Draait lekker nu zeker, past wel minder drank in voor de zaterdag avondquote:
Zou zomaar kunnen kloppen, dat vind ik ook al zo'n nietzeggend net-niet modelletje om te zien.quote:Op zondag 13 november 2005 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Lieske soms ook weleens iets hebben van Elisa Cuthbert (Die Kim speelde in 24)
Sorry, maar dit is Rob volgens mijquote:Op zondag 13 november 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens mij zit Chantal er een beetje doorheen nu ff:
[afbeelding]
Weet ze ook eens hoe WIJ ons voelen iedere keer als we haar zien.quote:Op zondag 13 november 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
Volgens mij zit Chantal er een beetje doorheen nu ff:
[afbeelding]
Dan mag je toch eens langs specsavers.quote:Op zondag 13 november 2005 02:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is Rob volgens mij![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Lieske soms ook weleens iets hebben van Elisa Cuthbert (Die Kim speelde in 24)
Nee, was echt Chantal.quote:Op zondag 13 november 2005 02:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is Rob volgens mij![]()
Jij mag mij gwoon nietquote:Op zondag 13 november 2005 02:17 schreef frizti het volgende:
Dan mag je toch eens langs specsavers.
quote:Op zondag 13 november 2005 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo nachtclub![]()
Lekker filmpie gekeken, laptop weer aan de praat geslingerd en we're back on track.
Ja, is weinig aanquote:Op zondag 13 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen kloppen, dat vind ik ook al zo'n nietzeggend net-niet modelletje om te zien.
quote:Op zondag 13 november 2005 02:18 schreef frizti het volgende:
Iedereen ligt op een oor, tijd om ook maar eens de vrouw gezelschap te gaan houden.
Truste allen.
Trusten friztiquote:Op zondag 13 november 2005 02:18 schreef frizti het volgende:
Iedereen ligt op een oor, tijd om ook maar eens de vrouw gezelschap te gaan houden.
Truste allen.
* BONG4002 geeft je even een knuffelquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer:
[afbeelding]
Wat een goed plan is... slaap lekker allemaal en tot de volgende keer weer
Ja, als je een site weet met alle filmsterren erop is het niet echt lastigquote:Op zondag 13 november 2005 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die foto's heb je wel errug snel paraat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |