Nog kleine meisjes kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:52 schreef febster het volgende:
Ik mis iets?
Net terug van een mangement training in de Ardennen, en ik ben gesloopt
Overal spierpijn nu, en flink door wat weilanden en bossen lopen banjeren in de mist en het pikke donker, best grappig voor een keertje op zich
ligt die rommel nou nog niet om?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef Blueman het volgende:
Is er normaal eigenlijk publiek bij Domino D-Day in de zaal?
Tijdens de grote uitzending bedoel ik dan he..
Zou zo'n bouwer niet omgekocht kunnen worden?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt die rommel nou nog niet om?
Dat ze daar maar een aanslag gaan plegen..in 1 klap alle domino steentjes om..klaar!
Kan Mo' B. niet ff op verlof naar leeuwarden gestuurd worden?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zou zo'n bouwer niet omgekocht kunnen worden?
verklaar je nader...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:13 schreef daNpy het volgende:
Jullie lopen een béétje achter de feiten aan of niet?
quote:
seauw..we lopen vet 2,5 uur achter op de belevingswereld van danpyquote:
Het hele dominogebeuren is nog wel grappig..alleen de heisa eromheen en dat die mensen zichzelf zo serieus nemen...verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:21 schreef blieblie het volgende:
Wat volwassen weer.
En als er een mus in de gril van een auto gespietst zit dan staan we er met z'n allen erom heen te lachen.
Beetje jammer.
niet dat ik dat dominoday nu zo een enorm hoogstaand entertainend niveau vindt hebben...
wat bij jou 2,5 uur duurt duurt bij de rest van de wereld 1 dag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
seauw..we lopen vet 2,5 uur achter op de belevingswereld van danpy
Sorry knul, niet de hele wereld praat over dingen die jou boeien op momenten dat jij dat wil..mzzl!
Voor de rest is de heer BB vooral in een erg goede bui hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
Ach... Hetzelfde bij alle Big Brothers, Idols en weet ik veel welke uitgemolken troep er jaarlijks op de buis getieft wordt (helaas elke keer weer met succes). De eerste keer was het kijken niet waard. Die 5 keer erna ook niet.
Het treurige van die mus gedoe is dat iedereen hypocriet zit te blaten (okee, het kan niet...) en dat websites als GeenStijl (de o zo altijd leuke weblog, nouw dat zijn ze ook al 2 jaar niet meer) en radiostations als 3FM (of weet ik veel welke heikneuters er aan mee doen), met dit soort ontzettend leuke volwassen "ludieke" acties de boel verneuken.
Mensen.... grow up zeg.
Een virus?? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:55 schreef febster het volgende:
[..]
Voor de rest is de heer BB vooral in een erg goede bui hoor
je hebt wel deels gelijk maar je overdrijft het nu een beetje
Je hebt trouwens geen virus he, dat idee kreeg ik net op msn
Epokkequote:Op woensdag 16 november 2005 09:06 schreef blieblie het volgende:
Ow, en een goedemorgen!!.
Wat was er in de Stunt? Libido part 312?.
Je laatste zin gisteravond was: "The sound of Silence which i like so much"quote:
gefikst!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:31 schreef blieblie het volgende:
Je weet niet dat Imageshack fok! blockt?
355¤ per nacht volgens de prijslijstquote:Maar het zal waarschijnlijk een weinig goedkoop hotel zijn.
Ik ben bezig met een SAP XI training, bij Atos.. Dat achterste glazen gebouw is van Atos, die ernaast is van Sony, die daarnaast van Oraclequote:Maar jij ging toch programmeren bij Atos? En niet aan de gang met SAP pakketten?
Sinds wanneer zou jij dat in hemelsnaam zeggen?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:24 schreef blieblie het volgende:
Wromnie? Omdat het zo krom Engels is ofzo. (Je kent mijn Engels kunsten
).
Dan kun je nu al gewoon solliciteren, wat wil je?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef blieblie het volgende:
Ik ben over 4.5 maand klaar.
Wat heb je mij te bieden.
Ik kan momenteel om onverklaarbare reden niet op het intranet komen, zodra het weer werkt zal ik eens kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:04 schreef blieblie het volgende:
Een leuke baan.
Liefst iets met Usability, User interface design, human interaction etc.
Hoeft niet per se softwarematig te zijn. Al zal dat in 99% van de gevallen hier wel op uitkomen.
Aaaaaandacht!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef blieblie het volgende:
Anders ga je ff op mijn toetsenbord liggen.
[afbeelding]
Onder voorbehoud, uiteraardquote:Op woensdag 16 november 2005 18:36 schreef ArTiC het volgende:
in je solli brief: Ik ben per 1 Augustus 2009 beschikbaar.
Vandaar dat jij de laatste tijd zo vaag typt..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef blieblie het volgende:
Anders ga je ff op mijn toetsenbord liggen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |