TE laat, vanavond ga ik jouw fakes op de door jou o zo geliefde BLOG zetten!!11111!!!ËËËN!@!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:11 schreef APK het volgende:
jEZUS fALCO. jIJ BENT SLIM MAN!!11
iK HAD OOK MIJN NAAM OP MIJN FAKES MOETEN ZETTEN, STRAKS JATTEN ZE MIJN FAKES EN DUIKEN ZE OVERAL OP HET iNTERNET OP!![]()
dAN WORDT JE ONTSLAGEN MAN!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:13 schreef Falco het volgende:
TE laat, vanavond ga ik jouw fakes op de door jou o zo geliefde BLOG zetten!!11111!!!ËËËN!@!!!
Ik vind dit technisch lang niet onaardig.quote:
bOEIEIEIEUUUH -O_!!!quote:
Je moet de subtiele details leren herkennen: bijvoorbeeld een uitgestrekte gepixeleerde achtergrond die net niet netjes in het kader past. Tevens heeft Linda maar 4 vingers!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dit technisch lang niet onaardig.![]()
O ja. Mooi!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Je moet de subtiele details leren herkennen: bijvoorbeeld een uitgestrekte gepixeleerde achtergrond die net niet netjes in het kader past. Tevens heeft Linda maar 4 vingers!
jOOST IS EEN VIEZE josti!!!!!!!! :Rquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef karn het volgende:
Trste![]()
Ooooh wat ze nu moeten doen!!nee joost NEEEEEEE!!11!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!1 DIE JOOST![]()
![]()
quote:
Ik snap m nie shit moet ik terug lezen of zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:32 schreef Maurisico het volgende:
Hier heb ik echt mijn best niet op gedaan....
[afbeelding]
hij heeft het gewoon ghejat dat doen alle negertsquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:52 schreef karn het volgende:
[..]
Ik snap m nie shit moet ik terug lezen of zo
Mischien maar volgens mij heb je t zelf niet zelf gemaakt.
Da's toch n klase goed fakwe?!!!!q
Dit is het enige topic waar karn in het Nederlands durft te posten omdat het niet opvalt!!!!!!111111quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:52 schreef karn het volgende:
[..]
Ik snap m nie shit moet ik terug lezen of zo
Mischien maar volgens mij heb je t zelf niet zelf gemaakt.
Da's toch n klase goed fakwe?!!!!q
RALFLUL!!!ik poep in mij broek hiroe!!!3quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:54 schreef Gert het volgende:
hij heeft het gewoon ghejat dat doen alle negerts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |