Denk het, wat een gezeik. Wie kan het wat schelen dat een paar over 10 jaar na behandeling geen kinderen meer kan krijgen.quote:Op zondag 13 november 2005 12:31 schreef RichardQuest het volgende:
Zouden ze expres zo'n stereotype gynaecoloog uitenodigd hebben?
Je krijgt er weee knieen vanquote:
Ze zouden haar eens goed moeten interviewenquote:Op zondag 13 november 2005 12:46 schreef RichardQuest het volgende:
Geweldig.
Wat een gekakelquote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier, heb je ze allebei
Heeft Balkenende eindelijk een bondgenoot gevonden in de oorlog tegen de opiniepeilingenquote:"Ik hou van hem en ben trots op hem. Hij maakt zijn beslissingen niet afhankelijk van opiniepeilingen. Dat bewonder ik zeer", aldus de jongere Bush.
Zou wel typisch zijn, 3 verkozen presidenten uit 1 familie.quote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef pberends het volgende:
Jeb Bush wil broer George niet opvolgen
[..]
Heeft Balkenende eindelijk een bondgenoot gevonden in de oorlog tegen de opiniepeilingen.
Na deze aanslag alle blanken eigenlijk ook, maar dan toch weer net niet.quote:Op zondag 13 november 2005 14:26 schreef RichardQuest het volgende:
Alle moslims zijn terroristen.
kijk maar
bron: nrcquote:Rode Kruis en Novib erkennen fouten
Geld van hulpactie Kosovo misbruikt
Door onze redacteur Joep Dohmen
ROTTERDAM/PRISTINA, 12 NOV. Een deel van de opbrengst van de hulpactie voor Kosovaarse vluchtelingen in 1999 is door onzorgvuldigheid en oneigenlijk gebruik verkeerd terechtgekomen.
Het Rode Kruis en Novib, twee van de negen leden van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO), staken in totaal een kwart miljoen euro in eigen zak. Andere SHO-leden, op Artsen zonder Grenzen na, gingen onzorgvuldig met het hulpgeld om. Eén miljoen euro kwam in handen van de Kosovaarse maffia.
Dat blijkt uit onderzoek van NRC Handelsblad naar de besteding van de omgerekend 52 miljoen euro die Nederlanders destijds overmaakten naar giro 555 voor de vluchtelingen uit Kosovo.
Rode Kruis en Novib geven de onregelmatigheden toe. Het Rode Kruis heeft inmiddels besloten tot een externe controle van de eigen boekhouding.
Het ministerie van Buitenlandse Zaken, dat met 900.000 euro de publieksactie voor Kosovo steunde, heeft vorige maand opdracht gegeven tot een externe accountantscontrole van de cijfers van de SHO. Reden daarvoor waren onregelmatigheden in de eindafrekening van de giro 555-actie die het departement eind vorig jaar ontdekte.
De SHO (Artsen zonder Grenzen, Cordaid, Nederlandse Rode Kruis, Novib, Kerkinactie, Stichting Vluchteling, Tear Fund, Terre des Hommes en UNICEF) hebben tot nu toe, zes jaar na het begin van de actie, geen afdoend financieel eindverslag kunnen presenteren aan het ministerie. ,,Zolang wij niet tot de laatste cent de verantwoording hebben, sluiten wij de boeken niet'', aldus minister Van Ardenne (Ontwikkelingssamenwerking, CDA).
De meeste SHO-leden hebben regels voor financiële controle, als die al bestonden, herhaaldelijk niet nageleefd. Ze verzuimden te controleren of geld correct was gebruikt door de (buitenlandse) hulpverleners die namens hen het werk in Kosovo uitvoerden. Waar onregelmatigheden bleken, is niet altijd opgetreden.
De slechte controle leidde er onder meer toe dat ruim één miljoen euro hulpgeld in handen kwam van de Kosovaarse maffia, bij de renovatie van scholen in Kosovo, een project van Novib. Met hulpgeld betaald werk aan de wederopbouw van scholen door Novib, Terre des Hommes en UNICEF blijkt slecht uitgevoerd, zo blijkt uit nader onderzoek in Kosovo.
Een woordvoerder van de SHO benadrukt dat de regels voor financiële verantwoording inmiddels zijn verbeterd. De SHO haalden sinds 1987 met 32 nationale inzamelingsacties ruim een half miljard euro op. Op dit moment lopen er acties voor de slachtoffers van de aardbeving in Pakistan en de tsunami in Zuidoost-Azië. De Kosovo-actie leverde, na de tsunami-inzameling, het meeste geld op.
Bron; ad.nlquote:Lucht maar iets schoner bij 80 km/u
Door OLOF VAN JOOLEN
ROTTERDAM - Het effect van 80-kilometerzones op de snelwegen is beperkt. Luchtvervuiling neemt er niet meer dan 4 tot 6 procent door af en ze veroorzaken niet minder, maar juist meer files.
Minister Peijs (Verkeer) opent vandaag vier nieuwe 80-zones bij Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Ze doet dit om de luchtverontreiniging terug te dringen.
Het effect van de lagere snelheid is volgens TNO- onderzoeker Menno Keuken beperkt omdat de algemene luchtverontreiniging in de bewuste gebieden hoog is. ,,Het is net genoeg om onder de normen te komen die de overheid heeft gesteld. En die zijn er natuurlijk niet voor niks,’’ zegt Keuken. Hij was betrokken bij onderzoek naar de eerste 80-zone op de A13 bij Overschie in Rotterdam. In totaal profiteren volgens Verkeer en Waterstaat 4000 tot 5000 omwonenden van deze snelheidsbeperkingen.
Dan is 4 tot 6 procent dus te verwaarlozen en is de conclusie duidelijk van deze volksverlakkerij.quote:Het effect van de lagere snelheid is volgens TNO- onderzoeker Menno Keuken beperkt omdat de algemene luchtverontreiniging in de bewuste gebieden hoog is
Schuld van God.quote:Op zondag 13 november 2005 16:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er op het moment een juridische mogelijkheid om je ouders aan te klagen omdat je geen inenting hebt gehad?
quote:Op zondag 13 november 2005 16:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er op het moment een juridische mogelijkheid om je ouders aan te klagen omdat je geen inenting hebt gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg Wolf, ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar een reactie van jou in dit topic, ik ben niet zo geweldig thuis in de scriptuur.Walter Kamp: Jezus was homo deel 2quote:Op zondag 13 november 2005 14:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
zo
quote:Op zondag 13 november 2005 16:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Baby's moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op zondag 13 november 2005 16:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga uw gang, heren.quote:
Daarnaast moet ik zo werken. Fijn stof produceren met de diesel van de postquote:Op zondag 13 november 2005 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
Nee ik ben verstandig.
Grappig topic, hebben jij die schrijver gemaild?quote:Op zondag 13 november 2005 16:20 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Zeg Wolf, ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar een reactie van jou in dit topic, ik ben niet zo geweldig thuis in de scriptuur.Walter Kamp: Jezus was homo deel 2
Tevens goedenmiddag.
Ik ga eerst even trollen voordat ik inhoudelijk reageer.quote:Op zondag 13 november 2005 16:20 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Zeg Wolf, ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar een reactie van jou in dit topic, ik ben niet zo geweldig thuis in de scriptuur.Walter Kamp: Jezus was homo deel 2
Tevens goedenmiddag.
Alhoewel, iemand die de Da Vinci Code een "leuk geschreven goeie detective. Met als onderwerp Christus en Maria Magdalena, die kinderen zouden hebben" vind verdient misschien niet eens een inhoudelijke reactie.quote:Op zondag 13 november 2005 16:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ga eerst even trollen voordat ik inhoudelijk reageer.
En daarbij Wolffensteinsiaanse taalfouten maakt....waarschijnlijk is het een oplichter.quote:Op zondag 13 november 2005 16:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Alhoewel, iemand die de Da Vinci Code een "leuk geschreven goeie detective. Met als onderwerp Christus en Maria Magdalena, die kinderen zouden hebben" vind verdient misschien niet eens een inhoudelijke reactie.
quote:Labor force:
2.36 million
note: 73.9% of the population in the 15-64 age group is non-national (2004 est.)
Consequentie van zijn stelling is natuurlijk wel dat hij 'Maria Magdalena' these niet aanhangt.quote:Op zondag 13 november 2005 16:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alhoewel, iemand die de Da Vinci Code een "leuk geschreven goeie detective. Met als onderwerp Christus en Maria Magdalena, die kinderen zouden hebben" vind verdient misschien niet eens een inhoudelijke reactie.
Oplichter...quote:Op zondag 13 november 2005 16:57 schreef Johan_de_With het volgende:
En daarbij Wolffensteinsiaanse taalfouten maakt....waarschijnlijk is het een oplichter.
Wat me opviel in de discussie was de stelling dat Walter Kemp alle aandacht op zich gericht krijgt, in tegenstelling tot Jenny Goeree en Leen van Dijke. Die zijn echter strafrechtelijk vervolgd en in het geval van Goeree werd er ook een terechte veroordeling uitgesproken. Dit boek werd slechts geweigerd.quote:Op zondag 13 november 2005 17:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Oplichter...
Ik denk dat het eerder eentje is voor wie het (op zich redelijke) doel alle middelen heiligt
Ik denk dat dat te maken heeft met dat het tegendeel van zijn stelling bij gebrek aan buitenbijbelse bronnen moeilijk te bewijzen valt, waardoor hij zich erop kan beroepen dat het zijn interpretatie van de Bijbel is.quote:Op zondag 13 november 2005 17:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat me opviel in de discussie was de stelling dat Walter Kemp alle aandacht op zich gericht krijgt, in tegenstelling tot Jenny Goeree en Leen van Dijke. Die zijn echter strafrechtelijk vervolgd en in het geval van Goeree werd er ook een terechte veroordeling uitgesproken. Dit boek werd slechts geweigerd.
Naar eigen zeggen van de Statenvertaling. Nu is die zeer deskundig, maar zeker niet onfeilbaar.quote:Op zondag 13 november 2005 17:14 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te maken heeft met dat het tegendeel van zijn stelling bij gebrek aan buitenbijbelse bronnen moeilijk te bewijzen valt, waardoor hij zich erop kan beroepen dat het zijn interpretatie van de Bijbel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |