Zitten mensen daar echt op te wachten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:24 schreef APK het volgende:
Effe uit medeleven op Roel gestemd.![]()
Wanneer open je nu eindelijk het GROOT SLECHTE FAKE-PICS topic?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Zitten mensen daar echt op te wachten?Dan ga ik er vanavond na het St. Maarten lopen even aan beginnen.
Maar dan moeten het ook echt beroerd slechte Fake-pics zijn hoor!!!!
Godsamme APK!!!! Ben je mentaal gestoord of zo?! GEWELDIG in 1 woord! Is het anders goed als ik die topic alvast onder St. Maarten even een aftrap geef met jouw pic? Dan beloof ik er ook een stuk of 6 later uit te schijten.quote:
Dank je Kleintje, zoals je weet doe ik de laatste tijd een beetje aan zelfverheerlijking. Ik voel me dus ook gedwongen te melden dat dit wel een van de meest belangrijkste polls is in de historie van Fok!quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:54 schreef Kleintje het volgende:
![]()
![]()
Je bent op dreef Mirror...
Geweldig!
Oke, verklaar u nader.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dank je Kleintje, zoals je weet doe ik de laatste tijd een beetje aan zelfverheerlijking. Ik voel me dus ook gedwongen te melden dat dit wel een van de meest belangrijkste polls is in de historie van Fok!
Hup, doe je plicht!quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Godsamme APK!!!! Ben je mentaal gestoord of zo?! GEWELDIG in 1 woord! Is het anders goed als ik die topic alvast onder St. Maarten even een aftrap geef met jouw pic? Dan beloof ik er ook een stuk of 6 later uit te schijten.
Dat is waar! Mijn topiques moeten tot kunst verheven worden!quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:12 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Oke, verklaar u nader.
De MiRRoRMaN die ik kende... die deed altijd al aan zelfverheerlijking en daarbij is het niet iets van de laatste tijd. Of 6 jaar moet de laatste tijd zijn
Maar het hoort bij je.
Ik verklaar hem hierbij voor geopend!!!!quote:
Als je mij had gezegd dat daar een wijf onder de douche stond met heel, heel veel schaamhaar had ik het ook geloofd! Het is net die ene strip van Joop Klepzeiker: Ik schaamhaar me dood!quote:Op maandag 14 november 2005 23:56 schreef BB5kijker het volgende:
Ik heb Dido gestemd. Kijk toch eens naar deze foto. Daar zie ik echt niets.
[afbeelding]
Foto: Poes van Roel
Denk je dat ze besneden is?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:51 schreef fastlex het volgende:
moeilijke keuze, ze hebben er allebei geen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |