quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:00 schreef Pinball het volgende:
Ik heb ook nog een leuke!!!11111oneone@@
[afbeelding]
En nu kan je Sanshine weer lezen.![]()
Dan wil ik ook wel wat meer erkenning voor mijn kapitein Homo:quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Vind het alleen jammer dat mijn Ralphs tweelingbroer pic niet meer waardering heeft gekregen
Stond ook wat verscholen tussen die komische stripverhalen, maar was eigenlijk toch wel behoorlijk ambachtelijk.
WEET JE WAT, IK PLAATS HEM GEWOON NOG EEN KEER
In de herhaling, Ralph met zijn tweelingbroer
[afbeelding]
Hier is ie in spiegelbeeld, behalve de middelste letter H, die is zelfs 2 keer in spiegelbeeld, dus dat heft elkaar opquote:Op zondag 20 november 2005 00:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dan wil ik ook wel wat meer erkenning voor mijn kapitein Homo:
[afbeelding]
![]()
Daar wilde ik een hele post metquote:Op zondag 20 november 2005 00:02 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dan wil ik ook wel wat meer erkenning voor mijn kapitein Homo:
[afbeelding]
![]()
omg.. Peter. Ik weet het, naar jou toe misschien niet de meest handige vraag, maar ik moet het toch doen: ben je dronken?quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
Hier is ie in spiegelbeeld, behalve de middelste letter H, die is zelfs 2 keer in spiegelbeeld, dus dat heft elkaar op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 november 2005 11:13 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De kenners zagen het natuurlijk al. Voor de mensen die pas dit jaar internet hebben: elftor
Roelt de pan uit qua humor met paint.
Deze moet in het échte fakes-topic.quote:Op zondag 20 november 2005 11:13 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De kenners zagen het natuurlijk al. Voor de mensen die pas dit jaar internet hebben: elftor
Roelt de pan uit qua humor met paint.
Whehehequote:Op zondag 20 november 2005 14:59 schreef Gert het volgende:
Lieske heeft gefit nest in de tuin dus even een update:
[afbeelding]
Die komt niet zo goed door. Wel helemaal in stijl dus.quote:Op zondag 20 november 2005 14:17 schreef ks_choice het volgende:
Nog maar een poging van mijn zijde.
[[url=http://www.filedump.nl/files/Kousnaat.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 20 november 2005 18:46 schreef karn het volgende:
<..>
aND incidentaly, this was made bigger, so you have to click on it. otherise you miss the subteltly innit?
AMBACHTELIJK SLECHT!quote:Op zondag 20 november 2005 18:46 schreef karn het volgende:
aND incidentaly, this was made bigger, so you have to click on it. otherise you miss the subteltly innit?
Totale chaos!quote:Op zondag 20 november 2005 18:46 schreef karn het volgende:
[afbeelding]
V
Ha ha! ''Control V" when you SHIFT V instead!!1_O-
Nog een poging!!:
Sadly I did actulally spend way too much feckin time making this crap.
Wat nou, 'this is easy'!
AND bastard websapce that doesn't work![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |