Niet echt boeiend nee.quote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef blieblie het volgende:
14 november.
Ow niet dus... Naja boeiend.
Hij momenteel mijn toesenbord aan het terroriseren... Beetje vervelendquote:Op zondag 13 november 2005 00:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet echt boeiend nee.
Hoest met de kat?
Liefquote:Op zondag 13 november 2005 00:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hij momenteel mijn toesenbord aan het terroriseren... Beetje vervelend.
Foto!!!!!!quote:Op zondag 13 november 2005 00:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hij momenteel mijn toesenbord aan het terroriseren... Beetje vervelend.
zo, jij bent snel.. En met wat voor interresante bezigheden houdt u zich dan bezig?quote:
Alcohol nuttigen, printerproblemen oplossen, vervelen, surfen op internetquote:Op zondag 13 november 2005 01:38 schreef gazylady het volgende:
[..]
zo, jij bent snel.. En met wat voor interresante bezigheden houdt u zich dan bezig?![]()
Pas maar op dan, alochol nuttigen samen met Printerprblemenquote:Op zondag 13 november 2005 01:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alcohol nuttigen, printerproblemen oplossen, vervelen, surfen op internet
Ach, ik kan nog steeds prOblemen typen dus het zal wel goed gaanquote:Op zondag 13 november 2005 01:44 schreef gazylady het volgende:
[..]
Pas maar op dan, alochol nuttigen samen met Printerprblemen![]()
Uhhuhquote:Op zondag 13 november 2005 01:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, ik kan nog steeds prOblemen typen dus het zal wel goed gaan
Hey BB. Nope, ben aan het 'werk'..quote:Op zondag 13 november 2005 01:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Te laaaat....
Moet Lise niet op stap vanaaf?
Geen zin cq. moequote:Op zondag 13 november 2005 01:48 schreef gazylady het volgende:
[..]
Hey BB. Nope, ben aan het 'werk'..
En jij dan?![]()
(dik) Betaald krijgen om op m'n werk aanwezig te zijn..quote:Op zondag 13 november 2005 01:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Geen zin cq. moe.
Wat houdt je "werk" in?
Dus jouw werk houdt in dat jij dik betaald krijgt op op jouw werk te zijnquote:Op zondag 13 november 2005 01:56 schreef gazylady het volgende:
[..]
(dik) Betaald krijgen om op m'n werk aanwezig te zijn..
Beetje computeren, dvd's kijken, lezen, red bull drinken en dat soort stuff.. Is de laatste paar nachten errrg rustig hier..![]()
's Nacht is er bijna niks te doen (afklopt), en in de nachtdienst krijg je gewoon veel meer onregelmatigheidstoeslag.. dus ja, eigenlijk wel jaquote:Op zondag 13 november 2005 01:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus jouw werk houdt in dat jij dik betaald krijgt op op jouw werk te zijn
Maar wat voor werk doe jij dan?quote:Op zondag 13 november 2005 02:02 schreef gazylady het volgende:
[..]
's Nacht is er bijna niks te doen (afklopt), en in de nachtdienst krijg je gewoon veel meer onregelmatigheidstoeslag.. dus ja, eigenlijk wel ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |