Tekent het enthousiasme van iemand die net de kunst van het cappen heeft ontdekt. Ben zo blij dat ik het zo snel mogelijk wil laten zien. Af en toe ben ik nog net een klein kindquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:06 schreef mamapan het volgende:
[..]
maar jij bent veel sneller dan ik.![]()
Geldt voor mij precies hetzelfde, m'n pc staat vol met caps.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tekent het enthousiasme van iemand die net de kunst van het cappen heeft ontdekt. Ben zo blij dat ik het zo snel mogelijk wil laten zien. Af en toe ben ik nog net een klein kind![]()
daarom is het ook de slow chatquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Dat pokken puntenspel gaat nog sneller dan de slowchat![]()
Ik heb al 27 punten en ik stem daar niet eens. Voor een vrijwillige exit ben ik te lui. Welke mensen met ballen gaan mij er eens uitstemmen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom is het ook de slow chat
maar dat de punten zo snel gaan is rond 12en wel normaal hoor
Wees blij ik sta er niet eens in, ik doe toch niet mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb al 27 punten en ik stem daar niet eens. Voor een vrijwillige exit ben ik te lui. Welke mensen met ballen gaan mij er eens uitstemmen?![]()
[APK-modus]Kutnewbie.[/APK-modus]quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:20 schreef tjCherryman het volgende:
<< Knipt vleugeltjes van Angel
Rob is de primaire partitie van deze groepquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:20 schreef mamapan het volgende:
Wat zijn de "heren"het weer eens. Joost krijgt een waarschuwing van R@#
![]()
![]()
< Start partition magicquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is de primaire partitie van deze groep![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob is de primaire partitie van deze groep![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:22 schreef tjCherryman het volgende:
Not impressed..
En zo new ben ik niet.. ik type alleen zelden.
quote:Geregistreerd op: zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:09
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:25 schreef tjCherryman het volgende:
Grinn teamlead.. en nu even zoeken zonder de tj ; -)
Haha, dat mocht ie willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |