ja, en het grappige is dat ze helemaal niet leuk zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:29 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nog eentje voor je hehe:
[afbeelding]
Het leuke is dat ze absoluut niet moeilijk te maken zijn!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:34 schreef Domenica het volgende:
[..]
ja, en het grappige is dat ze helemaal niet leuk zijn
Maak jij er anders ook nog een paar, de fans hebben we al in dit topic zo te zien!quote:
Ik moet zo naar huis, ik ga er zeker een seconde of 30 aan besteden vanavond.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:42 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Maak jij er anders ook nog een paar, de fans hebben we al in dit topic zo te zien!
Jeemig 30 seconden dan moet je er toch minimaal wel 44 uit kunnen poepen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet zo naar huis, ik ga er zeker een seconde of 30 aan besteden vanavond.![]()
LOL!!!! Mooi effect ook trouwens man!!!!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Snappen jullie hem?
HIJ KAN GEEN TWEE TWEELINGBROERS HEBBEN WANT DAN ZOU HIJ MAAR EEN BROER HEBBEN!!!![]()
Je snapt hemquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:21 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
hahahah ze wordt op gegeten door een HAAI!
LOL!!!! IJZERSTERK!!!! EN OOK ZO LEKKER BEROERD GEPAINT! HULDE!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Je snapt hem. Verder scheit Dido in haar broek, maar die heeft ze niet aan
![]()
![]()
!!!111
Een heel fijn topic!quote:
En het logo is ook prima vernaggeld!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Sorry voor de iets te mooie bellen, daarentegen was het een ranzige plugin waarmee ik dat gedaan heb.
En ook te veelvloedig.l
Dank je! Het is me echter nog steeds onduidelijk waarom ik dat gedaan heb!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En het logo is ook prima vernaggeld!![]()
Ook een hoeraatje voor APK-tje dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:50 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dank je!Als APK echter niet zo had aangedrongen had ik hem nooit geopend!
![]()
Excuses aanvaard, volgende keer raad ik aan rood, groen of blauw te gebruiken en zeker niet in te zoomen terwijl je ermee bezig bent.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook een hoeraatje voor APK-tje dan.
(sorry voor de te nette snorren)
[afbeelding]
Dank!quote:
Wehehehe ik ben er ook maar even mee gestopt, ik werd gek van mezelf!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Jeemig ik kan wel elke 20 seconden zo'n ding uitpoepen als ik wil!
Inzoomen hoe moet dat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Excuses aanvaard, volgende keer raad ik aan rood, groen of blauw te gebruiken en zeker niet in te zoomen terwijl je ermee bezig bent.![]()
Ik zit heel even zonder inspiratie, wat technisch gezien natuurlijk wel goed is om een echt in en in slechte en inspiratieloze fake te maken!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef Gert het volgende:
Wehehehe ik ben er ook maar even mee gestopt, ik werd gek van mezelf!!!![]()
Het is gewoon té makkelijk om deze debielen belachelijk te maken, zelfs met ínslechte belabberde fakes.![]()
Ik heb echt geen idee, maar ik zoek het zeker ook niet uit! Dank je trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef Gert het volgende:
Inzoomen hoe moet dat?
Dat groen of blauw is een hele goede tip!![]()
Ik probeerde er een middelvinger van te maken, wat mislukte (ik heb mijn undo's ook uitgezet, zodat niks te verbeteren valt) maar uiteraard is dat prima voor een in en in dieptrieste slechte ambachtelijke fake!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef Herald het volgende:
wat een leuk talpa icoontje
Die is veel te goed man!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:16 schreef Gert het volgende:
voor deze heb ik wat minder mijn best moeten doen en dat wil ik graag zo houwe
[afbeelding]
Je bent Roel vergetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jij weet niet wat AMBACHELIJK is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Je bent Roel vergetenen de tekst is onleesbaar
Die belabberde layer erachter en dan maar half door gepoetst vind ik werkelijk BRILJANT!!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:16 schreef Gert het volgende:
voor deze heb ik wat minder mijn best moeten doen en dat wil ik graag zo houwe
[afbeelding]
De Vaginaquote:
Hahaha die is ook goed, dat domme wijf denkt echt dat ze alleen is.quote:
Deze is toch ook erg strak in zijn ambachtelijkheid hoor, de plaatjes zijn geeneens gemengt. jeemig!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:44 schreef versabommie het volgende:
ik doe ook maar eens een poging...
[afbeelding]
Volgens mij is die alleen op zijn kop! Maar ik kan me vergissen IK HEB NIET ZOVEEL VERSTAND VAN WIZZYTECH PAINTEXPLORER BETA ZETA V0.8!!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:21 schreef Gert het volgende:
Ik zit op mijn werk MirrorMan! Jouw laatste Ambachtelijk Slechte Fake bewaar ik dus voor thuis want ik ga niet op mijn kop voor een monitor hangen waarvan ik de tekst via een spiegel moet lezen, maar.... hij ziet er ZO OOK AL GOED SLECHT UIT!![]()
SCHITTEREND!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:25 schreef Radobe het volgende:
heb ook een poging gedaan.![]()
[afbeelding]
Grmblquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:31 schreef CartWOman het volgende:
Dit topic is leuker dan het gewone Fakes-topic.
Kut. Ik dacht: die komen hier toch nooit.quote:
Ha! Mooi wel dus.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kut. Ik dacht: die komen hier toch nooit.
Ze zijn beiden (in hun soort) geweldig, je snapt me wel.
Diplomatiek genoeg?![]()
LOL!!!!!1111eentweedriehops!!!!1quote:
Ik had daar vandaag gekeken, die "goeie fakes" maar ehrm.... naja ik zeg maar niks.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kut. Ik dacht: die komen hier toch nooit.
Ze zijn beiden (in hun soort) geweldig, je snapt me wel.
Diplomatiek genoeg?![]()
Rob had lopen ravotten in de modd3r!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:31 schreef Gert het volgende:
Hahaha dat Been!!!!! Sjantal schrikd zich dood dalijk lol lol roflol! !!11![]()
LOL! Het is goed dat je er dodelijke straling bij hebt gezet trouwens, dat verduidelijkt het heel goed!quote:
Sorry, de volgende wordt weer heel erg beroerd! Mja je kan niet zo lang in WIZZYTECH PAINTEXPLORER ALPHA BETA 0.8TM werken achtereen zonder per ongeluk iets ervaring mee op te doen!quote:Op woensdag 16 november 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
Die laatste twee moeten in de gewone fakes toch? Die zijn prima gelukt!
Vooral die eerste van Chantal en Ingrid samen in bad, dat lijkt net een gewone foto eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 november 2005 23:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat mijn Trial periode van File not foundSoft Softamazing Drawing Studio 3.0.22.8 (revisioned alphatech beta update v4.3)TM is verlopen trouwes....
Niet in deze Ambachtelijk Slechte Bewerking natuurlijk!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:43 schreef Falco het volgende:
Oh mên, je weet dat goatse en tubgirl banwaardig zijn he!
Zat d'r wel over te twijfelen, naja mochten ze erover beginnen mogen ze ze van mij weg halen hehe.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:43 schreef Falco het volgende:
Oh mên, je weet dat goatse en tubgirl banwaardig zijn he!
Neuh is goed, had wel verwacht dat ze nu na mijn laatste post verwijderd zouden worden.quote:
Photoshop?quote:
PRECIES! Photoshop is veel te luxe voor het echte baggerwerk!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef APK het volgende:
[..]
Photoshop?![]()
Man, je hebt Soft Softamazing Drawing Studio 3.0.22.8 (revisioned alphatech beta update v4.3)TM nodig voor de echte scheitfake!![]()
PRACHTIG!!!! In 1 woord!!!! Hulde!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:25 schreef Gert het volgende:
Mijn photoshop doet raar!
Ik kan alleen nog maar hele grote teksten kwijt. Zelfs als ik het font op 6 pts zet, maakt dat hoereprogramma er 148 punts van.
Het ziet er echt niet uit, misschien zelfs te slecht voor dit topic!!!!
Ik doe wel een voorbeeld zo..
Überslecht, gewoon.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:15 schreef Showtime het volgende:
Leuke topic.
ook maar ff een duit in het zakje, ziet er niet uit ff snel in infraview (jpg progie) gemaakt
Dido Reloaded, Nathalie wordt getransformeert in Dido.
[afbeelding]
thnxquote:
En als Jason kon praten dan was hetr waarschijnlijk geen Nederlands ook! ROFL!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:24 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Leuke anacdote: Ik was even de file van het eindresultaat kwijt op mijn hard disk.
Hoe amateuristisch is dat?
Die is eigenlijk goed zat voor het 'echte' fake-topic.quote:
Djeez, je bent de baarden vergeten man...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
M'n missie is eigenlijk om te zorgen dat dit een traditie gaat worden, dat er ook een deel II geopend gaat worden door iemand. Wie gaan er allemaal mee helpen????quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
En als Jason kon praten dan was hetr waarschijnlijk geen Nederlands ook! ROFL!!!!![]()
Tis weer een toppertje!
Maar de rest begint ook in vorm et komuh!!!!!!!1![]()
We krijgen dit topic wel vol hoor. Er komen steeds meer enthousiaste mensen bij, zoals de getalenteerde baggerfaker Murph, maar ook Showtime, Stereotomy, noem ze maar op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:50 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
M'n missie is eigenlijk om te zorgen dat dit een traditie gaat worden, dat er ook een deel II geopend gaat worden door iemand. Wie gaan er allemaal mee helpen????![]()
Ik zit ook nog te denken er een speciaal belabberd paint programmaatje voor te maken, alleen heb ik er nog geen tijd voor gehad.
Beroerd Paint 3 of zo.![]()
Beroert Paint 3 kan een feit zijn. Ik heb een source liggen alleen is saven en loaden nog een probleem (LOL ja ik weet het hahahahah, waarom weet ik écht niet)quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:25 schreef Gert het volgende:
[..]
We krijgen dit topic wel vol hoor. Er komen steeds meer enthousiaste mensen bij, zoals de getalenteerde baggerfaker Murph, maar ook Showtime, Stereotomy, noem ze maar op.![]()
Dat Beroert Paint wacht ik met spanning af, maar op zich werkt photoshop ook prima. Tenminste: op voorwaarde dat je van 90 procent van al die knopjes geen flauw idee hebt waar ze voor dienen, en de overige 10 procent op onbeholpen wijze weet te misbruiken.![]()
Je eerste rijles nemen in een Hummer, en dan zónder instructeur en tíjdens bejaardenboodschapjestijd, zoiets.
Die smiley's zijn ook echt intensief kut! Misschien moeten die als plugins wel in beroert paint 3 komen!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:36 schreef APK het volgende:
Wat zijn ze weer scheit!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn jullie ook verantwoordelijk voor bovenstaande smileys?![]()
Verschikkelijk wrede scheit! En helemaal zonder foto's.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:34 schreef Falco het volgende:
Ik kon alleen een paar knoppen niet meer vindne, dus ik heb hem over mijn ouwe gedaan!
quote:
TE laat, vanavond ga ik jouw fakes op de door jou o zo geliefde BLOG zetten!!11111!!!ËËËN!@!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef APK het volgende:
jEZUS fALCO. jIJ BENT SLIM MAN!!11
iK HAD OOK MIJN NAAM OP MIJN FAKES MOETEN ZETTEN, STRAKS JATTEN ZE MIJN FAKES EN DUIKEN ZE OVERAL OP HET iNTERNET OP!![]()
dAN WORDT JE ONTSLAGEN MAN!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:13 schreef Falco het volgende:
TE laat, vanavond ga ik jouw fakes op de door jou o zo geliefde BLOG zetten!!11111!!!ËËËN!@!!!
Ik vind dit technisch lang niet onaardig.quote:
bOEIEIEIEUUUH -O_!!!quote:
Je moet de subtiele details leren herkennen: bijvoorbeeld een uitgestrekte gepixeleerde achtergrond die net niet netjes in het kader past. Tevens heeft Linda maar 4 vingers!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit technisch lang niet onaardig.![]()
O ja. Mooi!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Je moet de subtiele details leren herkennen: bijvoorbeeld een uitgestrekte gepixeleerde achtergrond die net niet netjes in het kader past. Tevens heeft Linda maar 4 vingers!
jOOST IS EEN VIEZE josti!!!!!!!! :Rquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef karn het volgende:
Trste![]()
Ooooh wat ze nu moeten doen!!nee joost NEEEEEEE!!11!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!1 DIE JOOST![]()
![]()
quote:
Ik snap m nie shit moet ik terug lezen of zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:32 schreef Maurisico het volgende:
Hier heb ik echt mijn best niet op gedaan....
[afbeelding]
hij heeft het gewoon ghejat dat doen alle negertsquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:52 schreef karn het volgende:
[..]
Ik snap m nie shit moet ik terug lezen of zo
Mischien maar volgens mij heb je t zelf niet zelf gemaakt.
Da's toch n klase goed fakwe?!!!!q
Dit is het enige topic waar karn in het Nederlands durft te posten omdat het niet opvalt!!!!!!111111quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:52 schreef karn het volgende:
[..]
Ik snap m nie shit moet ik terug lezen of zo
Mischien maar volgens mij heb je t zelf niet zelf gemaakt.
Da's toch n klase goed fakwe?!!!!q
RALFLUL!!!ik poep in mij broek hiroe!!!3quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:54 schreef Gert het volgende:
hij heeft het gewoon ghejat dat doen alle negerts![]()
Joh, doe zelf even 10 seconden moeite.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:13 schreef Gert het volgende:
heef nog iemant een fakle?
ik heb weer zin om te lache!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben ik dan de enige hier die écht zijn best doet om een mooie fake te maken, en een halve dag bezig is met wat uiteindelijk een baggerfake blijkt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:16 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, doe zelf even 10 seconden moeite.![]()
ingrit zegt LEKKER HE watn DIDO is een KAKwijf dus die zal stront wel lekker vinden WEHEHEHHE!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:18 schreef APK het volgende:
Falcio is geniaal, ik snap zijn fakes niet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man tiep effe normaal nederlands, ik snap hem nog steeds niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
ingrit zegt LEKKER HE watn DIDO is een KAKwijf dus die zal stront wel lekker vinden WEHEHEHHE!!!![]()
Kan mij dat nou verrotten, pestmongool.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:23 schreef APK het volgende:
[..]
Man tiep effe normaal nederlands, ik snap hem nog steeds niet. [afbeelding]
Dat zie je toch gewoon aan het blonde haarquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:57 schreef APK het volgende:
Dit is het enige topic waar karn in het Nederlands durft te posten omdat het niet opvalt!!!!!!111111
Lieske heeft ook BLONT haarquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zie je toch gewoon aan het blonde haar
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:28 schreef karn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lachuh man!!!
Gert ++ gewoon omdat ie niet spoort en zo domwaz om een stwemaspraak te maken niet dat ik je niet onwijs leuk en aardig vind, hoor dat vind ik je wel ook al ben je een stomme lul eigenlijk soms enzo weet je?>
Mirrahman ++ omdat ee hoopt dat dit een uber tpoic wordt![]()
en verder ken ik je niet dus, vandaar......sorry.
APK -- Tja. Eigenwijs lul ishet gewoon, toch?
die oranje slinger in de poepquote:
Tinypic ging niet akkoord met mijn fake en haalde hem direct weg. Gelukkig isser ook nog Filedumpquote:
Ja halloooooo!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:18 schreef Gert het volgende:
Ben ik dan de enige hier die écht zijn best doet om een mooie fake te maken, en een halve dag bezig is met wat uiteindelijk een baggerfake blijkt?
It paid off, die was geniaal goéd fout.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:36 schreef karn het volgende:
[..]
Ja halloooooo!!!!![]()
![]()
![]()
Dat f***ing birthday-boy slecht fake voor jou cost me hours of valuable sleeping time joh!
Gret ++ Ophouden met slijmen jij. genant shite fkes maken nu ja!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
It paid off, die was geniaal goéd fout.![]()
het idee dat je zolang met die harses van mij aan het klussen bent geweest... sorry.
)
Hee Karnequote:
Die is scherp -O_ -o____quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
De Roos die op tafel staat, is in de spiegeling blauw i.p.v. rood
[afbeelding]
Nee man! Das die tinypic! Die vinden dat mijn fakes niet door de beugel kunnen. Ik zal even andere hostingruimte zoeken! Mometnjequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:22 schreef APK het volgende:
Hé, Falco man!
Wat flik je ons nou?
Zit je fakes te deleten?![]()
Of ben je bang dat je onslaguh wort?![]()
Echt pauper gewoon van Tinypic. Das net zoiets als dat het Rijksmuseum niet de Nachtwacht wil tentoonstellen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee man! Das die tinypic! Die vinden dat mijn fakes niet door de beugel kunnen. Ik zal even andere hostingruimte zoeken! Mometnje
Kostelijk, dit topic.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:15 schreef Falco het volgende:
Ik heb hem maar twee keer gepost: eentje om naar te kijken, eentje om uit te printen!!!:D:DD:!!!
Die zijn goehoehoehoed!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:07 schreef APK het volgende:
Ik heb ook weer effe in Paint zitten hakken!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat kan je toch niet maken man, een charlie chaplin-smiley.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:40 schreef Jumparound het volgende:
test
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
......[afbeelding]
Veeg me maar op.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:00 schreef Pinball het volgende:
Ik heb ook nog een leuke!!!11111oneone@@
[afbeelding]
En nu kan je Sanshine weer lezen.![]()
Dan wil ik ook wel wat meer erkenning voor mijn kapitein Homo:quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Vind het alleen jammer dat mijn Ralphs tweelingbroer pic niet meer waardering heeft gekregen
Stond ook wat verscholen tussen die komische stripverhalen, maar was eigenlijk toch wel behoorlijk ambachtelijk.
WEET JE WAT, IK PLAATS HEM GEWOON NOG EEN KEER
In de herhaling, Ralph met zijn tweelingbroer
[afbeelding]
Hier is ie in spiegelbeeld, behalve de middelste letter H, die is zelfs 2 keer in spiegelbeeld, dus dat heft elkaar opquote:Op zondag 20 november 2005 00:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dan wil ik ook wel wat meer erkenning voor mijn kapitein Homo:
[afbeelding]
![]()
Daar wilde ik een hele post metquote:Op zondag 20 november 2005 00:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dan wil ik ook wel wat meer erkenning voor mijn kapitein Homo:
[afbeelding]
![]()
omg.. Peter. Ik weet het, naar jou toe misschien niet de meest handige vraag, maar ik moet het toch doen: ben je dronken?quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
Hier is ie in spiegelbeeld, behalve de middelste letter H, die is zelfs 2 keer in spiegelbeeld, dus dat heft elkaar op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 november 2005 11:13 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De kenners zagen het natuurlijk al. Voor de mensen die pas dit jaar internet hebben: elftor
Roelt de pan uit qua humor met paint.
Deze moet in het échte fakes-topic.quote:Op zondag 20 november 2005 11:13 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De kenners zagen het natuurlijk al. Voor de mensen die pas dit jaar internet hebben: elftor
Roelt de pan uit qua humor met paint.
Whehehequote:Op zondag 20 november 2005 14:59 schreef Gert het volgende:
Lieske heeft gefit nest in de tuin dus even een update:
[afbeelding]
Die komt niet zo goed door. Wel helemaal in stijl dus.quote:Op zondag 20 november 2005 14:17 schreef ks_choice het volgende:
Nog maar een poging van mijn zijde.
[[url=http://www.filedump.nl/files/Kousnaat.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 20 november 2005 18:46 schreef karn het volgende:
<..>
aND incidentaly, this was made bigger, so you have to click on it. otherise you miss the subteltly innit?
AMBACHTELIJK SLECHT!quote:Op zondag 20 november 2005 18:46 schreef karn het volgende:
aND incidentaly, this was made bigger, so you have to click on it. otherise you miss the subteltly innit?
Totale chaos!quote:Op zondag 20 november 2005 18:46 schreef karn het volgende:
[afbeelding]
V
Ha ha! ''Control V" when you SHIFT V instead!!1_O-
Nog een poging!!:
Sadly I did actulally spend way too much feckin time making this crap.
Wat nou, 'this is easy'!
AND bastard websapce that doesn't work![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |