Dit is toch klaagbaak of niet soms? Slome.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Bennie_K het volgende:
zodat jij als een zielig hoopje stront een huillie topic op fok erover opent
JA MAN.. DIE SINASAPPELS BIJ DE ALBERHEIN ZIJN NU ZOOOOOOOET OEHHHHH. MOET JE KOPEN MANNNN... ONZE BRUNO HAD WEER RUZIE MET DIE KAASKOP... ALS HET NOG EEN KEER GEBEURD BEL IK DIE POLITIEquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:11 schreef Skaai het volgende:
Dan moet je eens op de gesprekken van negerinnen letten.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:06 schreef PDOA het volgende:
Het volgende gesprek deed zich vanmorgen vroeg om half 8 's ochtends in de bus voor:
Fatima: Heb jij dat gehoord van Karima?![]()
Abdallah: Nee wat is dan????
Fatima: Karima is uitgehuwelijkd aan Nordin!!!![]()
Abdallah: WAAAAAAAAAAAT!!!!![]()
Fatima: Het is waar het is waar!![]()
Abdallah: NEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Fatima: Ik zeg ook al tegen mijn vader; als jij mij uithuwelijkt dan sla ik jou dood!![]()
Abdallah: ALLAH AKBAR!!!![]()
![]()
Fatima: Die Nordin zou zijn eigen moeder nog neuken! Die smerige kankeraap!!!![]()
Abdallah: Hij heeft mij ook al eens geprobeerd te grazen te nemen!![]()
Fatima: Die smerige kankerhond!!![]()
Abdallah: Echt waar echt waar! Maar ik heb hem geslagen en toen rende hij weg!![]()
Fatima: Ik zei gister tegen mijn broer dat hij hem moet slaan.![]()
Abdallah: Echt hoor, als ik hem zie dan geef ik hem een klap in zijn gezicht.![]()
etc
Hoe precies?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:13 schreef Karliene het volgende:
Thank god dat de leraren mij geholpen hebben eerder van die school af te kunnen dan normaal![]()
Veel succes:quote:
Maar met betere lichamen. Denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:01 schreef Posdnous het volgende:
Gewoon hetzelfde als elke andere kutbreezah dus?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, ik zat gister in de trein en ving een gesprek tussen twee politieagenten op.
"Het was weer flink raak met die Marokkanen tijdens het voetballen"
"Een goed geplaatste 9mm doet wonderen"
Ach, ik zat gister in de trein en ving een gesprek tussen twee politieagenten op.
Moet jij geen battefield ofzo spelen "mr. 40kg die niets voorstelt en alleen op internet kan lullen"?quote:
Mijn postuur is niet wat het lijkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Moet jij geen battefield ofzo spelen "mr. 40kg die niets voorstelt en alleen op internet kan lullen"?![]()
Je hebt die weddenschap al bij voorbaat verloren.quote:Ik durf te wedden dat zon willekeurige marokkaanse dame jouw ass wreed kickt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |