Preciesquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Roel verplicht op de bank volgende week
neuken dan maar??quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Word dus helemaal gék van zulke oeverloze wijvenpraat
hmz.. ik was te laat... waar hadden ze het over?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:36 schreef tjCherryman het volgende:
Brrr... ik hoorde even de dames praten over dingen.. die ik mezelf niet toewens!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Wie wenst een aantal mannen impotentie toe? "
Dido: "Ik wens ze meestal helemaal eraf"
Lieske: "Maarten, ik wens je genitale wratten toe waar je nooit meer van af komt. Ik wens je een gezwel op je lul.. echt. Een bloemkool."
Nathalie: "Ik zie het helemaal voor me. Gadverdamme"
Lieske: "Met elke dag constante pus"
Chantal: "Maar verder alle liefde."
Lieske: "Ik wil ook zo graag zijn achternaam zeggen, maar ik heb beloofd dat ik dat nooit zal doen!"
Dus Lieske geeft overduidelijk de pijp aan Maarten terugquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Maarten, ik wens je genitale wratten toe waar je nooit meer van af komt. Ik wens je een gezwel op je lul.. echt. Een bloemkool."
Lieske: "Ik wil ook zo graag zijn achternaam zeggen, maar ik heb beloofd dat ik dat nooit zal doen!"
oh okequote:Op zaterdag 12 november 2005 00:38 schreef tjCherryman het volgende:
Welkom TriXeS.. het is zo'' n avondje.. dat de fokkers elkaar vermaken...
Huh??quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat een vulgaire praat voor zo'n ouwe man!![]()
Nee, R@#quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:35 schreef teamlead het volgende:
Volgens Rob gaat Lieske op Joost stemmen...
Ik hoop dat ie zich vergist en dat Lieske op Rob stemt
Ik stel Shocktherapie voor: Een uur verplicht luisteren én kijken naar Chantal... Of is dat té ??quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat een vulgaire praat voor zo'n ouwe man!![]()
Niet mee bemoeien, kindje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Ik stel Shocktherapie voor: Een uur verplicht luisteren én kijken naar Chantal... Of is dat té ??
volgens mij krijg je dat soort dingen als je weken lang met een Joost zit opgeslotenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Gaan julie naakt onder de zonnebank"
Dido: "Ja, ik wel"
Chantal: "Ik heb altijd een string aan."
Nathalie: "Ik niet altijd"
Ingrid: "Als ik verbrand ben ga ik die vellen er af trekken. Daar kwijl ik bij, dat vind ik echt heerlijk"
Nathalie: "Als ze verbrand is op d'r doos gaat ze even naar de wc aftrekken. Ik vind het trouwens wel lekker bij iemand anders"
Dido: "Nee, ik vind dat helemaal niks"
?quote:
Jij doet niet actief mee dus verdwijn jij vanzelf wel uit de lijst. Daar ga ik mijn kostbare puntjes niet aan wagen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
?
Nou, geef mij maar minpunten dan. Moet je wel tot morgen wachten.
Nee, ze zei net dat ze wel eens namen heeft genoemd, maar nooit van die persoon.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:43 schreef cuall het volgende:
[..]
nou die belofte is ze dus echt niet nagekomen.
Ik kan me wel voorstellen dat als je je naam noemt je er automatisch je achternaam bij noemt, maar Lieske is er echt een ster in, die heeft het al héél vaak gezegd.
Ik ben te lui om mezelf daar te verwijderen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij doet niet actief mee dus verdwijn jij vanzelf wel uit de lijst. Daar ga ik mijn kostbare puntjes niet aan wagen.![]()
Maar waarom je nu precies om minpunten vraagt snap ik effe niet.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:39 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Ik stel Shocktherapie voor: Een uur verplicht luisteren én kijken naar Chantal... Of is dat té ??
Die Ingrid en trouwens ook Nathalie hebben het IQ van een lucifersdoosje!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Hoe schrijf je 'welterusten' eigenlijk. Ik weet dat nooit als ik dat moet tikken"
Lieske: "Dan tik je gewoon s - l - a - a - p - l - e - k - k - e - r"
Gelukkig dan maar, sommige jongens uit haar verhalen staan er gekleurd opquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze zei net dat ze wel eens namen heeft genoemd, maar nooit van die persoon.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid: "Hoe schrijf je 'welterusten' eigenlijk. Ik weet dat nooit als ik dat moet tikken"
Lieske: "Dan tik je gewoon s - l - a - a - p - l - e - k - k - e - r"
Ja als ze dat niet had, was ze geheid de winnaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die Lies, ze is soms echt geweldig. (vind alleen die langdradige verhalen en het gepiep/gewapper nog steeds irri)
Eens! (al mag ze van mij wel 1 x per week wapperen... het brengt wat leven in de brouwerij)quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Die Lies, ze is soms echt geweldig. (vind alleen die langdradige verhalen en het gepiep/gewapper nog steeds irri)
quote:
het vervolg:quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Als ik een sms krijg van een vriendje moet hij niet 'groetjes' tikken, maar 'kusjes' of 'X' ofo"
Chantal: "Ja, als ik mijn liefde een sms stuur dan doe ik altijd 'XC'
Dido: "Wat betekent dat dan?"
haha, da's gewoon grappigquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:48 schreef teamlead het volgende:
het vervolg:
chantal: kusje chantal
Dido (of Ingrid): oh, ik dacht al aan eczeem
Dus Chantal heeft nog nooit een sms gestuurd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Ja, als ik mijn liefde een sms stuur dan doe ik altijd 'XC'
helaas maakte ze overduidelijk geen grapje....quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |