quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:53 schreef blieblie het volgende:
Yeah eindelijk bewijs.
[afbeelding]
Nee. Het middel niet. Het doel wel.quote:
dan draaien we het gewoon om:quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee. Het middel niet. Het doel wel..
Bij Philips is "HDTV Voorbereid" gewoon een TV die alle beschikbare "formaten" ondersteund waaronder HDTV. Dus als het signaal HDTV kwaliteit is dan heb je dus ook échte HDTV beeldkwaliteit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb geen HDTV...helaas. Collega heeft een 'echte' HDTV Plasma van 107cm doorsnee (geen HD Ready ding dus). Ik kijk mijn HD dingetjes gewoon op mij PC.
morgen ff een nieuwe tv kaart halen om mijn Debian HTPC af te maken![]()
MBOquote:
Waarom geen Mambo? Een beter gratis CMS is er op dit moment niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:40 schreef FlowDesign het volgende:
Hey Okke, ik heb Drupal ook maar ff geinstalleerd maar die is idd stukken beter dan XOOPS
Ik neem aan dat dat laatste een grapje wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
MBO
[..]
Waarom geen Mambo? Een beter gratis CMS is er op dit moment niet.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat laatste een grapje was.
Mambo heeft (of in ieder geval had) een ontzettend brak rechten/user management systeem.quote:
Echte HD kwaliteit heeft een resolutie van 1920x1080, dus tenzij het philips scherm deze resolutie ondersteunt is HD ready geen 100% HD kwaliteit. Een HD ready TV rekent het HD signaal om naar de resolutie van de TV wat kwaliteitsverlies inhoudt. Niet dat dat zo zichtbaar is want HD ready beeld is nog 10X mooier dan digitaal beeld, laat staan analoog beeldquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij Philips is "HDTV Voorbereid" gewoon een TV die alle beschikbare "formaten" ondersteund waaronder HDTV. Dus als het signaal HDTV kwaliteit is dan heb je dus ook échte HDTV beeldkwaliteit.
Zelf iets maken heeft zeker de voorkeurquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mambo heeft (of in ieder geval had) een ontzettend brak rechten/user management systeem.
Daarnaast rommelde het enorm in de development group toen ik bezig was met Mambo.
Maar inderdaad... smaken verschillen. Overigens vind ik het leuker om zelf iets te bouwen dan om een CMS te pakken en daar een layoutje overheen te ketsen. Efficient is anders... Dat weer wel.
het is middagquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:09 schreef gazylady het volgende:
Goodmorning!
HD ready heeft inderdaad een paar eisen:quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:14 schreef blieblie het volgende:
HD ready is toch 720p 1080i?
Wat weer te maken heeft welke resolutie ie heeft metwelke beeld weergave techniek? (oid).
Kijk hier eens naar:quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:39 schreef Mex_ het volgende:
Waarom geen Mambo? Een beter gratis CMS is er op dit moment niet.
Whats wrong with it?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:18 schreef blieblie het volgende:
Hmmm... Ik vind mijn doehetzelf pasje helemaal niet mooi.
Het was vanmiddag weer raak op die kruising bij jou..taxi achterop een andere auto gereden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:18 schreef blieblie het volgende:
Als ik zo'n sticker zie dan rijd ik m'n Volvo er dwars doorheenquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:06 schreef blieblie het volgende:
Je moet die Helmond rulez sticker ook van je Civic afhalen...
Dat verraadt je.
Die van mij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:18 schreef blieblie het volgende:
Vertel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:51 schreef blieblie het volgende:
Ik heb gewoon een witrand boven en onder.
Niet goed opgelet vrees ik.
Wie weet wie dit is:
[afbeelding]
Ik herkende er wel iets in, maar ik kon de link niet leggen (hoe vreemdquote:Op zondag 20 november 2005 00:30 schreef blieblie het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0004997/
ze is voornamelijk bekend van Sabrina the Teenage Witch.
Als ik daar op Drupal klik krijg ik dit :quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar:
http://www.opensourcecms.com/index.php?option=content&task=view&id=388&Itemid=143
Jep:quote:Op zondag 20 november 2005 12:30 schreef ArTiC het volgende:
Eindhovenaren proberen Domino Day te verpesten
Joost?
quote:De beesten waren verstopt in een pizzadoos en moesten de steentjes voortijdig omgooien.
www.drupal.orgquote:Op zondag 20 november 2005 10:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Als ik daar op Drupal klik krijg ik dit :
[afbeelding]
![]()
Mijn god zeg, er bestáán mensen die hier serieus op in gaan. Die er de lol niet van inzien en het echt erg zouden vinden als het ze gelukt wasquote:Op zondag 20 november 2005 12:30 schreef ArTiC het volgende:
Eindhovenaren proberen Domino Day te verpesten
Joost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |