Niet in deze Ambachtelijk Slechte Bewerking natuurlijk!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:43 schreef Falco het volgende:
Oh mên, je weet dat goatse en tubgirl banwaardig zijn he!
Zat d'r wel over te twijfelen, naja mochten ze erover beginnen mogen ze ze van mij weg halen hehe.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:43 schreef Falco het volgende:
Oh mên, je weet dat goatse en tubgirl banwaardig zijn he!
Neuh is goed, had wel verwacht dat ze nu na mijn laatste post verwijderd zouden worden.quote:
Photoshop?quote:
PRECIES! Photoshop is veel te luxe voor het echte baggerwerk!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef APK het volgende:
[..]
Photoshop?![]()
Man, je hebt Soft Softamazing Drawing Studio 3.0.22.8 (revisioned alphatech beta update v4.3)TM nodig voor de echte scheitfake!![]()
PRACHTIG!!!! In 1 woord!!!! Hulde!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:25 schreef Gert het volgende:
Mijn photoshop doet raar!
Ik kan alleen nog maar hele grote teksten kwijt. Zelfs als ik het font op 6 pts zet, maakt dat hoereprogramma er 148 punts van.
Het ziet er echt niet uit, misschien zelfs te slecht voor dit topic!!!!
Ik doe wel een voorbeeld zo..
Überslecht, gewoon.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:15 schreef Showtime het volgende:
Leuke topic.
ook maar ff een duit in het zakje, ziet er niet uit ff snel in infraview (jpg progie) gemaakt
Dido Reloaded, Nathalie wordt getransformeert in Dido.
[afbeelding]
thnxquote:
En als Jason kon praten dan was hetr waarschijnlijk geen Nederlands ook! ROFL!!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 20:24 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Leuke anacdote: Ik was even de file van het eindresultaat kwijt op mijn hard disk.
Hoe amateuristisch is dat?
Die is eigenlijk goed zat voor het 'echte' fake-topic.quote:
Djeez, je bent de baarden vergeten man...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook een hoeraatje voor APK-tje dan.
(sorry voor de te nette snorren)
[afbeelding]
M'n missie is eigenlijk om te zorgen dat dit een traditie gaat worden, dat er ook een deel II geopend gaat worden door iemand. Wie gaan er allemaal mee helpen????quote:Op vrijdag 18 november 2005 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
En als Jason kon praten dan was hetr waarschijnlijk geen Nederlands ook! ROFL!!!!![]()
Tis weer een toppertje!
Maar de rest begint ook in vorm et komuh!!!!!!!1![]()
We krijgen dit topic wel vol hoor. Er komen steeds meer enthousiaste mensen bij, zoals de getalenteerde baggerfaker Murph, maar ook Showtime, Stereotomy, noem ze maar op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:50 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
M'n missie is eigenlijk om te zorgen dat dit een traditie gaat worden, dat er ook een deel II geopend gaat worden door iemand. Wie gaan er allemaal mee helpen????![]()
Ik zit ook nog te denken er een speciaal belabberd paint programmaatje voor te maken, alleen heb ik er nog geen tijd voor gehad.
Beroerd Paint 3 of zo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |