God bestaat helemaal niet hoor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Allah Akhbar betekend God is Groot.
Wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:42 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
God bestaat helemaal niet hoor...
Dat weet ik ook wel. Maar dat is wel wat Allah Akhbar betekend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:42 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
God bestaat helemaal niet hoor...
Best te palen hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Misschien is die rechtsvoorste ook wel een breezah!
Misschien ff linkje checke waar die gehost staat?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:42 schreef Sjabba het volgende:
Van welke site heb jij die foto afgehaald?!?
Zoiets als "God heeft een enorme leuter", "God is 2,5 meter lang", "God is enorm goed voor ons" of "God Verdomme !?"quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:10 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Allah Akhbar betekend God is Groot.
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Misschien is die rechtsvoorste ook wel een breezah!
als je goed inzoomt zie je gewoon dat ze van plan is zichzelf op te blazenquote:Op donderdag 10 november 2005 03:42 schreef StefanP het volgende:
[..]That's what I'm talking about! Die smeken er gewoon om om gepaald te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel heel erg netjes >_<.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef samchestido het volgende:
Fatima: Heb jij het al gehoord van Karima?
Abdallah: Vertel meid, wat is er?
Fatima: Karima is uitgehuwelijkd aan Nordin!!!
Abdallah: Wat hoor ik daar nou?!
Fatima: Ik meen het, het is waar!
Abdallah: Echt waar? Nee, toch, hopelijk?
Fatima: Ik heb mijn ouders ook al duidelijk gemaakt dat ik niet gedient ben van dit soort activiteiten!
Abdallah: Potverdriedubbeltjes in mijn portemonnaie!
Fatima: Nordin heeft totaal geen smaak, en geen respect voor het vrouwelijk geslacht. De bengel!
Abdallah: Hij heeft ook al eens geprobeerd mijn aandacht te krijgen!
Fatima: Het duivelsgebroed!
Abdallah: Echt hoor, eerlijk waar! Maar ik heb hem verteld wat ik ervan vond en toen ging hij maar weer weg.
Fatima: Ik zei gister tegen mijn broer dat ik het er totaal niet mee eens ben.
Abdallah: Echt hoor, als ik hem zie, geef ik hem billekoek!
Voila, is dat nou zo moeilijk![]()
![]()
Zij doet overigens meer denken aan een Perzische, maar dat kan aan mij liggen. Hoe dan ook is ze niet te versmaden.quote:
\quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:09 schreef Bennie_K het volgende:
zodat jij als een zielig hoopje stront een huillie topic op fok erover opent
quote:Op maandag 21 november 2005 17:52 schreef Ringo het volgende:
Wat een lelijk vies klere-topic is dit. Moge de TS met gezwinde spoed een kromzwaard in zijn buik geduwd krijgen.
En nu een slotje.
zeikerd.quote:Op maandag 21 november 2005 17:52 schreef Ringo het volgende:
Wat een lelijk vies klere-topic is dit. Moge de TS met gezwinde spoed een kromzwaard in zijn buik geduwd krijgen.
En nu een slotje.
Ok deze marokkaan mag blijvenquote:
Van jou ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:22 schreef Meki het volgende:
ZEG Marokkanen praten nog Nederlands
kan je van Turken niet zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |