Stuur mij dat tor et je bestelformulier evenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef r8ality het volgende:
Exterminate all Krauts! Look out, in the trenches! Defend El Alamein!
Call of Duty 2 rockt...
Nou..tis wel weer leuk COD maar de SP is te makkelijk en te kort en de MP is echt beroerd saai gewordenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef r8ality het volgende:
Call of Duty 2 rockt...
Lulhannesquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:28 schreef blieblie het volgende:
Ja dat vind ik nu ook. De SP is te makkelijk.
Daarentegen is de PDC van KGH wel de moeite waard![]()
Bij jou weet je het maar nooitquote:
Suc6quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef febster het volgende:
[..]
Bij jou weet je het maar nooit
Nu echt slapen, morgen trein van 7:14 hebben![]()
Ik moet er nog 2quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:09 schreef r8ality het volgende:
Tot nu nog alle studiepunten gehaald.
Ik moet dat vak inderdaad nog steeds halen, ik had hem 3 weken geleden kunnen doen, alleen zat ik toen ook in Brussel, de volgende keer is in januari. Ik betaal inderdaad collegegeld, maar heb tot en met november ook nog stufi en een ov, in december ga ik over de 'max verdien grens' heen. Ik betaal het collegegeld per maand, tot januari. Uitwonende beurs is stukje meer dan collegegeld per maand, alleen in december en januari krijg ik dus niks meer, maja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:33 schreef blieblie het volgende:
Nog steeds???.
Ga je dat vak nog halen?
En hoe werkt dat... betaal je nog steeds collegegeld? Of betaal je dadelijk een jaartje collegegeld om een keer dat vak te doen?
Ik ben ingestroomd, dus dit is de 2e helft van mijn 4e jaar. Ik had inderdaad ook in juni van dit jaar klaar kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:53 schreef blieblie het volgende:
Hoelang studeer je nu officieel?
Want ik dacht dat je al zeker een half jaar "afgestudeerd" was.
Vandaag gedaan in de MM, ergggg vetquote:Op donderdag 17 november 2005 22:15 schreef r8ality het volgende:
Call of Duty 2 rockt...
ingestroomd?? waar vandaan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:52 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ben ingestroomd, dus dit is de 2e helft van mijn 4e jaar. Ik had inderdaad ook in juni van dit jaar klaar kunnen zijn.
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou..tis wel weer leuk COD maar de SP is te makkelijk
Wie zoog je dit keer niet?quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:30 schreef febster het volgende:
[..]
Vandaag gedaan in de MM, ergggg vet
en ja Okke dit keer zoog ik niet
Heb trouwens peesschede ontsteking in mijn voet1 á 2 weken rust houden met medicijnen en nat washandje erop
Wat is er anders/beter aan??quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:40 schreef FlowDesign het volgende:
Hey Okke, ik heb Drupal ook maar ff geinstalleerd maar die is idd stukken beter dan XOOPS
Alles is veel beter beheerbaar, meer functionaliteit, modules werken veel beter en gemakkelijker te installeren, t ziet er beter uit etc.quote:
gewoon het hoogste hoezo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel je?
phpfusion is ook wel ok. Makkelijk te modden ook. Heb voor mezelf al het overbodige eruit gehaald en ben nu bezig mijn nooit afgemaakte CMS daarin over te zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alles is veel beter beheerbaar, meer functionaliteit, modules werken veel beter en gemakkelijker te installeren, t ziet er beter uit etc.![]()
Dit keer zoog ik niet in CoD2quote:
Kan mijn pc niet aanquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:51 schreef blieblie het volgende:
DDR2 DRAM / 512GB PC7200 DDR2 CL5 (Kingston, KHX7200D2/512)
Das geen geld.
140 euro voor 512gb ram.
Geen idee, vraag het hem zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef blieblie het volgende:
Zeg Ferry, gaan Donnie/Ronnie/Roderick naar Holiday on Ice met Bregje?.
Nog geen 50euro bij Opus...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:10 schreef r8ality het volgende:
Zo, weer een hele doos dvd-meuk binnen. (100 lege dvd's + hoesjes). Illegaal? Waar?.
Wel iemand die alle van the OC op HD in HDTV formaat heeftquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:42 schreef r8ality het volgende:
Heeft iemand of weet iemand toevallig een persoon die the O.C. seizoen 2 op DVD heeft?
43,95quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nog geen 50euro bij Opus...
Hoeveel heb jij er voor betaald?
Mijn clientčle wil graag de originele DVD's. Al dan niet gekopieerd dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wel iemand die alle van the OC op HD in HDTV formaat heeft
Verkapte ik heb een HDTV postquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wel iemand die alle van the OC op HD in HDTV formaat heeft
euhm...HDTV dat is 1 aflevering per dvd ongeveer. Echt belachelijk..LOTR in HDTV is 20GB. Ik heb Swordfish in HDTV kwaliteit...12GB. Ziet er wel fenomenaal uit, dat welquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn clientčle wil graag de originele DVD's. Al dan niet gekopieerd dus.
Ik heb geen HDTV...helaas. Collega heeft een 'echte' HDTV Plasma van 107cm doorsnee (geen HD Ready ding dus). Ik kijk mijn HD dingetjes gewoon op mij PC.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Verkapte ik heb een HDTV post.
Wat heb je gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |