Tekent het enthousiasme van iemand die net de kunst van het cappen heeft ontdekt. Ben zo blij dat ik het zo snel mogelijk wil laten zien. Af en toe ben ik nog net een klein kindquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:06 schreef mamapan het volgende:
[..]
maar jij bent veel sneller dan ik.![]()
Geldt voor mij precies hetzelfde, m'n pc staat vol met caps.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tekent het enthousiasme van iemand die net de kunst van het cappen heeft ontdekt. Ben zo blij dat ik het zo snel mogelijk wil laten zien. Af en toe ben ik nog net een klein kind![]()
daarom is het ook de slow chatquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dat pokken puntenspel gaat nog sneller dan de slowchat![]()
Ik heb al 27 punten en ik stem daar niet eens. Voor een vrijwillige exit ben ik te lui. Welke mensen met ballen gaan mij er eens uitstemmen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom is het ook de slow chat
maar dat de punten zo snel gaan is rond 12en wel normaal hoor
Wees blij ik sta er niet eens in, ik doe toch niet mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb al 27 punten en ik stem daar niet eens. Voor een vrijwillige exit ben ik te lui. Welke mensen met ballen gaan mij er eens uitstemmen?![]()
[APK-modus]Kutnewbie.[/APK-modus]quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:20 schreef tjCherryman het volgende:
<< Knipt vleugeltjes van Angel
Rob is de primaire partitie van deze groepquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:20 schreef mamapan het volgende:
Wat zijn de "heren"het weer eens. Joost krijgt een waarschuwing van R@#
![]()
![]()
< Start partition magicquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is de primaire partitie van deze groep![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is de primaire partitie van deze groep![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:22 schreef tjCherryman het volgende:
Not impressed..
En zo new ben ik niet.. ik type alleen zelden.
quote:Geregistreerd op: zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:09
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:25 schreef tjCherryman het volgende:
Grinn teamlead.. en nu even zoeken zonder de tj ; -)
Haha, dat mocht ie willenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik heb ooit een zo'n jeuk gehad aan mijn tepels, dat toen die jongen even weg was heb ik met mijn tieten over de bank zitten schuren om het weg te krijgen. "
I really could not care less.. roep maar een end wegquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef tjCherryman het volgende:
Maar goed.. ik ga ook niet roepen dat ik een die-hard ben.. ik volg het een beetje.. en roep soms wat iemand problemen mee?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef tjCherryman het volgende:
Maar goed.. ik ga ook niet roepen dat ik een die-hard ben.. ik volg het een beetje.. en roep soms wat iemand problemen mee?
Lieske heeft wel een beetje onderdanigquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik heb ooit een zo'n jeuk gehad aan mijn tepels, dat toen die jongen even weg was heb ik met mijn tieten over de bank zitten schuren om het weg te krijgen. "
Ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef tjCherryman het volgende:
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef tjCherryman het volgende:
Plakt vleugeltjes terug... en roept "proost" (for the record.. géén spijt.. maar ach ik doe eens lief)quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vrijheid van meningsuitingWel liev doen hè.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:28 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Lieske heeft wel een beetje onderdanigen
inn haar.. dat zie je .. althans ik ; -)
Nee hoor. Je roept maar, gooi het allemaal maar in de groep.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef tjCherryman het volgende:
Grinn Teamlead does it takes one to recognize one?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef teamlead het volgende:
[..]Volgens mij zie jij wat je wilt zien....maar ik snap wat je bedoelt
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Gaan julie naakt onder de zonnebank"
Dido: "Ja, ik wel"
Chantal: "Ik heb altijd een string aan."
Nathalie: "Ik niet altijd"
Ingrid: "Als ik verbrand ben ga ik die vellen er af trekken. Daar kwijl ik bij, dat vind ik echt heerlijk"
Nathalie: "Als ze verbrand is op d'r doos gaat ze even naar de wc aftrekken. Ik vind het trouwens wel lekker bij iemand anders"
Dido: "Nee, ik vind dat helemaal niks"
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor. Je roept maar, gooi het allemaal maar in de groep.
Als het te vervelend wordt gooien we het vanzelf weer terug![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Grinn Teamlead does it takes one to recognize one?![]()
Nee de blowende, zuipende kakker kraker is heel makkelijk in de omgang.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
Roel vindt zichzelf helemaal niet moeilijk in de omgang
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
OH, Roel geeft nu aan op wie hij gaat stemmen, volgens mij mag dat niet![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Word dus helemaal gék van zulke oeverloze wijvenpraat
As usual...quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Roel verplicht op de bank volgende week
Tuurlijk.. die gozer is totally relaxed man... helemaal chillquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee de blowende, zuipende kakker kraker is heel makkelijk in de omgang.![]()
Dat je dat niet ziet man![]()
Ja niks mis mee, heel gelijkmatigquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee de blowende, zuipende kakker kraker is heel makkelijk in de omgang.![]()
Dat je dat niet ziet man![]()
Maar voor een psycholgie afgestudeerde aardig gehersenspoelt ; -)quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tuurlijk.. die gozer is totally relaxed man... helemaal chill![]()
Preciesquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Roel verplicht op de bank volgende week
neuken dan maar??quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Word dus helemaal gék van zulke oeverloze wijvenpraat
hmz.. ik was te laat... waar hadden ze het over?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef tjCherryman het volgende:
Brrr... ik hoorde even de dames praten over dingen.. die ik mezelf niet toewens!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Wie wenst een aantal mannen impotentie toe? "
Dido: "Ik wens ze meestal helemaal eraf"
Lieske: "Maarten, ik wens je genitale wratten toe waar je nooit meer van af komt. Ik wens je een gezwel op je lul.. echt. Een bloemkool."
Nathalie: "Ik zie het helemaal voor me. Gadverdamme"
Lieske: "Met elke dag constante pus"
Chantal: "Maar verder alle liefde."
Lieske: "Ik wil ook zo graag zijn achternaam zeggen, maar ik heb beloofd dat ik dat nooit zal doen!"
Dus Lieske geeft overduidelijk de pijp aan Maarten terugquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Maarten, ik wens je genitale wratten toe waar je nooit meer van af komt. Ik wens je een gezwel op je lul.. echt. Een bloemkool."
Lieske: "Ik wil ook zo graag zijn achternaam zeggen, maar ik heb beloofd dat ik dat nooit zal doen!"
oh okequote:Op zaterdag 12 november 2005 00:38 schreef tjCherryman het volgende:
Welkom TriXeS.. het is zo'' n avondje.. dat de fokkers elkaar vermaken...
Huh??quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat een vulgaire praat voor zo'n ouwe man!![]()
Nee, R@#quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef teamlead het volgende:
Volgens Rob gaat Lieske op Joost stemmen...
Ik hoop dat ie zich vergist en dat Lieske op Rob stemt
Ik stel Shocktherapie voor: Een uur verplicht luisteren én kijken naar Chantal... Of is dat té ??quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat een vulgaire praat voor zo'n ouwe man!![]()
Niet mee bemoeien, kindje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Ik stel Shocktherapie voor: Een uur verplicht luisteren én kijken naar Chantal... Of is dat té ??
volgens mij krijg je dat soort dingen als je weken lang met een Joost zit opgeslotenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Gaan julie naakt onder de zonnebank"
Dido: "Ja, ik wel"
Chantal: "Ik heb altijd een string aan."
Nathalie: "Ik niet altijd"
Ingrid: "Als ik verbrand ben ga ik die vellen er af trekken. Daar kwijl ik bij, dat vind ik echt heerlijk"
Nathalie: "Als ze verbrand is op d'r doos gaat ze even naar de wc aftrekken. Ik vind het trouwens wel lekker bij iemand anders"
Dido: "Nee, ik vind dat helemaal niks"
?quote:
Jij doet niet actief mee dus verdwijn jij vanzelf wel uit de lijst. Daar ga ik mijn kostbare puntjes niet aan wagen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
?
Nou, geef mij maar minpunten dan. Moet je wel tot morgen wachten.
Nee, ze zei net dat ze wel eens namen heeft genoemd, maar nooit van die persoon.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
nou die belofte is ze dus echt niet nagekomen.
Ik kan me wel voorstellen dat als je je naam noemt je er automatisch je achternaam bij noemt, maar Lieske is er echt een ster in, die heeft het al héél vaak gezegd.
Ik ben te lui om mezelf daar te verwijderen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij doet niet actief mee dus verdwijn jij vanzelf wel uit de lijst. Daar ga ik mijn kostbare puntjes niet aan wagen.![]()
Maar waarom je nu precies om minpunten vraagt snap ik effe niet.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Ik stel Shocktherapie voor: Een uur verplicht luisteren én kijken naar Chantal... Of is dat té ??
Die Ingrid en trouwens ook Nathalie hebben het IQ van een lucifersdoosje!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Hoe schrijf je 'welterusten' eigenlijk. Ik weet dat nooit als ik dat moet tikken"
Lieske: "Dan tik je gewoon s - l - a - a - p - l - e - k - k - e - r"
Gelukkig dan maar, sommige jongens uit haar verhalen staan er gekleurd opquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze zei net dat ze wel eens namen heeft genoemd, maar nooit van die persoon.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Hoe schrijf je 'welterusten' eigenlijk. Ik weet dat nooit als ik dat moet tikken"
Lieske: "Dan tik je gewoon s - l - a - a - p - l - e - k - k - e - r"
Ja als ze dat niet had, was ze geheid de winnaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die Lies, ze is soms echt geweldig. (vind alleen die langdradige verhalen en het gepiep/gewapper nog steeds irri)
Eens! (al mag ze van mij wel 1 x per week wapperen... het brengt wat leven in de brouwerij)quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die Lies, ze is soms echt geweldig. (vind alleen die langdradige verhalen en het gepiep/gewapper nog steeds irri)
quote:
het vervolg:quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Als ik een sms krijg van een vriendje moet hij niet 'groetjes' tikken, maar 'kusjes' of 'X' ofo"
Chantal: "Ja, als ik mijn liefde een sms stuur dan doe ik altijd 'XC'
Dido: "Wat betekent dat dan?"
haha, da's gewoon grappigquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:48 schreef teamlead het volgende:
het vervolg:
chantal: kusje chantal
Dido (of Ingrid): oh, ik dacht al aan eczeem
Dus Chantal heeft nog nooit een sms gestuurd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Ja, als ik mijn liefde een sms stuur dan doe ik altijd 'XC'
helaas maakte ze overduidelijk geen grapje....quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Nee...!! Nu maak je het te bont!! Dit kan zelfs Darwin niet meer behapstukken !
Het is dat de rode Port mijn blik vertroubled.. maar anders..quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Muerte is zo te zien lekker bezig
Nou, ga zo door
![]()
Krijg wel lekkere trek na deze post.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:50 schreef tjCherryman het volgende:
< Zet oven aan voor broodjes Filet american.. en krabsalade.. (jaah ik ga wel even rond straks)
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:53 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Damned Muerte... you're Killing me!
Bestel nu!!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Bestel nu!!
"Onze Lieve Didoplaatjes" 10 voor slecht 5 euro![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
Ik heb 24 uur niet gestreamed en het bevalt uitstekend![]()
Truste en laters![]()
![]()
Aan het denken aan betere tijden, toen ie 's nachts zijn geld nog kon tellen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
even BB related: wat is roel nu in godsnaam aan het doen?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef tjCherryman het volgende:
Wicked.. slaap wel
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:01 schreef teamlead het volgende:
Ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag![]()
Welte..euh.. slaap lekker
Nee hoor. maar ik verveel me een beetje, vandaar die plaatjes.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef tjCherryman het volgende:
Eehmm Muerte... Die laatste van Dido.. die kan ik dan weer wel hebben... of zit ik nu weer in het verkeerde topic ??![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
Ik heb 24 uur niet gestreamed en het bevalt uitstekend![]()
Truste en laters![]()
![]()
S-L-A-A-P L-E-K-K-E-R lieve teamleadquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:01 schreef teamlead het volgende:
Ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag![]()
Welte..euh.. slaap lekker
Een beetje "privacy", hoe relatief dan ook, zou ik ook nodig hebben in zo'n huis, waar al die lui constant op je lip zitten.quote:
Mag de haan NU afgaan wat mij betreftquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:04 schreef tjCherryman het volgende:
Ik vind BB pas echt compleet als wij als fokker een "Haan" knop krijgen....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Lol.. Terwijl de meiden echt bijna in slaap vallen springt Lieske opeens het bed uit. Het schijnt dat ze eerder vanavond met Joost niet op een nummer van Blöf kon komen en opeens weet Lieske het weer. Ze rent naar de slaapkamer van de mannen toe en zingt Joost het liedje voor. De meiden in de slaapkamer lachen.
Hey! Je snapt het!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag de haan NU afgaan wat mij betreft![]()
Alle fokkers verzamelen
SSSsssst... niet doorvertellen hequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
Vanwege de slaapverwekkende toestanden in het huis, maar even iets heel anders
Mijn meeste irritante bewoners lijst op een rijtje op dit moment
1 - Rob (hij begon met het gestook en gaat m.i. nu op wel erg smerige berekenende manier verder met het spel, voelt zich iets TE onoverwinnelijk)
2 - Chantal (de scheinheilige k*t, Ik kan die domme schorre kraaistem en al die geroddel niet meer verdragen.)
3 - Nathalie (smerig wijf met d'r aso voetveeg actie. Normen en waarden wat zijn dat)
4 - Roel (de asociale, hekkenpissende, kwade dronk kraker. die eigenlijk een kakker is. Luistert mij iets teveel naar het gekonkel van papa Rob. Plus dat schoothondjes gedrag achter Dido aan wordt ik ook strontziek van)
5 - Ingrid (IQ wat in de min schiet, raar achterbaks en schijnheilig gedrag naar Menno toe, luistert naar de wil van Sjankwal)
6 - Queen Dido (Kan niet tegen dat gecommandeer en ik-ben-beter-dan-jullie gedrag. egotripping, kickt op complimenten en respecteert geen enkele mening van anderen)
7 - Joost (vermoeiend ADHD'ertje)
8 - Lieske (buiten het gepiep en gewapper en de vermoeiend lange verhalen degene die het meest ok is op dit moment)
Erg wisselende lijst voor mij, qua irritatie niveau zitten ze erg dicht bij elkaar.
Heb ik die flauwekul weer aan mijn staart hangen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:11 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Wicked !!! En nu snel je bed in !!![]()
Huh??quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag de haan NU afgaan wat mij betreft![]()
Alle fokkers verzamelen
Heb de meeste dingen uit de post van Snaptnix gehaaldquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Huh??Sjee zeg wordt ik opeens wakker gekraaid door die kl*te haan!
![]()
Haaaiiii allemaal![]()
Kan ik me op 1 punt na (Nathalie staat bij mij op 2) HELEMAAL bij aansluiten!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
Mijn meeste irritante bewoners lijst op een rijtje op dit moment
- knip -
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
JAAAAAAA!!! De haan doet 't![]()
![]()
![]()
Hoi superMOM![]()
![]()
ps dank voor je leuke berichtje in het gastenboek gisteren![]()
Als je Roel met Joost wisselt en Chantal met Nathalie, dan ben ik het met je lijst wel eensquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
Idd, ik mis Menno nu al.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Kan ik me op 1 punt na (Nathalie staat bij mij op 2) HELEMAAL bij aansluiten!!!!!
Mensen, er is dus gewoon geen moer gebeurd! Ik heb een dvdtje gekeken, heb mijn lief (met z'n zieke lijf) in bed gestopt, weer even tv gekeken en ben toen in slaap gevallen. Wordt net wakker en dacht: ga nog even lol maken op Fok en dit is het?!
Nou sorry, maar geef me Menno en Tanja dan maar weer terug!
En hoe was flightplan? Was Jodie weer klasse?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:16 schreef Day het volgende:
Mensen, er is dus gewoon geen moer gebeurd! Ik heb een dvdtje gekeken
welterusten alvastquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:20 schreef tjCherryman het volgende:
< Gaat DVD kijken, wenst allen een goede nacht
Baaibaaiquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:20 schreef tjCherryman het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:20 schreef tjCherryman het volgende:
Kan ik helaas niet zeggen. Beeldwaliteit van dvd-tje viel tegen, liep ook telkens vast. Nieuwe bestelling al gedaan, volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe was flightplan? Was Jodie weer klasse?
Zie je, die haan werkt best goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Kan ik me op 1 punt na (Nathalie staat bij mij op 2) HELEMAAL bij aansluiten!!!!!
Mensen, er is dus gewoon geen moer gebeurd! Ik heb een dvdtje gekeken, heb mijn lief (met z'n zieke lijf) in bed gestopt, weer even tv gekeken en ben toen in slaap gevallen. Wordt net wakker en dacht: ga nog even lol maken op Fok en dit is het?!
Nou sorry, maar geef me Menno en Tanja dan maar weer terug!
Tuurlijk niet. Ze hoefde er niet uit en is dus weer even veilig. Dus waarom zou ze nu bij Roel gaan slapenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet zeggen. Beeldwaliteit van dvd-tje viel tegen, liep ook telkens vast. Nieuwe bestelling al gedaan, volgende week, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Heb nu naar een film met Hillary Swank zitten kijken (titel vergeten), niet slecht, maar ook niet joepie.
Streams: Slaap the Ice Queen niet meer bij d'r hondje?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ze hoefde er niet uit en is dus weer even veilig. Dus waarom zou ze nu bij Roel gaan slapen![]()
trustenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn ogen vallen ook dicht, ik meld me af![]()
![]()
Truste Wickedquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:32 schreef SuperMOM het volgende:
Verdorie, blijven de die hard-nacht-Fok!kers weer over?![]()
Ze was totaal bezopen, dus het wordt haar wel té hard aangerekend. Maar niet dat ik daar problemen mee heb. In tegendeel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
En de actie van Nathalie op het bed van Menno, was ze dronken![]()
BB heeft het geld, Roel krijgt zijn geld, dat hebben ze op tv gezegd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
Even een vraagje, wie heeft nu het geld van Roel![]()
Ik begreep dat Ingrid, Chantal en Rob alle 3 iets ervan hadden maar is dat nog steeds zo?
Vond je haar dronken? Ik heb wel mensen meer dronken gezien dan zij wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was totaal bezopen, dus het wordt haar wel té hard aangerekend. Maar niet dat ik daar problemen mee heb. In tegendeel.![]()
![]()
Er moet ook een img tag VOOR de url!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:30 schreef Arliator het volgende:
Omdat iedereen gaat slapen, misbruik ik dit moment om de blauwe randjes van mijn caps af te krijgen. Ik ga dus expirimenteren. Enne, ik vervuil alleen deze post. Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag, wel achteraf als het mij gelukt is natuurlijk
Zo was het
[[url=http://www.filedump.nl/files/nutteloos.jpg]afbeelding][/URL]
http://www.filedump.nl/files/nutteloos.jpg[/IMG]
Zo zou het moeten zijn, als het niet goed is edit ik dit weer
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan het niet, ik geef het op, ik post alleen nog maar caps met een blauw randje, met een ingelijste caps dus, is eigenlijk veel sjieker
![]()
KRIBBETquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
Even een vraagje, wie heeft nu het geld van Roel![]()
Ik begreep dat Ingrid, Chantal en Rob alle 3 iets ervan hadden maar is dat nog steeds zo?
Oh ja, ik krijg die blauwe randen niet wegquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was totaal bezopen, dus het wordt haar wel té hard aangerekend. Maar niet dat ik daar problemen mee heb. In tegendeel.![]()
![]()
Dat meen je niet?????????????????????quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:42 schreef Day het volgende:
OMG, ik lees net in het gastenboek van Menno's site en Riri heeft gewoon gereageerd daar!![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:30 schreef Arliator het volgende:
Omdat iedereen gaat slapen, misbruik ik dit moment om de blauwe randjes van mijn caps af te krijgen. Ik ga dus expirimenteren. Enne, ik vervuil alleen deze post. Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag, wel achteraf als het mij gelukt is natuurlijk
Zo was het
[[url=http://www.filedump.nl/files/nutteloos.jpg]afbeelding][/URL]
http://www.filedump.nl/files/nutteloos.jpg[/IMG]
Zo zou het moeten zijn, als het niet goed is edit ik dit weer
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan het niet, ik geef het op, ik post alleen nog maar caps met een blauw randje, met een ingelijste caps dus, is eigenlijk veel sjieker
![]()
Als je de onderste regel pakt bij filedump en dan
dan moet het goed gaan
Ze was behoorlijk bezopen ja. Tenminste, maar eigen zeggen. Of het echt zo was, weet je nooit natuurlijk. Ze kon nog wel lopen, dus zo erg was het nog niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vond je haar dronken? Ik heb wel mensen meer dronken gezien dan zij was
Zie mijn bericht een paar boven die van jou. Je moet dus bij filedump de onderste url nemen en daar de IMG en /IMG tags voor en achter zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, ik krijg die blauwe randen niet wegMaar zit je bij elke cap de URL handmatig te wijzigen om maar geen blauwe randen te krijgen? Lijkt me veel werk
Ik voel me blond, moet je eerst [/img][url=http://www.adres van het plaatje[/url][/img] ????quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er moet ook een img tag VOOR de url!
Zo dus:
[afbeelding][/img]
Op dit dingetje klikkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:42 schreef Arliator het volgende:
Oh ja, ik krijg die blauwe randen niet wegMaar zit je bij elke cap de URL handmatig te wijzigen om maar geen blauwe randen te krijgen? Lijkt me veel werk
Trusten poepiequote:Op zaterdag 12 november 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=reacties&mode=viewquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat meen je niet?????????????????????
link?
Het was meer aanstelleritus dan aangeschoten/dronken zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze was behoorlijk bezopen ja. Tenminste, maar eigen zeggen. Of het echt zo was, weet je nooit natuurlijk. Ze kon nog wel lopen, dus zo erg was het nog niet.
Nee, je moet de http:// enz enz url pakken (dat is de onderste link die filedump geeft) en daar IMG voor en /IMG achter zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik voel me blond, moet je eerst [/img][url=http://www.adres van het plaatje[/url][/img] ????
Ik snap het nog steeds niet
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=reacties&mode=view
Of is dit heel lullig wat ik nu doe?![]()
dat hij daar adverteerders voor kan vindenquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:49 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Nee hoor waarom zou het lullig zijn, moet ze daar maar niet posten.
Zoals je ziet is het gelukt. Heb ik nog een vraag, kan je er ook een roze randje omheen zetten? Vraag van mijn vriendin, die vind dat wel gezellig staanquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Je moet dus deze link tussen de img tags plaatsen:
[afbeelding]
Ben ik blij om, alleen nu nog aan denken dat ik het morgen ook goed doe natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:50 schreef M-en-A het volgende:
Die is helemaal goed, en bij mij wilde het in het begin ook niet lukken, is toch mooi dat je het zo kan leren.
Wij gelukkig wel he?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zijn ze weer wakker? Die hebben ook geen normaal slaapritme?![]()
euhmm moet ik zeggen![]()
Dat moet je dan in een photoprogramma doen. Dat doet filedump nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het gelukt. Heb ik nog een vraag, kan je er ook een roze randje omheen zetten? Vraag van mijn vriendin, die vind dat wel gezellig staan![]()
Okequote:Op zaterdag 12 november 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet je dan in een photoprogramma doen. Dat doet filedump niet
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zijn ze weer wakker? Die hebben ook geen normaal slaapritme?![]()
euhmm moet ik zeggen![]()
is hier ook een smoele boek voor, ik heb me rot gelachen met dat smoeleboek van Nathaliequote:
KRIBBETquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
Heeeeeej Kribbet!!Weer aanwezig? Nee, niemand weet waar het geld van Roel is? Maar BB ging hem een lesje leren (??) en hij krijgt het sowiezo. En ja Naat was dronken met die walgelijke naaistreek op Menno's bed
![]()
im still herequote:Op zaterdag 12 november 2005 01:56 schreef Coos het volgende:
Scan, heb jij ook niet het gevoel dat we een hoop "vaste" nachtposters missen??
BB is toch niet aan het doodbloeden wegens algeheel nakko inbreng van de bewoners.![]()
Bedankt voor de hulp, het is me inmiddels gelukt zoals je wellicht gezien hebtquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Op dit dingetje klikken [afbeelding] en de onderste URL van filedump plakken.![]()
Veel Brabo's en Limbo's zijn waarschijnlijk 11-11 aan het vieren. Zullen we er ook wel aan missen. Het is weekend, meerdere mensen op stap misschien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:56 schreef Coos het volgende:
BB is toch niet aan het doodbloeden wegens algeheel nakko inbreng van de bewoners.![]()
Het is wel veel te stil ja. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:56 schreef Coos het volgende:
s-l-a-a-p-l-e-k-k-e-r-!!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KRIBBET![]()
![]()
![]()
Je bent er weer![]()
![]()
![]()
Hoe issie jongen?
Wie heeft het geld: allemaal hebben ze ingeleverd in de DBK (was alleen in uitzendingen te zien). Alleen heb het vermoeden (dacht ik te zien iig) dat Chantal wat heeft achtergehouden, maar weet dit niet helemaal zeker.
Ik ben er weer maar mijn ogen vallen alweer dicht![]()
Was wel nieuwsgierig hoe het met het geld was afgelopen.
Morgen zal ik de rest nalezen.
Het is een goed week geweest en waarschijnlijk was het voor het laatst![]()
Spreek jullie morgen weer![]()
Ik heb er vandaag nog even aan gedacht om Rob of Chantal's naam er in te plaatsen, maar ik kan nog niet echt beslissen wie het moet worden.quote:
Ok slaap lekker Kribbetquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er weer maar mijn ogen vallen alweer dicht![]()
Was wel nieuwsgierig hoe het met het geld was afgelopen.
Morgen zal ik de rest nalezen.
Het is een goed week geweest en waarschijnlijk was het voor het laatst![]()
Spreek jullie morgen weer![]()
Veel mensen zijn uit natuurlijk en in het weekend is het meestal erg rustig 's avonds en 's nachtsquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wel veel te stil ja. Beetje jammer.![]()
Aan de bewoners ligt het vast niet, want andere jaren was het echt niet beter volgens mij.
Echt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Ik heb Menno ook even uitgenodigd op Fok via zijn gastenboek.![]()
het 25 september incident.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Heeeej gezellie!!! Behandelen we hem wel netjes?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Momentje.. even een kloon aanmakenquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Goed zeg! Maar hoe weten we wanneer Menno zich heeft aangemeld? Neemt hij de nick "teringdwerg"?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Waaromquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Momentje.. even een kloon aanmaken
Ik was een paar jaar geleden ook BB-Sandra. Dat viel goed in de smaakquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Hij mag best weten wat ik post.![]()
Trustenquote:
Hier: Het grote Naat smoelen-topic #1quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:08 schreef Arliator het volgende:
Mijn vriendin wil weten waar ze zijn dekbed kan bestellen
Uh oh, ik voorzie een paar Menno klonen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden ook BB-Sandra. Dat viel goed in de smaak![]()
Vandaar dus.
Hahahah, maar ze wil het liefst slapen met Menno bovenop, wind haar meer op dan dat ik bovenop haar ligquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Hier: Het grote Naat smoelen-topic #1![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:40 schreef M-en-A het volgende:
Dan gooi je een vraag in de triviant, punten zijn tot deel 4 bijgewerkt.
BB Triviant - deel 5
Yup mijn bedje is nu dichtbijquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
vervelen jullie je ook? en het is 03.28!!!!!!![]()
Shit ik heb San gemistquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden ook BB-Sandra. Dat viel goed in de smaak![]()
Vandaar dus.
Ik verveel me nooit. Dit is een heerlijke tijd van de dag. Wat een rustquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
FF back to Triviant voor het antwoordquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
Done!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Effe stemmuh
[POLL] Wie moet er zo snel mogelijk het huis verlaten?
Verveel me niet hoor..quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verveel me niet hoor..
Toch zat te doen overal ?
Stemming verrichtquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Effe stemmuh
[POLL] Wie moet er zo snel mogelijk het huis verlaten?
Nee eigenlijk niet.. heb inmiddels een mega nachtritme.. dat ik voor 4.30 niet eens slaap.quote:
Klinkt niet echt supergoedquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.. heb inmiddels een mega nachtritme.. dat ik voor 4.30 niet eens slaap.
Nouja soms wel natuurlijk..
I totally agree with your votequote:
Nee op zich niet.. maar tis wel slim als ik pas moe ben om te gaan slapen anders lig ik wel wakker enzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt supergoedpieker je vaak als je gaat slapen?
Ik level wel met jouquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.. heb inmiddels een mega nachtritme.. dat ik voor 4.30 niet eens slaap.
Nouja soms wel natuurlijk..
Dan ben je behoorlijk actief iigquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee op zich niet.. maar tis wel slim als ik pas moe ben om te gaan slapen anders lig ik wel wakker enzo
Diepe rust...Rob word actief rond 10:14 denk ikquote:BB nog iets ? of nog steeds slaapkoppen daar ... bedoel als we op die muis moeten gaan wachten...
SC is the keyquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:45 schreef SuperMOM het volgende:
Jeroen Pauw bij Nova?En dat heeft te maken met BB.....................?? Euhmmm niets????
Ohh ik doe niet eens meequote:Op zaterdag 12 november 2005 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik level wel met jou
Kan ik op je stemmen
Kijk dan slaap ik nog ontzettendquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijk actief iig
[..]
Diepe rust...Rob word actief rond 10:14 denk ik
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk dan slaap ik nog ontzettend![]()
Bummerquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh ik doe niet eens meedat leek me iets teveel bijhoud werk
Sorry![]()
Nou meestal uur of 12quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Uurtje of 3 gaan je ogen pas voor het eerst open ergens?
Moet jij nog stemmen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:46 schreef doka het volgende:
Jeroen Pauw, Rob Oudkerk, de minister van defensie en die kale neet van de SP
[edit]
Jeroen Pauw = Ferry Mingele
[/edit]
wedden dat ik er zo uit lig.. ga daar maar vanuitquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bummer
Maar je kan uit level sympathie natuurlijk altijd overwegen de stoute schoenen aan te trekken![]()
Dont be ashamed (hoe je dat ook schrijft)quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou meestal uur of 12maar afgelopen dagen rond 14.30
soms heb je het nodig he
Ja hallo ik bedoel alleen dat je op mij moet stemmenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wedden dat ik er zo uit lig.. ga daar maar vanuit
GVD ik heb je verteld dat ik paranoia ben en nou zeg je ditquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:51 schreef doka het volgende:
[..]
Kijk aan, mijn broertje is ook nog wakker
Aha. Dan is dit je wake-up callquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mij is verteld dat ik alleen jongere broers heb
Slijmbalquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hallo ik bedoel alleen dat je op mij moet stemmen![]()
Maar ik zet je zo er natuurlijk wel even bij, om je nog meer aanleiding te geven![]()
![]()
Hallo, ik bedoelde alleen maar erbij zetten, dat betekend helemaal niet dat ik ook gelijk punten geefquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:54 schreef MissHobje het volgende:
neeeeee men... das zonde van je stemmen johgeef ze dan aan Bong
Die hard fans slapen nooitquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:57 schreef Coos het volgende:
iedereen slaapt... misschien moet ik dat ook maar gaan doen.
Begrijp me goed!! Het huis!!! En niet jullie stelletje lapswansen.![]()
Ik wil je eigenlijk wel wat beter leren kennenquote:
Wake up het is een keihard spelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |