Tekent het enthousiasme van iemand die net de kunst van het cappen heeft ontdekt. Ben zo blij dat ik het zo snel mogelijk wil laten zien. Af en toe ben ik nog net een klein kindquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:06 schreef mamapan het volgende:
[..]
maar jij bent veel sneller dan ik.![]()
Geldt voor mij precies hetzelfde, m'n pc staat vol met caps.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tekent het enthousiasme van iemand die net de kunst van het cappen heeft ontdekt. Ben zo blij dat ik het zo snel mogelijk wil laten zien. Af en toe ben ik nog net een klein kind![]()
daarom is het ook de slow chatquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dat pokken puntenspel gaat nog sneller dan de slowchat![]()
Ik heb al 27 punten en ik stem daar niet eens. Voor een vrijwillige exit ben ik te lui. Welke mensen met ballen gaan mij er eens uitstemmen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom is het ook de slow chat
maar dat de punten zo snel gaan is rond 12en wel normaal hoor
Wees blij ik sta er niet eens in, ik doe toch niet mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb al 27 punten en ik stem daar niet eens. Voor een vrijwillige exit ben ik te lui. Welke mensen met ballen gaan mij er eens uitstemmen?![]()
[APK-modus]Kutnewbie.[/APK-modus]quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:20 schreef tjCherryman het volgende:
<< Knipt vleugeltjes van Angel
Rob is de primaire partitie van deze groepquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:20 schreef mamapan het volgende:
Wat zijn de "heren"het weer eens. Joost krijgt een waarschuwing van R@#
![]()
![]()
< Start partition magicquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is de primaire partitie van deze groep![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is de primaire partitie van deze groep![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:22 schreef tjCherryman het volgende:
Not impressed..
En zo new ben ik niet.. ik type alleen zelden.
quote:Geregistreerd op: zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:09
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:25 schreef tjCherryman het volgende:
Grinn teamlead.. en nu even zoeken zonder de tj ; -)
Haha, dat mocht ie willenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik heb ooit een zo'n jeuk gehad aan mijn tepels, dat toen die jongen even weg was heb ik met mijn tieten over de bank zitten schuren om het weg te krijgen. "
I really could not care less.. roep maar een end wegquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef tjCherryman het volgende:
Maar goed.. ik ga ook niet roepen dat ik een die-hard ben.. ik volg het een beetje.. en roep soms wat iemand problemen mee?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef tjCherryman het volgende:
Maar goed.. ik ga ook niet roepen dat ik een die-hard ben.. ik volg het een beetje.. en roep soms wat iemand problemen mee?
Lieske heeft wel een beetje onderdanigquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik heb ooit een zo'n jeuk gehad aan mijn tepels, dat toen die jongen even weg was heb ik met mijn tieten over de bank zitten schuren om het weg te krijgen. "
Ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef tjCherryman het volgende:
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef tjCherryman het volgende:
Plakt vleugeltjes terug... en roept "proost" (for the record.. géén spijt.. maar ach ik doe eens lief)quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Vrijheid van meningsuitingWel liev doen hè.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:28 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Lieske heeft wel een beetje onderdanigen
inn haar.. dat zie je .. althans ik ; -)
Nee hoor. Je roept maar, gooi het allemaal maar in de groep.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:26 schreef tjCherryman het volgende:
Grinn Teamlead does it takes one to recognize one?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef teamlead het volgende:
[..]Volgens mij zie jij wat je wilt zien....maar ik snap wat je bedoelt
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Gaan julie naakt onder de zonnebank"
Dido: "Ja, ik wel"
Chantal: "Ik heb altijd een string aan."
Nathalie: "Ik niet altijd"
Ingrid: "Als ik verbrand ben ga ik die vellen er af trekken. Daar kwijl ik bij, dat vind ik echt heerlijk"
Nathalie: "Als ze verbrand is op d'r doos gaat ze even naar de wc aftrekken. Ik vind het trouwens wel lekker bij iemand anders"
Dido: "Nee, ik vind dat helemaal niks"
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor. Je roept maar, gooi het allemaal maar in de groep.
Als het te vervelend wordt gooien we het vanzelf weer terug![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Grinn Teamlead does it takes one to recognize one?![]()
Nee de blowende, zuipende kakker kraker is heel makkelijk in de omgang.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
Roel vindt zichzelf helemaal niet moeilijk in de omgang
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
OH, Roel geeft nu aan op wie hij gaat stemmen, volgens mij mag dat niet![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Word dus helemaal gék van zulke oeverloze wijvenpraat
As usual...quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Roel verplicht op de bank volgende week
Tuurlijk.. die gozer is totally relaxed man... helemaal chillquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee de blowende, zuipende kakker kraker is heel makkelijk in de omgang.![]()
Dat je dat niet ziet man![]()
Ja niks mis mee, heel gelijkmatigquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee de blowende, zuipende kakker kraker is heel makkelijk in de omgang.![]()
Dat je dat niet ziet man![]()
Maar voor een psycholgie afgestudeerde aardig gehersenspoelt ; -)quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tuurlijk.. die gozer is totally relaxed man... helemaal chill![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |