quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Nee...!! Nu maak je het te bont!! Dit kan zelfs Darwin niet meer behapstukken !
Het is dat de rode Port mijn blik vertroubled.. maar anders..quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:51 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Muerte is zo te zien lekker bezig
Nou, ga zo door
![]()
Krijg wel lekkere trek na deze post.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:50 schreef tjCherryman het volgende:
< Zet oven aan voor broodjes Filet american.. en krabsalade.. (jaah ik ga wel even rond straks)
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:53 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Damned Muerte... you're Killing me!
Bestel nu!!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Bestel nu!!
"Onze Lieve Didoplaatjes" 10 voor slecht 5 euro![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
Ik heb 24 uur niet gestreamed en het bevalt uitstekend![]()
Truste en laters![]()
![]()
Aan het denken aan betere tijden, toen ie 's nachts zijn geld nog kon tellen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:56 schreef teamlead het volgende:
even BB related: wat is roel nu in godsnaam aan het doen?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef tjCherryman het volgende:
Wicked.. slaap wel
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:01 schreef teamlead het volgende:
Ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag![]()
Welte..euh.. slaap lekker
Nee hoor. maar ik verveel me een beetje, vandaar die plaatjes.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:57 schreef tjCherryman het volgende:
Eehmm Muerte... Die laatste van Dido.. die kan ik dan weer wel hebben... of zit ik nu weer in het verkeerde topic ??![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
Ik heb 24 uur niet gestreamed en het bevalt uitstekend![]()
Truste en laters![]()
![]()
S-L-A-A-P L-E-K-K-E-R lieve teamleadquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:01 schreef teamlead het volgende:
Ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag![]()
Welte..euh.. slaap lekker
Een beetje "privacy", hoe relatief dan ook, zou ik ook nodig hebben in zo'n huis, waar al die lui constant op je lip zitten.quote:
Mag de haan NU afgaan wat mij betreftquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:04 schreef tjCherryman het volgende:
Ik vind BB pas echt compleet als wij als fokker een "Haan" knop krijgen....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Lol.. Terwijl de meiden echt bijna in slaap vallen springt Lieske opeens het bed uit. Het schijnt dat ze eerder vanavond met Joost niet op een nummer van Blöf kon komen en opeens weet Lieske het weer. Ze rent naar de slaapkamer van de mannen toe en zingt Joost het liedje voor. De meiden in de slaapkamer lachen.
Hey! Je snapt het!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag de haan NU afgaan wat mij betreft![]()
Alle fokkers verzamelen
SSSsssst... niet doorvertellen hequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
Vanwege de slaapverwekkende toestanden in het huis, maar even iets heel anders
Mijn meeste irritante bewoners lijst op een rijtje op dit moment
1 - Rob (hij begon met het gestook en gaat m.i. nu op wel erg smerige berekenende manier verder met het spel, voelt zich iets TE onoverwinnelijk)
2 - Chantal (de scheinheilige k*t, Ik kan die domme schorre kraaistem en al die geroddel niet meer verdragen.)
3 - Nathalie (smerig wijf met d'r aso voetveeg actie. Normen en waarden wat zijn dat)
4 - Roel (de asociale, hekkenpissende, kwade dronk kraker. die eigenlijk een kakker is. Luistert mij iets teveel naar het gekonkel van papa Rob. Plus dat schoothondjes gedrag achter Dido aan wordt ik ook strontziek van)
5 - Ingrid (IQ wat in de min schiet, raar achterbaks en schijnheilig gedrag naar Menno toe, luistert naar de wil van Sjankwal)
6 - Queen Dido (Kan niet tegen dat gecommandeer en ik-ben-beter-dan-jullie gedrag. egotripping, kickt op complimenten en respecteert geen enkele mening van anderen)
7 - Joost (vermoeiend ADHD'ertje)
8 - Lieske (buiten het gepiep en gewapper en de vermoeiend lange verhalen degene die het meest ok is op dit moment)
Erg wisselende lijst voor mij, qua irritatie niveau zitten ze erg dicht bij elkaar.
Heb ik die flauwekul weer aan mijn staart hangen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:11 schreef tjCherryman het volgende:
[..]
Wicked !!! En nu snel je bed in !!![]()
Huh??quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag de haan NU afgaan wat mij betreft![]()
Alle fokkers verzamelen
Heb de meeste dingen uit de post van Snaptnix gehaaldquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Huh??Sjee zeg wordt ik opeens wakker gekraaid door die kl*te haan!
![]()
Haaaiiii allemaal![]()
Kan ik me op 1 punt na (Nathalie staat bij mij op 2) HELEMAAL bij aansluiten!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
Mijn meeste irritante bewoners lijst op een rijtje op dit moment
- knip -
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
JAAAAAAA!!! De haan doet 't![]()
![]()
![]()
Hoi superMOM![]()
![]()
ps dank voor je leuke berichtje in het gastenboek gisteren![]()
Als je Roel met Joost wisselt en Chantal met Nathalie, dan ben ik het met je lijst wel eensquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Snaptnix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |