Dit is toch klaagbaak of niet soms? Slome.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Bennie_K het volgende:
zodat jij als een zielig hoopje stront een huillie topic op fok erover opent
JA MAN.. DIE SINASAPPELS BIJ DE ALBERHEIN ZIJN NU ZOOOOOOOET OEHHHHH. MOET JE KOPEN MANNNN... ONZE BRUNO HAD WEER RUZIE MET DIE KAASKOP... ALS HET NOG EEN KEER GEBEURD BEL IK DIE POLITIEquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:11 schreef Skaai het volgende:
Dan moet je eens op de gesprekken van negerinnen letten.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef PDOA het volgende:
Het volgende gesprek deed zich vanmorgen vroeg om half 8 's ochtends in de bus voor:
Fatima: Heb jij dat gehoord van Karima?![]()
Abdallah: Nee wat is dan????
Fatima: Karima is uitgehuwelijkd aan Nordin!!!![]()
Abdallah: WAAAAAAAAAAAT!!!!![]()
Fatima: Het is waar het is waar!![]()
Abdallah: NEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Fatima: Ik zeg ook al tegen mijn vader; als jij mij uithuwelijkt dan sla ik jou dood!![]()
Abdallah: ALLAH AKBAR!!!![]()
![]()
Fatima: Die Nordin zou zijn eigen moeder nog neuken! Die smerige kankeraap!!!![]()
Abdallah: Hij heeft mij ook al eens geprobeerd te grazen te nemen!![]()
Fatima: Die smerige kankerhond!!![]()
Abdallah: Echt waar echt waar! Maar ik heb hem geslagen en toen rende hij weg!![]()
Fatima: Ik zei gister tegen mijn broer dat hij hem moet slaan.![]()
Abdallah: Echt hoor, als ik hem zie dan geef ik hem een klap in zijn gezicht.![]()
etc
Hoe precies?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:13 schreef Karliene het volgende:
Thank god dat de leraren mij geholpen hebben eerder van die school af te kunnen dan normaal![]()
Veel succes:quote:
Maar met betere lichamen. Denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:01 schreef Posdnous het volgende:
Gewoon hetzelfde als elke andere kutbreezah dus?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, ik zat gister in de trein en ving een gesprek tussen twee politieagenten op.
"Het was weer flink raak met die Marokkanen tijdens het voetballen"
"Een goed geplaatste 9mm doet wonderen"
Ach, ik zat gister in de trein en ving een gesprek tussen twee politieagenten op.
Moet jij geen battefield ofzo spelen "mr. 40kg die niets voorstelt en alleen op internet kan lullen"?quote:
Mijn postuur is niet wat het lijkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Moet jij geen battefield ofzo spelen "mr. 40kg die niets voorstelt en alleen op internet kan lullen"?![]()
Je hebt die weddenschap al bij voorbaat verloren.quote:Ik durf te wedden dat zon willekeurige marokkaanse dame jouw ass wreed kickt![]()
Kijkt even weer in fotoboek; hahahaha! "Postuur", proest, of kan je al skins downloaden voor battefield ofzo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn postuur is niet wat het lijkt.
Hoe dan?quote:DOOD MOETEN ZE
Marokkaanse Breezers die ook nog eens voetbalsupporters zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef PDOA het volgende:
Het volgende gesprek deed zich vanmorgen vroeg om half 8 's ochtends in de bus voor:
Fatima: Heb jij dat gehoord van Karima?
Fatima: Karima is uitgehuwelijkd aan Nordin!!!
Abdallah: WAAAAAAAAAAAT!!!!
Fatima: Het is waar het is waar!
Abdallah: NEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!!!!!!!!!!
Fatima: Ik zeg ook al tegen mijn vader; als jij mij uithuwelijkt dan sla ik jou dood!
Abdallah: ALLAH AKBAR!!!
Fatima: Die Nordin zou zijn eigen moeder nog neuken! Die smerige kankeraap!!!
Abdallah: Hij heeft mij ook al eens geprobeerd te grazen te nemen!
Fatima: Die smerige kankerhond!!
Abdallah: Echt waar echt waar! Maar ik heb hem geslagen en toen rende hij weg!
Fatima: Ik zei gister tegen mijn broer dat hij hem moet slaan.
Abdallah: Echt hoor, als ik hem zie dan geef ik hem een klap in zijn gezicht.
etc
Waarom moeten die wijven altijd zo schreeuwen (en vloeken)!?! Tering hee, een normaal en rustig volume hebben ze nog nooit van gehoord, of zouden ze soms allemaal doof zijn ofzo? Echt niet tof zo vroeg in de morgen! Kutsloeries.
Hoe kun jij z'n postuur nu afleiden van twee van die foto's waar je z'n lichaam niet eens zienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kijkt even weer in fotoboek; hahahaha! "Postuur", proest, of kan je al skins downloaden voor battefield ofzo?![]()
Nu ga ik bij elke post van jou aan je "postuur" (hahahah) moeten denken![]()
[..]
Hoe dan?![]()
heb je d'r wel n's eentje ff lekker geneukt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Gewoon ff je voet in hun doos duwen, dan piepen ze wel anders!
Leer mij Marokkaanse sletten kennen
Wel vaker dan eensquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:53 schreef Grimm het volgende:
heb je d'r wel n's eentje ff lekker geneukt?
Mooie verwoording.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:46 schreef pberends het volgende:
Marokkanen, veruit het meest asociale volk ter wereld. Tis echt een vreemde combinatie van hun cultuur, temperament, genen, whatever. Fouter kan bijna niet.
Tis echt een wereldprobleem. Een atoombom op dat achterlijke land zou niet misstaan.quote:
Zij is 1 van de 3 niet-criminele marokkanen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:46 schreef pberends het volgende:
Marokkanen, veruit het meest asociale volk ter wereld. Tis echt een vreemde combinatie van hun cultuur, temperament, genen, whatever. Fouter kan bijna niet.
Alhoewel er uitzonderingen zijn zoals mijn schoondochter.
Of een nazaat van 1 van de Nederlandse slaven die men tot in de 17'e eeuw hield in Marokko?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zij is 1 van de 3 niet-criminele marokkanen.![]()
mja, ik heb zo'n fetish over anale seks met moslima'squote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Marokkaanse breezah's! Geil!
Het is slechts een weergave van een gesprekquote:Op maandag 4 juli 2005 01:16 schreef StefanP het volgende:
TS is een walgelijke nazi, vieze racist die je bent, hoe durf je zo beledigend te spreken over onze prachtige medelanders.
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:16 schreef StefanP het volgende:
TS is een walgelijke nazi, vieze racist die je bent, hoe durf je zo beledigend te spreken over onze prachtige medelanders.
Maar goed ook, je zit zelf tussen de rednecks in Texas.quote:Op maandag 4 juli 2005 07:42 schreef StefanP het volgende:
* mompelt iets over sarcasme
Dan blijft het maagdenvliesje intact in elk geval.quote:Op maandag 4 juli 2005 03:16 schreef Herald het volgende:
[..]
mja, ik heb zo'n fetish over anale seks met moslima's
ik zweer!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Henk_sjoerd het volgende:
Je weet toch
Homoquote:
Volgens mij is dat een rat.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:35 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Was dat niet de Meest lelijke hond? Linkje
Ooit een varken zacht horen knorren? nee he dat kunnen ze niet. Omdat het dieren zijn...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef PDOA het volgende:
Fatima: Ik zeg ook al tegen mijn vader; als jij mij uithuwelijkt dan sla ik jou dood!
etc
Waarom moeten die wijven altijd zo schreeuwen (en vloeken)!?! Tering hee, een normaal en rustig volume hebben ze nog nooit van gehoord, of zouden ze soms allemaal doof zijn ofzo? Echt niet tof zo vroeg in de morgen! Kutsloeries.
onze ICT turk is weer op dreefquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kijkt even weer in fotoboek; hahahaha! "Postuur", proest, of kan je al skins downloaden voor battefield ofzo?![]()
Nu ga ik bij elke post van jou aan je "postuur" (hahahah) moeten denken![]()
[..]
Hoe dan?![]()
die foto is pas 200 keer gepostquote:
Het geluid moet toch helemaal door dat hoofddoekje heen. Dan moet je wel wat harder lullen natuurlijk. Doe jij ook als je een walkman op hebt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef PDOA het volgende:
etc
Spreek uit " Ech` war! Ech war!"quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef nicket84 het volgende:
Echt waar Echt waar!
Lichaam is welquote:
allah ackbar liedquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:52 schreef PaRaR het volgende:
omgwtf
en toen zongen ze samen het allah ackbar lied MET CAPSLOCK ?
Wat een topic
God bestaat helemaal niet hoor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Allah Akhbar betekend God is Groot.
Wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:42 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
God bestaat helemaal niet hoor...
Dat weet ik ook wel. Maar dat is wel wat Allah Akhbar betekend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:42 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
God bestaat helemaal niet hoor...
Best te palen hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Misschien is die rechtsvoorste ook wel een breezah!
Misschien ff linkje checke waar die gehost staat?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:42 schreef Sjabba het volgende:
Van welke site heb jij die foto afgehaald?!?
Zoiets als "God heeft een enorme leuter", "God is 2,5 meter lang", "God is enorm goed voor ons" of "God Verdomme !?"quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Allah Akhbar betekend God is Groot.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Misschien is die rechtsvoorste ook wel een breezah!
als je goed inzoomt zie je gewoon dat ze van plan is zichzelf op te blazenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:42 schreef StefanP het volgende:
[..]That's what I'm talking about! Die smeken er gewoon om om gepaald te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel heel erg netjes >_<.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef samchestido het volgende:
Fatima: Heb jij het al gehoord van Karima?
Abdallah: Vertel meid, wat is er?
Abdallah: Wat hoor ik daar nou?!
Fatima: Ik meen het, het is waar!
Abdallah: Echt waar? Nee, toch, hopelijk?
Fatima: Ik heb mijn ouders ook al duidelijk gemaakt dat ik niet gedient ben van dit soort activiteiten!
Abdallah: Potverdriedubbeltjes in mijn portemonnaie!
Fatima: Nordin heeft totaal geen smaak, en geen respect voor het vrouwelijk geslacht. De bengel!
Abdallah: Hij heeft ook al eens geprobeerd mijn aandacht te krijgen!
Fatima: Het duivelsgebroed!
Abdallah: Echt hoor, eerlijk waar! Maar ik heb hem verteld wat ik ervan vond en toen ging hij maar weer weg.
Fatima: Ik zei gister tegen mijn broer dat ik het er totaal niet mee eens ben.
Abdallah: Echt hoor, als ik hem zie, geef ik hem billekoek!
Voila, is dat nou zo moeilijk![]()
![]()
Zij doet overigens meer denken aan een Perzische, maar dat kan aan mij liggen. Hoe dan ook is ze niet te versmaden.quote:
\quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Bennie_K het volgende:
zodat jij als een zielig hoopje stront een huillie topic op fok erover opent
quote:Op maandag 21 november 2005 17:52 schreef Ringo het volgende:
Wat een lelijk vies klere-topic is dit. Moge de TS met gezwinde spoed een kromzwaard in zijn buik geduwd krijgen.
En nu een slotje.
zeikerd.quote:Op maandag 21 november 2005 17:52 schreef Ringo het volgende:
Wat een lelijk vies klere-topic is dit. Moge de TS met gezwinde spoed een kromzwaard in zijn buik geduwd krijgen.
En nu een slotje.
Ok deze marokkaan mag blijvenquote:
Van jou ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:22 schreef Meki het volgende:
ZEG Marokkanen praten nog Nederlands
kan je van Turken niet zeggen
Je krijgt hem geeneens omhoogquote:Op donderdag 24 november 2005 21:04 schreef Jaco90 het volgende:
neuken? :6
Heeft tieten, dus is goedgekeurd.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:10 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Je krijgt hem geeneens omhoog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |