Dag EO'erquote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef Juup© het volgende:
Hallo.
Ze heeft meer haar op der armen dan dat ik hebquote:Op woensdag 16 november 2005 22:17 schreef blieblie het volgende:
Wow.... Iemand enig idee waar [afbeelding] vandaan komt?.
Het is een bekend persoon in de US (en nee daar komt ze niet vandaan).
die tieten... ehm... borsten zijn echt te huge![]()
kweetniet..ze mist iets...quote:Op woensdag 16 november 2005 22:22 schreef blieblie het volgende:
Beetje maar hé.
(Ik was net te laat met editten).
Maar het is dus (schijnbaar) een relatief bekende actrice in de US en ze heet Anneliese van der Pol.
Ze is 4 jaar jonger dan ik ben...ze ziet er eerder 4 jaar ouder uitquote:Op woensdag 16 november 2005 22:43 schreef blieblie het volgende:
Jupz.... in 84 geboren in Amsterdam. Wel later ge-emigreerd naar de USA.
Ze heeft iets weg van die "zus" van Joey in de sitcom Joey (je weet wel, die kerel uit Friends).
Mietje ... 't is al bekant weer middagquote:Op donderdag 17 november 2005 10:21 schreef r8ality het volgende:
*gaap* goeiemorgen.
Monsterboard en intermediar genereren inderdaad een hoop telefoontjes/brieven. Probleem is alleen dat er veel kleine bedrijfjes bellen die zoveel mogelijk volk in hun bestand willen hebben, alleen kom je daar tijdens het gesprek pas achter.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:19 schreef blieblie het volgende:
Hoe staat het met jullie huiskoop plannen.
Dat huis in Strijp was toch niets?
quote:In gewilde/populaire woonomgeving “Gijzenrooi” gelegen tussenwoning met over de volle breedte gebouwde garage, welke geschikt is voor meerder auto’s en-/of doeleinden en volop privacy biedende tuin met veranda. Gelegen in nabijheid van scholen, winkels, uitvalswegen en openbaar vervoer. Algemeen: keuken met vernieuwde moderne opstelling met div. inbouwapparatuur, woonkamer v.v. lichte tegelvloer, schilderwerk binnen en achterzijde buiten gedaan in 2004, vloerverwarming, vier slaapkamers,
Dat huis is niet zo grootquote:Op donderdag 17 november 2005 11:03 schreef blieblie het volgende:
Klinkt als een duur & groot huis.
Mjaah die klasgenoot had uit die 20 mailtjes ongeveer 5 zinnige kandidaten gehaald (waaronder Atos).
Leuk! Dat je ook zelf mag kiezen.
Het was ook de bedoeling om wat dichter bij de stad te gaan wonen. Als ik op zaterdag ga sporten 's morgens, ben ik één uur aan het fietsen naar Esbra, mocht ik ook nog op stap gaan, weer een uur fietsen!! Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar liever wat dichterbij dusquote:Op donderdag 17 november 2005 11:15 schreef blieblie het volgende:
Ow... Das hier niet eens zo heel ver vandaan![]()
Naja, hier als waar ik woon dan.
Kwartiertje moet lukkenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef blieblie het volgende:
Is alsnog ongveer 15 a 20min fietsen vanaf Gijzenrooi.
Walter!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:45 schreef blieblie het volgende:
Maar who knows wie er morgen voor de deur staat...
Hij's gaaf!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:55 schreef blieblie het volgende:
De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als er vijf vogels op een tak zitten en ik schiet er twee nee, hoeveel zijn er dan nog over?" Jantje antwoordt: "Geen een juf, ze zijn door de knal allemaal weggevlogen." "Fout", zegt de juf, "maar de manier van denken bevalt me wel." Even later steekt Jantje z'n vinger op en vraagt aan de juf: "Als er drie meisjes met een ijsje op een bankje zitten en één meisje is nog niet begonnen met het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Welke is er dan getrouwd?" De juf antwoordt: "Die ene die zuigt natuurlijk." "Fout", zegt Jantje, "de ene met de ring om, maar de manier van denken bevalt me wel!".
Zo oud als methusalem maar wel leukquote:Op donderdag 17 november 2005 14:55 schreef blieblie het volgende:
De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als er vijf vogels op een tak zitten en ik schiet er twee nee, hoeveel zijn er dan nog over?" Jantje antwoordt: "Geen een juf, ze zijn door de knal allemaal weggevlogen." "Fout", zegt de juf, "maar de manier van denken bevalt me wel." Even later steekt Jantje z'n vinger op en vraagt aan de juf: "Als er drie meisjes met een ijsje op een bankje zitten en één meisje is nog niet begonnen met het ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. Welke is er dan getrouwd?" De juf antwoordt: "Die ene die zuigt natuurlijk." "Fout", zegt Jantje, "de ene met de ring om, maar de manier van denken bevalt me wel!".
single-zijn betekent alleen wonen. het betekent dat er niemand op je wacht (tenminste, als je geen kat hebt)quote:Op donderdag 17 november 2005 11:07 schreef blieblie het volgende:
http://www.adversus.nl/liefdeerotiek/erotiek/single.htmlIets te herkenbaar
.
Al ben ik niet in between single maar "voorlopig" single.
Ik niet, moet morgen weer werken in V'waard.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:17 schreef blieblie het volgende:
Wie is er vanavond op stap??
Ga ik es kijken of ik zin heb vanavond.
Ik werd er een keertje niet uitgegooidquote:Op donderdag 17 november 2005 20:09 schreef r8ality het volgende:
What is the deal met MSN? Grrr. Kut Microsoft servers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |