![]()
![]()
Ja, maar hallo, waar zijn je grenzen. Rommelen met anderen op 'n kamer is 1 ding, maar dan ook nog eens een aantal kijkers via het internet. Tja, je moet het maar willen hequote:Op zondag 13 november 2005 02:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido is ook ontmaagd met haar vriendin in dezelfde kamer, dus die is het wel gewend.
Dat zei Lieske zelf dus ook al vanavond. Sinds hij bij Dido is, schenkt hij haar bijna geen aandacht meer. Is wel een beetje flauw eigenlijk, want in het begin waren die twee altijd bij elkaar.quote:Op zondag 13 november 2005 02:41 schreef melke het volgende:
Ik vind dat Roel Lieske de laatste tijd anders behoorlijk negeert
Dat bedoel ik met die fantasie, maar ik ga verder maar niet in over het sexlevenquote:Op zondag 13 november 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo? Als ik wil red ik het in 30 seconden
Nee dat zie je verkeerd. Dan ben je je hoogtij dagen waarschijnlijk inmiddels gewoon vergeten.quote:Op zondag 13 november 2005 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een hele grote fantasie,zelfs met de drank die je tot je neemt![]()
![]()
Iig heel weinig en dat weten zij ook wel denk ikquote:Op zondag 13 november 2005 02:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar hallo, waar zijn je grenzen. Rommelen met anderen op 'n kamer is 1 ding, maar dan ook nog eens een aantal kijkers via het internet. Tja, je moet het maar willen he
Hoeveel mensen zouden rond dit tijdstip eigenlijk nog kijken? 4?
Is geen fantasie hoor, bij mij in ieder geval niet, zeker als je al geil bent, is het echt zo gebeurt. Met veel drank op kan het wat langer duren. Aha, dat is de reden waarom mijn vriendin wil dat ik ga drinkenquote:Op zondag 13 november 2005 02:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel een hele grote fantasie,zelfs met de drank die je tot je neemt![]()
![]()
Dat is waar ja. Daarom gaan ze ook niet verder. Maar een beetje handwerk hoeft helemaal niemand te zien. Daar weet Nathalie ook alles vanquote:Op zondag 13 november 2005 02:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar hallo, waar zijn je grenzen. Rommelen met anderen op 'n kamer is 1 ding, maar dan ook nog eens een aantal kijkers via het internet. Tja, je moet het maar willen he
Hoeveel mensen zouden rond dit tijdstip eigenlijk nog kijken? 4?
Ik heb ze al eens horen zeggen dat ze denken dat de internetters alleen maar de woonkamer kunnen zien. Dus ze hebben echt het idee dat alleen de regie ze daar volgt.quote:Op zondag 13 november 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iig heel weinig en dat weten zij ook wel denk ik
Roel zit volgens mij nogal onder de plak bij Dido. Iets te veel aandacht aan 'n ander meisje en ze word pissig. Zo'n type lijkt me die Dido wel. Toen in die bonenweek. Roel en Lies samen in de groep, zaten constant aan elkaar. Dido was daar niet bij. Daarna, negeer, toen kwam Dido weer in beeld. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Dido eruit vliegt. Volgens mij zit ze ze volgende ronde toch weer op de bankquote:Op zondag 13 november 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei Lieske zelf dus ook al vanavond. Sinds hij bij Dido is, schenkt hij haar bijna geen aandacht meer. Is wel een beetje flauw eigenlijk, want in het begin waren die twee altijd bij elkaar.
Dat vind ik echt heel vaag en dom als ze dat denken, ze weten toch wel neem ik aan dat bij alle BB's je ze overal kon volgenquote:Op zondag 13 november 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens horen zeggen dat ze denken dat de internetters alleen maar de woonkamer kunnen zien. Dus ze hebben echt het idee dat alleen de regie ze daar volgt.
Ja, maar ze weten ook dat zoiets ook op tv komt, waar wel zo'n 500.000 mensen naar kijkenquote:Op zondag 13 november 2005 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iig heel weinig en dat weten zij ook wel denk ik
Je verbaasd je nog over de domheid van de mensen in het huis? Is wel knapquote:Op zondag 13 november 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel vaag en dom als ze dat denken, ze weten toch wel neem ik aan dat bij alle BB's je ze overal kon volgen![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens horen zeggen dat ze denken dat de internetters alleen maar de woonkamer kunnen zien. Dus ze hebben echt het idee dat alleen de regie ze daar volgt.
Ik hoop eigenlijk dat Dido eruit vliegt. Niet omdat ze de ergste is (zeer zeker niet), maar omdat Roel dan misschien weer de oude wordt. Met Dido erbij blijft hij de rest van BB om haar heen hangenquote:Op zondag 13 november 2005 02:45 schreef melke het volgende:
[..]
Roel zit volgens mij nogal onder de plak bij Dido. Iets te veel aandacht aan 'n ander meisje en ze word pissig. Zo'n type lijkt me die Dido wel. Toen in die bonenweek. Roel en Lies samen in de groep, zaten constant aan elkaar. Dido was daar niet bij. Daarna, negeer, toen kwam Dido weer in beeld. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Dido eruit vliegt. Volgens mij zit ze ze volgende ronde toch weer op de bank
Ik kan ze na afloop wel een cd sturen om ze uit de droom te helpen.quote:Op zondag 13 november 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig, maar ik denk dat ze niet alles uitzenden, de eerste kuspartij was het belangrijkste en verder zullen ze er niet heel veel mee doen, tenzij ze het 'echt' gaan doenquote:Op zondag 13 november 2005 02:46 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar ze weten ook dat zoiets ook op tv komt, waar wel zo'n 500.000 mensen naar kijken
De regie kan ze overal zien, dat weten ze wel. Maar ze denken echt dat de internetters alleen de woonkamer camera's kunnen zien. Dat hebben ze al vaker gezegd, zelfs Chantal. Blijkbaar hebben geen van de bewoners voorgaande edities streams gezien.quote:Op zondag 13 november 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel vaag en dom als ze dat denken, ze weten toch wel neem ik aan dat bij alle BB's je ze overal kon volgen![]()
Ze krijgen een IQ test en het gemiddelde IQ is zwaar boven normaal denk ik, anders kom je er niet in volgens mijquote:Op zondag 13 november 2005 02:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je verbaasd je nog over de domheid van de mensen in het huis? Is wel knap![]()
Nathalie heeft eerder al eens aangegeven zichzelf al wel een aantal keer te hebben geholpenquote:
Nathalie heeft al meerdere keren toegegeven dat ze regelmatig vingert in het huis.quote:
Zou jij zo ver gaan met de gedachten dat het op tv kan komen, dat je hele familie/vriendenclub/vage kennissen e.d het zouden kunnen zien?quote:Op zondag 13 november 2005 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig, maar ik denk dat ze niet alles uitzenden, de eerste kuspartij was het belangrijkste en verder zullen ze er niet heel veel mee doen, tenzij ze het 'echt' gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |