Je laatste zin gisteravond was: "The sound of Silence which i like so much"quote:
gefikst!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:31 schreef blieblie het volgende:
Je weet niet dat Imageshack fok! blockt?
355¤ per nacht volgens de prijslijstquote:Maar het zal waarschijnlijk een weinig goedkoop hotel zijn.
Ik ben bezig met een SAP XI training, bij Atos.. Dat achterste glazen gebouw is van Atos, die ernaast is van Sony, die daarnaast van Oraclequote:Maar jij ging toch programmeren bij Atos? En niet aan de gang met SAP pakketten?
Sinds wanneer zou jij dat in hemelsnaam zeggen?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:24 schreef blieblie het volgende:
Wromnie? Omdat het zo krom Engels is ofzo. (Je kent mijn Engels kunsten
).
Dan kun je nu al gewoon solliciteren, wat wil je?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef blieblie het volgende:
Ik ben over 4.5 maand klaar.
Wat heb je mij te bieden.
Ik kan momenteel om onverklaarbare reden niet op het intranet komen, zodra het weer werkt zal ik eens kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:04 schreef blieblie het volgende:
Een leuke baan.
Liefst iets met Usability, User interface design, human interaction etc.
Hoeft niet per se softwarematig te zijn. Al zal dat in 99% van de gevallen hier wel op uitkomen.
Aaaaaandacht!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef blieblie het volgende:
Anders ga je ff op mijn toetsenbord liggen.
[afbeelding]
Onder voorbehoud, uiteraardquote:Op woensdag 16 november 2005 18:36 schreef ArTiC het volgende:
in je solli brief: Ik ben per 1 Augustus 2009 beschikbaar.
Vandaar dat jij de laatste tijd zo vaag typt..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef blieblie het volgende:
Anders ga je ff op mijn toetsenbord liggen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |