Niet echt boeiend nee.quote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef blieblie het volgende:
14 november.
Ow niet dus... Naja boeiend.
Hij momenteel mijn toesenbord aan het terroriseren... Beetje vervelendquote:Op zondag 13 november 2005 00:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet echt boeiend nee.
Hoest met de kat?
Liefquote:Op zondag 13 november 2005 00:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hij momenteel mijn toesenbord aan het terroriseren... Beetje vervelend.
Foto!!!!!!quote:Op zondag 13 november 2005 00:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hij momenteel mijn toesenbord aan het terroriseren... Beetje vervelend.
zo, jij bent snel.. En met wat voor interresante bezigheden houdt u zich dan bezig?quote:
Alcohol nuttigen, printerproblemen oplossen, vervelen, surfen op internetquote:Op zondag 13 november 2005 01:38 schreef gazylady het volgende:
[..]
zo, jij bent snel.. En met wat voor interresante bezigheden houdt u zich dan bezig?![]()
Pas maar op dan, alochol nuttigen samen met Printerprblemenquote:Op zondag 13 november 2005 01:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alcohol nuttigen, printerproblemen oplossen, vervelen, surfen op internet
Ach, ik kan nog steeds prOblemen typen dus het zal wel goed gaanquote:Op zondag 13 november 2005 01:44 schreef gazylady het volgende:
[..]
Pas maar op dan, alochol nuttigen samen met Printerprblemen![]()
Uhhuhquote:Op zondag 13 november 2005 01:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, ik kan nog steeds prOblemen typen dus het zal wel goed gaan
Hey BB. Nope, ben aan het 'werk'..quote:Op zondag 13 november 2005 01:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Te laaaat....
Moet Lise niet op stap vanaaf?
Geen zin cq. moequote:Op zondag 13 november 2005 01:48 schreef gazylady het volgende:
[..]
Hey BB. Nope, ben aan het 'werk'..
En jij dan?![]()
(dik) Betaald krijgen om op m'n werk aanwezig te zijn..quote:Op zondag 13 november 2005 01:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Geen zin cq. moe.
Wat houdt je "werk" in?
Dus jouw werk houdt in dat jij dik betaald krijgt op op jouw werk te zijnquote:Op zondag 13 november 2005 01:56 schreef gazylady het volgende:
[..]
(dik) Betaald krijgen om op m'n werk aanwezig te zijn..
Beetje computeren, dvd's kijken, lezen, red bull drinken en dat soort stuff.. Is de laatste paar nachten errrg rustig hier..![]()
's Nacht is er bijna niks te doen (afklopt), en in de nachtdienst krijg je gewoon veel meer onregelmatigheidstoeslag.. dus ja, eigenlijk wel jaquote:Op zondag 13 november 2005 01:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jouw werk houdt in dat jij dik betaald krijgt op op jouw werk te zijn
Maar wat voor werk doe jij dan?quote:Op zondag 13 november 2005 02:02 schreef gazylady het volgende:
[..]
's Nacht is er bijna niks te doen (afklopt), en in de nachtdienst krijg je gewoon veel meer onregelmatigheidstoeslag.. dus ja, eigenlijk wel ja![]()
Haha, ja hequote:Op zondag 13 november 2005 02:04 schreef blieblie het volgende:
Prima job lijkt me.
Maar wanneer is het niet rustig?
Zjuust.. Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:
Normaal gezien werk ik in de klimaatbeheersing techniek. Alleen zit ik al weer een paar maanden thuis, en er is voorlopig ook geen uitzicht op werkhervatting. Misschien zie jij mij ooit nog wel eens daar.quote:Op zondag 13 november 2005 02:09 schreef gazylady het volgende:
[..]
Zjuust.. Wat doe jij eigenlijk voor werk?
Juup: 'Insane in the brain' Acherm..quote:Op zondag 13 november 2005 02:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Normaal gezien werk ik in de klimaatbeheersing techniek. Alleen zit ik al weer een paar maanden thuis, en er is voorlopig ook geen uitzicht op werkhervatting. Misschien zie jij mij ooit nog wel eens daar.
Banen zat, en ik ben intelligent genoeg. Alleen het brein moet wel meewerken.quote:Op zondag 13 november 2005 02:17 schreef gazylady het volgende:
[..]
Juup: 'Insane in the brain' Acherm..
Wel balen zeg, klinkt iig ook niet alsof er een goede arbeidsmarkt in is/ veel verloop van banen..![]()
Okeey... Wat heb je voor lekkers gemaakt?quote:Op zondag 13 november 2005 02:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Banen zat, en ik ben intelligent genoeg. Alleen het brein moet wel meewerken.
Ander onderwerp.
Ik ga wat te eten maken
3 sneetjes donker oerbrood met knoflookboter en belegen kaasquote:Op zondag 13 november 2005 02:32 schreef gazylady het volgende:
[..]
Okeey... Wat heb je voor lekkers gemaakt?
Zal je vrouw/vriendin blij mee zijnquote:Op zondag 13 november 2005 02:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
3 sneetjes donker oerbrood met knoflookboter en belegen kaas
Vrouw vindt dat dat niet erg. Erger is de bierwalm in combinatie met de knoflookquote:Op zondag 13 november 2005 02:41 schreef gazylady het volgende:
[..]
Zal je vrouw/vriendin blij mee zijn![]()
Op en rondom stratumseind zijn de vreetschuren tot 4 uur open op vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 13 november 2005 02:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vrouw vindt dat dat niet erg. Erger is de bierwalm in combinatie met de knoflook
Belachelijk trouwens dat de eettenten in EHVN om 01:00 uur moeten sluiten. Kwamen er gisteren achter toen wij om 00:45 uur ergens roadkill wilde halen.
3 toch?quote:Op zondag 13 november 2005 03:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op en rondom stratumseind zijn de vreetschuren tot 4 uur open op vrijdag en zaterdag.
Is te ver weg voor mijquote:Op zondag 13 november 2005 03:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op en rondom stratumseind zijn de vreetschuren tot 4 uur open op vrijdag en zaterdag.
Nee dat was eerst het besluit maar dat is daarna weer veranderd naar 4 uur, dus gelijktijdig met de kroegen.quote:
Niet gemerktquote:Op zondag 13 november 2005 14:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dat was eerst het besluit maar dat is daarna weer veranderd naar 4 uur, dus gelijktijdig met de kroegen.
In het kader van hoe vul ik een loze zondagmiddag op?quote:Op zondag 13 november 2005 16:17 schreef febster het volgende:
[..]
Niet gemerkt
Een hockeywedstrijd met vrouwen teams kijken is best oke
In het kader van, mijn vriendin keept daar en ga ik eens kijken of ze er iets van baktquote:Op zondag 13 november 2005 16:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In het kader van hoe vul ik een loze zondagmiddag op?
Misschien moet ik maar eens meegaanquote:Op zondag 13 november 2005 16:47 schreef febster het volgende:
[..]
In het kader van, mijn vriendin keept daar en ga ik eens kijken of ze er iets van bakt
En aangezien keepsters de meest onsexy pakken aan hebben (en ze lopen als een pinguin) moet je je oog toch ergens anders op laten vallen, 18 a 20 jarige jonge vrouwen met witte rokjes van de tegenstander bv
Moet je wel vroeg opquote:Op zondag 13 november 2005 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens meegaan
Hoezo? Ik hoef die wedstrijd toch niet te zien? T gaat toch om het borrelen achterafquote:
Oef... Ik sta best hoog nogquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:57 schreef Arcee het volgende:Verloop FOK!poster-lijsten 11 september 2000 - 30 oktober 2005 (11 lijsten in totaal)
Dus.
Zaterdagochtend gesport, 's middags naar makelaar geweest info halen over nieuwbouw, 's avonds voetbal gekeken en naar feestje geweest in A'dam. Zondag bijgeslapen en bij de papa gegetenquote:Op maandag 14 november 2005 09:07 schreef blieblie het volgende:
En... Wat hedde gullie gedaan van het weekend?
Ik kende em alquote:Op maandag 14 november 2005 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
Check ff dit filmpje van Jaggle
http://www.dumpalink.com/media/1131961503/Bike_Bitch
Nergens relaxt op stap zei ikquote:Op maandag 14 november 2005 09:53 schreef blieblie het volgende:
Nergens op stap in Rome??
Dat kan ik me niet voorstellen.
Zoals ik al zei is die auto vs. motor ruzie al voorbij en daar zit niemand meer op te wachten.quote:Op maandag 14 november 2005 19:51 schreef Partygurl het volgende:
Ik weet het niet precies...
Ow... hier ruziequote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is die auto vs. motor ruzie al voorbij en daar zit niemand meer op te wachten.
Ich habe es nicht gemusst.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:27 schreef r8ality het volgende:
Wie gaat er mee naar Leeuwarden deze week?.
wat is dít nou weer voor fok-ragequote:Op dinsdag 15 november 2005 10:52 schreef blieblie het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar dat "Stomme kooi" thingy vandaan kwam?
Ik heb al enige tijd geleden ontdekt dat Kankerkachel en Pallets sorteren van die kerel uit problemenwijken komt. Maar dat Stomme kooi snap ik niet
.
Nee, niet bepaald. De search leverde niet veel meer op.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die had ik allang gezien, maar kan jij een antwoord vinden in dat topic?
Okke, heb jij toevallig nog dat 1e verslagje voor DDB?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die had ik allang gezien, maar kan jij een antwoord vinden in dat topic?
Ik heb het eigenlijk binnen nu en een uur nodig, dus ik ben er zelf al aan begonnen. Als ik het nog nodig heb laat ik het wel ff wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:52 schreef blieblie het volgende:
Als ik thuis zit zal ik ff zoeken.
Maar DDB stelt echt geen fluit voor. Heb je zo af.
Als je wil, kun je me dan heel je DDB folder sturen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef blieblie het volgende:
sgoe... Zit nu op stage, dus kan weinig sturen.
Nog kleine meisjes kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef febster het volgende:
Ik mis iets?
Net terug van een mangement training in de Ardennen, en ik ben gesloopt
Overal spierpijn nu, en flink door wat weilanden en bossen lopen banjeren in de mist en het pikke donker, best grappig voor een keertje op zich
ligt die rommel nou nog niet om?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef Blueman het volgende:
Is er normaal eigenlijk publiek bij Domino D-Day in de zaal?
Tijdens de grote uitzending bedoel ik dan he..
Zou zo'n bouwer niet omgekocht kunnen worden?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt die rommel nou nog niet om?
Dat ze daar maar een aanslag gaan plegen..in 1 klap alle domino steentjes om..klaar!
Kan Mo' B. niet ff op verlof naar leeuwarden gestuurd worden?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zou zo'n bouwer niet omgekocht kunnen worden?
verklaar je nader...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:13 schreef daNpy het volgende:
Jullie lopen een béétje achter de feiten aan of niet?
quote:
seauw..we lopen vet 2,5 uur achter op de belevingswereld van danpyquote:
Het hele dominogebeuren is nog wel grappig..alleen de heisa eromheen en dat die mensen zichzelf zo serieus nemen...verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:21 schreef blieblie het volgende:
Wat volwassen weer.
En als er een mus in de gril van een auto gespietst zit dan staan we er met z'n allen erom heen te lachen.
Beetje jammer.
niet dat ik dat dominoday nu zo een enorm hoogstaand entertainend niveau vindt hebben...
wat bij jou 2,5 uur duurt duurt bij de rest van de wereld 1 dag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
seauw..we lopen vet 2,5 uur achter op de belevingswereld van danpy
Sorry knul, niet de hele wereld praat over dingen die jou boeien op momenten dat jij dat wil..mzzl!
Voor de rest is de heer BB vooral in een erg goede bui hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
Ach... Hetzelfde bij alle Big Brothers, Idols en weet ik veel welke uitgemolken troep er jaarlijks op de buis getieft wordt (helaas elke keer weer met succes). De eerste keer was het kijken niet waard. Die 5 keer erna ook niet.
Het treurige van die mus gedoe is dat iedereen hypocriet zit te blaten (okee, het kan niet...) en dat websites als GeenStijl (de o zo altijd leuke weblog, nouw dat zijn ze ook al 2 jaar niet meer) en radiostations als 3FM (of weet ik veel welke heikneuters er aan mee doen), met dit soort ontzettend leuke volwassen "ludieke" acties de boel verneuken.
Mensen.... grow up zeg.
Een virus?? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:55 schreef febster het volgende:
[..]
Voor de rest is de heer BB vooral in een erg goede bui hoor
je hebt wel deels gelijk maar je overdrijft het nu een beetje
Je hebt trouwens geen virus he, dat idee kreeg ik net op msn
Epokkequote:Op woensdag 16 november 2005 09:06 schreef blieblie het volgende:
Ow, en een goedemorgen!!.
Wat was er in de Stunt? Libido part 312?.
Je laatste zin gisteravond was: "The sound of Silence which i like so much"quote:
gefikst!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:31 schreef blieblie het volgende:
Je weet niet dat Imageshack fok! blockt?
355¤ per nacht volgens de prijslijstquote:Maar het zal waarschijnlijk een weinig goedkoop hotel zijn.
Ik ben bezig met een SAP XI training, bij Atos.. Dat achterste glazen gebouw is van Atos, die ernaast is van Sony, die daarnaast van Oraclequote:Maar jij ging toch programmeren bij Atos? En niet aan de gang met SAP pakketten?
Sinds wanneer zou jij dat in hemelsnaam zeggen?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:24 schreef blieblie het volgende:
Wromnie? Omdat het zo krom Engels is ofzo. (Je kent mijn Engels kunsten
).
Dan kun je nu al gewoon solliciteren, wat wil je?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef blieblie het volgende:
Ik ben over 4.5 maand klaar.
Wat heb je mij te bieden.
Ik kan momenteel om onverklaarbare reden niet op het intranet komen, zodra het weer werkt zal ik eens kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:04 schreef blieblie het volgende:
Een leuke baan.
Liefst iets met Usability, User interface design, human interaction etc.
Hoeft niet per se softwarematig te zijn. Al zal dat in 99% van de gevallen hier wel op uitkomen.
Aaaaaandacht!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef blieblie het volgende:
Anders ga je ff op mijn toetsenbord liggen.
[afbeelding]
Onder voorbehoud, uiteraardquote:Op woensdag 16 november 2005 18:36 schreef ArTiC het volgende:
in je solli brief: Ik ben per 1 Augustus 2009 beschikbaar.
Vandaar dat jij de laatste tijd zo vaag typt..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef blieblie het volgende:
Anders ga je ff op mijn toetsenbord liggen.
[afbeelding]
Dag EO'erquote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef Juup© het volgende:
Hallo.
Ze heeft meer haar op der armen dan dat ik hebquote:Op woensdag 16 november 2005 22:17 schreef blieblie het volgende:
Wow.... Iemand enig idee waar [afbeelding] vandaan komt?.
Het is een bekend persoon in de US (en nee daar komt ze niet vandaan).
die tieten... ehm... borsten zijn echt te huge![]()
kweetniet..ze mist iets...quote:Op woensdag 16 november 2005 22:22 schreef blieblie het volgende:
Beetje maar hé.
(Ik was net te laat met editten).
Maar het is dus (schijnbaar) een relatief bekende actrice in de US en ze heet Anneliese van der Pol.
Ze is 4 jaar jonger dan ik ben...ze ziet er eerder 4 jaar ouder uitquote:Op woensdag 16 november 2005 22:43 schreef blieblie het volgende:
Jupz.... in 84 geboren in Amsterdam. Wel later ge-emigreerd naar de USA.
Ze heeft iets weg van die "zus" van Joey in de sitcom Joey (je weet wel, die kerel uit Friends).
Mietje ... 't is al bekant weer middagquote:Op donderdag 17 november 2005 10:21 schreef r8ality het volgende:
*gaap* goeiemorgen.
Monsterboard en intermediar genereren inderdaad een hoop telefoontjes/brieven. Probleem is alleen dat er veel kleine bedrijfjes bellen die zoveel mogelijk volk in hun bestand willen hebben, alleen kom je daar tijdens het gesprek pas achter.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:19 schreef blieblie het volgende:
Hoe staat het met jullie huiskoop plannen.
Dat huis in Strijp was toch niets?
quote:In gewilde/populaire woonomgeving “Gijzenrooi” gelegen tussenwoning met over de volle breedte gebouwde garage, welke geschikt is voor meerder auto’s en-/of doeleinden en volop privacy biedende tuin met veranda. Gelegen in nabijheid van scholen, winkels, uitvalswegen en openbaar vervoer. Algemeen: keuken met vernieuwde moderne opstelling met div. inbouwapparatuur, woonkamer v.v. lichte tegelvloer, schilderwerk binnen en achterzijde buiten gedaan in 2004, vloerverwarming, vier slaapkamers,
Dat huis is niet zo grootquote:Op donderdag 17 november 2005 11:03 schreef blieblie het volgende:
Klinkt als een duur & groot huis.
Mjaah die klasgenoot had uit die 20 mailtjes ongeveer 5 zinnige kandidaten gehaald (waaronder Atos).
Leuk! Dat je ook zelf mag kiezen.
Het was ook de bedoeling om wat dichter bij de stad te gaan wonen. Als ik op zaterdag ga sporten 's morgens, ben ik één uur aan het fietsen naar Esbra, mocht ik ook nog op stap gaan, weer een uur fietsen!! Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar liever wat dichterbij dusquote:Op donderdag 17 november 2005 11:15 schreef blieblie het volgende:
Ow... Das hier niet eens zo heel ver vandaan![]()
Naja, hier als waar ik woon dan.
Kwartiertje moet lukkenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef blieblie het volgende:
Is alsnog ongveer 15 a 20min fietsen vanaf Gijzenrooi.
Walter!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:45 schreef blieblie het volgende:
Maar who knows wie er morgen voor de deur staat...
Hij's gaaf!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:55 schreef blieblie het volgende:
De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als er vijf vogels op een tak zitten en ik schiet er twee nee, hoeveel zijn er dan nog over?" Jantje antwoordt: "Geen een juf, ze zijn door de knal allemaal weggevlogen." "Fout", zegt de juf, "maar de manier van denken bevalt me wel." Even later steekt Jantje z'n vinger op en vraagt aan de juf: "Als er drie meisjes met een ijsje op een bankje zitten en één meisje is nog niet begonnen met het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Welke is er dan getrouwd?" De juf antwoordt: "Die ene die zuigt natuurlijk." "Fout", zegt Jantje, "de ene met de ring om, maar de manier van denken bevalt me wel!".
Zo oud als methusalem maar wel leukquote:Op donderdag 17 november 2005 14:55 schreef blieblie het volgende:
De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als er vijf vogels op een tak zitten en ik schiet er twee nee, hoeveel zijn er dan nog over?" Jantje antwoordt: "Geen een juf, ze zijn door de knal allemaal weggevlogen." "Fout", zegt de juf, "maar de manier van denken bevalt me wel." Even later steekt Jantje z'n vinger op en vraagt aan de juf: "Als er drie meisjes met een ijsje op een bankje zitten en één meisje is nog niet begonnen met het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Welke is er dan getrouwd?" De juf antwoordt: "Die ene die zuigt natuurlijk." "Fout", zegt Jantje, "de ene met de ring om, maar de manier van denken bevalt me wel!".
single-zijn betekent alleen wonen. het betekent dat er niemand op je wacht (tenminste, als je geen kat hebt)quote:Op donderdag 17 november 2005 11:07 schreef blieblie het volgende:
http://www.adversus.nl/liefdeerotiek/erotiek/single.htmlIets te herkenbaar
.
Al ben ik niet in between single maar "voorlopig" single.
Ik niet, moet morgen weer werken in V'waard.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:17 schreef blieblie het volgende:
Wie is er vanavond op stap??
Ga ik es kijken of ik zin heb vanavond.
Ik werd er een keertje niet uitgegooidquote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef r8ality het volgende:
What is the deal met MSN? Grrr. Kut Microsoft servers.
Stuur mij dat tor et je bestelformulier evenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef r8ality het volgende:
Exterminate all Krauts! Look out, in the trenches! Defend El Alamein!
Call of Duty 2 rockt...
Nou..tis wel weer leuk COD maar de SP is te makkelijk en te kort en de MP is echt beroerd saai gewordenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef r8ality het volgende:
Call of Duty 2 rockt...
Lulhannesquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef blieblie het volgende:
Ja dat vind ik nu ook. De SP is te makkelijk.
Daarentegen is de PDC van KGH wel de moeite waard![]()
Bij jou weet je het maar nooitquote:
Suc6quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef febster het volgende:
[..]
Bij jou weet je het maar nooit
Nu echt slapen, morgen trein van 7:14 hebben![]()
Ik moet er nog 2quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:09 schreef r8ality het volgende:
Tot nu nog alle studiepunten gehaald.
Ik moet dat vak inderdaad nog steeds halen, ik had hem 3 weken geleden kunnen doen, alleen zat ik toen ook in Brussel, de volgende keer is in januari. Ik betaal inderdaad collegegeld, maar heb tot en met november ook nog stufi en een ov, in december ga ik over de 'max verdien grens' heen. Ik betaal het collegegeld per maand, tot januari. Uitwonende beurs is stukje meer dan collegegeld per maand, alleen in december en januari krijg ik dus niks meer, maja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:33 schreef blieblie het volgende:
Nog steeds???.
Ga je dat vak nog halen?
En hoe werkt dat... betaal je nog steeds collegegeld? Of betaal je dadelijk een jaartje collegegeld om een keer dat vak te doen?
Ik ben ingestroomd, dus dit is de 2e helft van mijn 4e jaar. Ik had inderdaad ook in juni van dit jaar klaar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:53 schreef blieblie het volgende:
Hoelang studeer je nu officieel?
Want ik dacht dat je al zeker een half jaar "afgestudeerd" was.
Vandaag gedaan in de MM, ergggg vetquote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef r8ality het volgende:
Call of Duty 2 rockt...
ingestroomd?? waar vandaan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ben ingestroomd, dus dit is de 2e helft van mijn 4e jaar. Ik had inderdaad ook in juni van dit jaar klaar kunnen zijn.
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou..tis wel weer leuk COD maar de SP is te makkelijk
Wie zoog je dit keer niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:30 schreef febster het volgende:
[..]
Vandaag gedaan in de MM, ergggg vet
en ja Okke dit keer zoog ik niet
Heb trouwens peesschede ontsteking in mijn voet1 á 2 weken rust houden met medicijnen en nat washandje erop
Wat is er anders/beter aan??quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:40 schreef FlowDesign het volgende:
Hey Okke, ik heb Drupal ook maar ff geinstalleerd maar die is idd stukken beter dan XOOPS
Alles is veel beter beheerbaar, meer functionaliteit, modules werken veel beter en gemakkelijker te installeren, t ziet er beter uit etc.quote:
gewoon het hoogste hoezo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
phpfusion is ook wel ok. Makkelijk te modden ook. Heb voor mezelf al het overbodige eruit gehaald en ben nu bezig mijn nooit afgemaakte CMS daarin over te zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alles is veel beter beheerbaar, meer functionaliteit, modules werken veel beter en gemakkelijker te installeren, t ziet er beter uit etc.![]()
Dit keer zoog ik niet in CoD2quote:
Kan mijn pc niet aanquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:51 schreef blieblie het volgende:
DDR2 DRAM / 512GB PC7200 DDR2 CL5 (Kingston, KHX7200D2/512)
Das geen geld.
140 euro voor 512gb ram.
Geen idee, vraag het hem zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef blieblie het volgende:
Zeg Ferry, gaan Donnie/Ronnie/Roderick naar Holiday on Ice met Bregje?.
Nog geen 50euro bij Opus...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:10 schreef r8ality het volgende:
Zo, weer een hele doos dvd-meuk binnen. (100 lege dvd's + hoesjes). Illegaal? Waar?.
Wel iemand die alle van the OC op HD in HDTV formaat heeftquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:42 schreef r8ality het volgende:
Heeft iemand of weet iemand toevallig een persoon die the O.C. seizoen 2 op DVD heeft?
43,95quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nog geen 50euro bij Opus...
Hoeveel heb jij er voor betaald?
Mijn clientèle wil graag de originele DVD's. Al dan niet gekopieerd dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wel iemand die alle van the OC op HD in HDTV formaat heeft
Verkapte ik heb een HDTV postquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wel iemand die alle van the OC op HD in HDTV formaat heeft
euhm...HDTV dat is 1 aflevering per dvd ongeveer. Echt belachelijk..LOTR in HDTV is 20GB. Ik heb Swordfish in HDTV kwaliteit...12GB. Ziet er wel fenomenaal uit, dat welquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn clientèle wil graag de originele DVD's. Al dan niet gekopieerd dus.
Ik heb geen HDTV...helaas. Collega heeft een 'echte' HDTV Plasma van 107cm doorsnee (geen HD Ready ding dus). Ik kijk mijn HD dingetjes gewoon op mij PC.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Verkapte ik heb een HDTV post.
Wat heb je gekocht?
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:53 schreef blieblie het volgende:
Yeah eindelijk bewijs.
[afbeelding]
Nee. Het middel niet. Het doel wel.quote:
dan draaien we het gewoon om:quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee. Het middel niet. Het doel wel..
Bij Philips is "HDTV Voorbereid" gewoon een TV die alle beschikbare "formaten" ondersteund waaronder HDTV. Dus als het signaal HDTV kwaliteit is dan heb je dus ook échte HDTV beeldkwaliteit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb geen HDTV...helaas. Collega heeft een 'echte' HDTV Plasma van 107cm doorsnee (geen HD Ready ding dus). Ik kijk mijn HD dingetjes gewoon op mij PC.
morgen ff een nieuwe tv kaart halen om mijn Debian HTPC af te maken![]()
MBOquote:
Waarom geen Mambo? Een beter gratis CMS is er op dit moment niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:40 schreef FlowDesign het volgende:
Hey Okke, ik heb Drupal ook maar ff geinstalleerd maar die is idd stukken beter dan XOOPS
Ik neem aan dat dat laatste een grapje wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
MBO
[..]
Waarom geen Mambo? Een beter gratis CMS is er op dit moment niet.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat laatste een grapje was.
Mambo heeft (of in ieder geval had) een ontzettend brak rechten/user management systeem.quote:
Echte HD kwaliteit heeft een resolutie van 1920x1080, dus tenzij het philips scherm deze resolutie ondersteunt is HD ready geen 100% HD kwaliteit. Een HD ready TV rekent het HD signaal om naar de resolutie van de TV wat kwaliteitsverlies inhoudt. Niet dat dat zo zichtbaar is want HD ready beeld is nog 10X mooier dan digitaal beeld, laat staan analoog beeldquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij Philips is "HDTV Voorbereid" gewoon een TV die alle beschikbare "formaten" ondersteund waaronder HDTV. Dus als het signaal HDTV kwaliteit is dan heb je dus ook échte HDTV beeldkwaliteit.
Zelf iets maken heeft zeker de voorkeurquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mambo heeft (of in ieder geval had) een ontzettend brak rechten/user management systeem.
Daarnaast rommelde het enorm in de development group toen ik bezig was met Mambo.
Maar inderdaad... smaken verschillen. Overigens vind ik het leuker om zelf iets te bouwen dan om een CMS te pakken en daar een layoutje overheen te ketsen. Efficient is anders... Dat weer wel.
het is middagquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef gazylady het volgende:
Goodmorning!
HD ready heeft inderdaad een paar eisen:quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:14 schreef blieblie het volgende:
HD ready is toch 720p 1080i?
Wat weer te maken heeft welke resolutie ie heeft metwelke beeld weergave techniek? (oid).
Kijk hier eens naar:quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:39 schreef Mex_ het volgende:
Waarom geen Mambo? Een beter gratis CMS is er op dit moment niet.
Whats wrong with it?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:18 schreef blieblie het volgende:
Hmmm... Ik vind mijn doehetzelf pasje helemaal niet mooi.
Het was vanmiddag weer raak op die kruising bij jou..taxi achterop een andere auto gereden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:18 schreef blieblie het volgende:
Als ik zo'n sticker zie dan rijd ik m'n Volvo er dwars doorheenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:06 schreef blieblie het volgende:
Je moet die Helmond rulez sticker ook van je Civic afhalen...
Dat verraadt je.
Die van mij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:18 schreef blieblie het volgende:
Vertel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:51 schreef blieblie het volgende:
Ik heb gewoon een witrand boven en onder.
Niet goed opgelet vrees ik.
Wie weet wie dit is:
[afbeelding]
Ik herkende er wel iets in, maar ik kon de link niet leggen (hoe vreemdquote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef blieblie het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0004997/
ze is voornamelijk bekend van Sabrina the Teenage Witch.
Als ik daar op Drupal klik krijg ik dit :quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar:
http://www.opensourcecms.com/index.php?option=content&task=view&id=388&Itemid=143
Jep:quote:Op zondag 20 november 2005 12:30 schreef ArTiC het volgende:
Eindhovenaren proberen Domino Day te verpesten
Joost?
quote:De beesten waren verstopt in een pizzadoos en moesten de steentjes voortijdig omgooien.
www.drupal.orgquote:Op zondag 20 november 2005 10:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als ik daar op Drupal klik krijg ik dit :
[afbeelding]
![]()
Mijn god zeg, er bestáán mensen die hier serieus op in gaan. Die er de lol niet van inzien en het echt erg zouden vinden als het ze gelukt wasquote:Op zondag 20 november 2005 12:30 schreef ArTiC het volgende:
Eindhovenaren proberen Domino Day te verpesten
Joost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |