Ben ik blij om, alleen nu nog aan denken dat ik het morgen ook goed doe natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:50 schreef M-en-A het volgende:
Die is helemaal goed, en bij mij wilde het in het begin ook niet lukken, is toch mooi dat je het zo kan leren.
Wij gelukkig wel he?quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zijn ze weer wakker? Die hebben ook geen normaal slaapritme?![]()
euhmm moet ik zeggen![]()
Dat moet je dan in een photoprogramma doen. Dat doet filedump nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het gelukt. Heb ik nog een vraag, kan je er ook een roze randje omheen zetten? Vraag van mijn vriendin, die vind dat wel gezellig staan![]()
Okequote:Op zaterdag 12 november 2005 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet je dan in een photoprogramma doen. Dat doet filedump niet
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
Sjee zijn ze weer wakker? Die hebben ook geen normaal slaapritme?![]()
euhmm moet ik zeggen![]()
is hier ook een smoele boek voor, ik heb me rot gelachen met dat smoeleboek van Nathaliequote:
KRIBBETquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
Heeeeeej Kribbet!!Weer aanwezig? Nee, niemand weet waar het geld van Roel is? Maar BB ging hem een lesje leren (??) en hij krijgt het sowiezo. En ja Naat was dronken met die walgelijke naaistreek op Menno's bed
![]()
im still herequote:Op zaterdag 12 november 2005 01:56 schreef Coos het volgende:
Scan, heb jij ook niet het gevoel dat we een hoop "vaste" nachtposters missen??
BB is toch niet aan het doodbloeden wegens algeheel nakko inbreng van de bewoners.![]()
Bedankt voor de hulp, het is me inmiddels gelukt zoals je wellicht gezien hebtquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Op dit dingetje klikken [afbeelding] en de onderste URL van filedump plakken.![]()
Veel Brabo's en Limbo's zijn waarschijnlijk 11-11 aan het vieren. Zullen we er ook wel aan missen. Het is weekend, meerdere mensen op stap misschien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:56 schreef Coos het volgende:
BB is toch niet aan het doodbloeden wegens algeheel nakko inbreng van de bewoners.![]()
Het is wel veel te stil ja. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:56 schreef Coos het volgende:
s-l-a-a-p-l-e-k-k-e-r-!!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KRIBBET![]()
![]()
![]()
Je bent er weer![]()
![]()
![]()
Hoe issie jongen?
Wie heeft het geld: allemaal hebben ze ingeleverd in de DBK (was alleen in uitzendingen te zien). Alleen heb het vermoeden (dacht ik te zien iig) dat Chantal wat heeft achtergehouden, maar weet dit niet helemaal zeker.
Ik ben er weer maar mijn ogen vallen alweer dicht![]()
Was wel nieuwsgierig hoe het met het geld was afgelopen.
Morgen zal ik de rest nalezen.
Het is een goed week geweest en waarschijnlijk was het voor het laatst![]()
Spreek jullie morgen weer![]()
Ik heb er vandaag nog even aan gedacht om Rob of Chantal's naam er in te plaatsen, maar ik kan nog niet echt beslissen wie het moet worden.quote:
Ok slaap lekker Kribbetquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er weer maar mijn ogen vallen alweer dicht![]()
Was wel nieuwsgierig hoe het met het geld was afgelopen.
Morgen zal ik de rest nalezen.
Het is een goed week geweest en waarschijnlijk was het voor het laatst![]()
Spreek jullie morgen weer![]()
Veel mensen zijn uit natuurlijk en in het weekend is het meestal erg rustig 's avonds en 's nachtsquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wel veel te stil ja. Beetje jammer.![]()
Aan de bewoners ligt het vast niet, want andere jaren was het echt niet beter volgens mij.
Echt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Ik heb Menno ook even uitgenodigd op Fok via zijn gastenboek.![]()
het 25 september incident.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Heeeej gezellie!!! Behandelen we hem wel netjes?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Momentje.. even een kloon aanmakenquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Goed zeg! Maar hoe weten we wanneer Menno zich heeft aangemeld? Neemt hij de nick "teringdwerg"?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Waaromquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Momentje.. even een kloon aanmaken
Ik was een paar jaar geleden ook BB-Sandra. Dat viel goed in de smaakquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom
Hij mag best weten wat ik post.![]()
Trustenquote:
Hier: Het grote Naat smoelen-topic #1quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:08 schreef Arliator het volgende:
Mijn vriendin wil weten waar ze zijn dekbed kan bestellen
Uh oh, ik voorzie een paar Menno klonen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden ook BB-Sandra. Dat viel goed in de smaak![]()
Vandaar dus.
Hahahah, maar ze wil het liefst slapen met Menno bovenop, wind haar meer op dan dat ik bovenop haar ligquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Hier: Het grote Naat smoelen-topic #1![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |