Jij ziet het als een anti-Lieske actie.quote:Op zondag 13 november 2005 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd heb ik deze foto mooier gemaakt omdat ik niet snapte waarom jij die zo slecht uitgevallen foto van Lieske wilde plaatsen. Dat vond ik op z'n zachtst gezegd zeer vreemd.
Ik had de foto zelf ook en het was idd geen gunstige foto, maar zoals jij hem bewerkt had was het resultaat nog VEEL erger. Vandaar dat ik de drang voelde om een tegenhanger te plaatsen.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen geluid heb![]()
Avond![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou trouwens op met de songteksten, deed er bijna het hele nummer over om dit topic te ladenFok loopt weer eens lekker hier.
Uurtje of 6quote:Op zondag 13 november 2005 20:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat 24 uur? Hoe laat is het begonnen?
En wat hebben wij dan misdaan om dit te verdienenquote:Op zondag 13 november 2005 20:12 schreef demins het volgende:
Dat is schrikken!! Is dit de nieuwe weeksanctie?![]()
Pfffff dank je, ik heb al 2 keer de batterijen van mijn muis moeten vervangen i.v.m. het scrollenquote:Op zondag 13 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou trouwens op met de songteksten, deed er bijna het hele nummer over om dit topic te ladenFok loopt weer eens lekker hier.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wat hebben wij dan misdaan om dit te verdienen![]()
Goeieavond trouwens allemaal![]()
Ik weet niet meer precies, ongeveer 2 uur geleden ongeveerquote:Op zondag 13 november 2005 20:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat 24 uur? Hoe laat is het begonnen?
quote:Op zondag 13 november 2005 20:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wat hebben wij dan misdaan om dit te verdienen![]()
Goeieavond trouwens allemaal![]()
't Is weerquote:Op zondag 13 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is weer [afbeelding] met [afbeelding]
Nog 1 keer dan: Ik bewerk nooit foto's. Dit was dus de enige keer. En al zou ik het vaker doen, zou ik nog niet de drang of de plicht voelen om het te vermelden. Ik bedoel, waar zijn we dan in hemelsnaam mee bezig?quote:Op zondag 13 november 2005 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ziet het als een anti-Lieske actie.
Het gaat mij echt om het principe dat je het moet vermelden als je de werkelijkheid manipuleert.
Ik vind het helemaal geen lelijke foto, die ik van Lieske plaatste.
Ik vind jouw airbrush-wangetjes véél lelijker.
Zoals ik al aangaf, maak ik donkere foto's ALTIJD helderder. Dat is heel makkelijk te controleren, als je daar de behoefte toe voelt. Het is dus GEEN ant-Lieske actie.
Als je het nu gewoon even vermeldt als je dergelijke manipulaties op een foto aanbrengt, heb ik verder nergens problemen mee.
Als jij dan wilt dat ik het voortaan ook moet vermelden als ik een foto wat lichter maak, vind ik dat wat kinderachtig maar dan zal ik dat doen.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tuurlijk.... ik kijk toch ook Idols? Dan kan ik dit ook wel aan![]()
OK.quote:Op zondag 13 november 2005 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Maar zoals als vaker gezegd: dit was dus een eenmalige actie.
En ik heb heerlijk gelachen bij de NIXfactor, dit is net zoietsquote:Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Is startegie zoiets als strategie?quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef PH52 het volgende:
Ondertussen heeft Roel aan Nathalie zijn hele ziel blootgelegd en zijn startegie richting Dido uit de doeken gedaan. LekkerSlim Roel.![]()
Ik heb jullie vréselijk gemist.quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik héb gelukkig geen geluid.
Hoe was het in Parijs?
Maar Idols heeft wel een heel groot voordeel boven dit gebeuren:quote:Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog een auto in brand gestoken?quote:Op zondag 13 november 2005 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb jullie vréselijk gemist.
Was er al een aantal keren geweest, maar het blijft een prachtige stad, vind ik.
En het blijft asociaal duur om je daar te bezatten.
(8 euro voor een pint is geen uitzondering)
ja.quote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Betekent dit dat er na morgen 17:45 geen nieuwe weekopdracht komt en iedereen zich weer gaat vervelen t/m donderdag?
Ach wat erg nu tochquote:Op zondag 13 november 2005 20:24 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er nog iemand last van die vertraging op stream 1?
O, nu is het hele geluid weg....
Ja, dat is dan wel weer minderquote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Betekent dit dat er na morgen 17:45 geen nieuwe weekopdracht komt en iedereen zich weer gaat vervelen t/m donderdag?
nee hier ookquote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik de enige met stream 1 problemen?
Stream 1 valt bij mij eigenlijk altijd weg. En nu heb ik 4 ook niet meer.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga lekker met Chantal mee.quote:Op zondag 13 november 2005 20:27 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga ff Gooische Vrouwen kijken.... dat is leuker dan deze streams
Ik heb geen problemen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Ach Scannie, je weet toch dat ik hartstikke lief vind?quote:Op zondag 13 november 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen.
Bedankt trouwens dat je me -2 gaf. Ik zal nog eens een avatar voor je maken.![]()
Stream 1 is bij mij ook wegquote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Nee, niet eens een brandende auto gezién zelfs.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog een auto in brand gestoken?![]()
Ik had al een glaasje wijn ingeschonkenquote:
Als je er blijer van word je mag de mijne hebbenquote:
En vandaag weer afgepaktquote:Op zondag 13 november 2005 20:31 schreef flugeltje het volgende:
De punten voor de avatar had je gisteren trouwens meteen al gekregen...
Ik zie het...quote:Op zondag 13 november 2005 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al een glaasje wijn ingeschonken
Maar ik kom hier nog heel even, er is nog voetbal tot kwart voor 9 op Talpa![]()
O jeetje, dat spelletje gaat uit de hand lopen....quote:Op zondag 13 november 2005 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vandaag weer afgepakt![]()
Minpunten is geen probleem, maar van jou vond ik het gewoon een beetje vreemd
Waar vind ik de punten?quote:Op zondag 13 november 2005 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vandaag weer afgepakt![]()
Minpunten is geen probleem, maar van jou vond ik het gewoon een beetje vreemd
Als Joost gaat zingen wel.quote:Op zondag 13 november 2005 20:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Goedenavond allen. Iedereen de streams op MUTE ?
Uit zelfs...quote:Op zondag 13 november 2005 20:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 13 november 2005 20:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Is ie weerquote:Op zondag 13 november 2005 20:35 schreef whitef0x het volgende:
Als je er blijer van word je mag de mijne hebben![]()
Ook even aan het wachtenquote:
Het is er nog niet, Anitraquote:
Deze?quote:Op zondag 13 november 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Wie kent de NL versie van dit lied?
'k mis m'n slippie
wat een raar gevoel
beneden is het o zo koud,
maar boven krijg ik het benauwd....
Hij vertelde toch eens dat hij zangles heeft gehad, is niks van te merkenquote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Mama's en Papa's kent Rob duidelijk wel, maar zelfs dan krijgt hij het voor elkaar uit de maat te zingen.
Wie?!quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
Goeienavond, beste Versabommiefans...
Ik merk het wel.quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef M-en-A het volgende:
Hij vertelde toch eens dat hij zangles heeft gehad, is niks van te merken![]()
Het voordeel is wel dat we 24 uur lekker kunnen zeiken.quote:Op zondag 13 november 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Zing eens in de maat!!!!!!!!
grootheidswaanzinquote:
Laat me raden: je gokte dat het karaoke was vanwege de aanwezigheid van microfoons? Want iets wat enigszins op zingen lijkt is er toch niet echt te horen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
WELKE PSYCHO LAAT MENSEN ZONDER WAARSCHUWING VOOR DE VOLKSGEZONDHEID INSCHAKELEN OP DE STREAMS WAAR ROB EN DIDO EN JOSTI AAN HET KARAOKEN ZIJN ? ??????
de cholera!
Heeft Rob zangles gehad?quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef M-en-A het volgende:
Hij vertelde toch eens dat hij zangles heeft gehad, is niks van te merken![]()
Maar totdat ie aan het einde van die regel is is het niet om aan te horen....quote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik merk het wel.
Aan het einde van een regel, heeft hij soms een soort gevoelig trilling in zijn stem, die de regel op een mooie manier afsluit
Hey Bommiequote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
Goeienavond, beste Versabommiefans,
Ik doe de streams aan...let wel...ik kijk de streams via een versatelsetopbox op een veel te groot scherm en een homecinemaset voor het geluid....
WAT DE NEUK?!?!?!?!
WELKE PSYCHO LAAT MENSEN ZONDER WAARSCHUWING VOOR DE VOLKSGEZONDHEID INSCHAKELEN OP DE STREAMS WAAR ROB EN DIDO EN JOSTI AAN HET KARAOKEN ZIJN ? ??????
de cholera!
vindt het meer idols voor jostiesquote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Met zoveel galm op die microfoons kan iedereen wel vrij goed voor de dag komen, maar deze bewoners bakken er echt heel erg weinig van. Alleen al daarom moet BB deze opdracht al laten mislukken.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik merk het wel.
Aan het einde van een regel, heeft hij soms een soort gevoelig trilling in zijn stem, die de regel op een mooie manier afsluit
jammer want op deze manier mis je wel het geroddelquote:Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Bommie![]()
Erg he dat gejank, heb ze ook maar uitstaan![]()
Als Rob zangles heeft gehad, is het te hopen dat nooit bekend wordt wie de zangleraar was.quote:
iddquote:Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat me raden: je gokte dat het karaoke was vanwege de aanwezigheid van microfoons? Want iets wat enigszins op zingen lijkt is er toch niet echt te horen.
Heeft hij weleens verteld in zijn spannende verhalenquote:
Kon er ff niet meer tegen dat gescreeuw in mn orenquote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer want op deze manier mis je wel het geroddel
Das toch niet te verstaan met dat kattengejank erdoorheen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer want op deze manier mis je wel het geroddel
Rob kan toch alles en is toch overal super in?quote:Op zondag 13 november 2005 20:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heeft hij weleens verteld in zijn spannende verhalen![]()
Dat nummer gaat toch ook over een prostituee?quote:
1 doet er in ieder geval al meequote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
vindt het meer idols voor josties
Het is werkelijk verschrikkelijk om dit te moeten aanhoren.quote:Op zondag 13 november 2005 20:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kon er ff niet meer tegen dat gescreeuw in mn oren![]()
Hey snaptnix! Zullen we die tijd dat ze aan het "zingen" zijn ff doden door te gaan flikflooien in 1 of andere fietsenstallingtopic?quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das toch niet te verstaan met dat kattengejank erdoorheen.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
1 doet er in ieder geval al mee![]()
Hier word je niet vrolijk van... dat gekweel tot donderdag
Goeidenavond trouwens allemaal
Nou de vraag is meer: Wie heeft de afgelopen 24 uur hier iets naars over Hummie gezegd?quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Zou BB dit expres doen ? ff lekker alle streamers gaan sarren.
Zou best kunnen maar we pakken BB nog wel een keer terug.quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Zou BB dit expres doen ? ff lekker alle streamers gaan sarren.
die hoge uithaal doet ze nu...quote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef Maurisico het volgende:
De Kraai heeft eindelijk een liedje uitgekozen dat in haar straatje gepast.. stem heeft wel iets Tina Turner-achtigs....Ze heeft alleen geen uithaal naar boven..
quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat nummer gaat toch ook over een prostituee?![]()
Ik niet. zou dr zelfs nog beffen als ze hier maar mee stoppen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou de vraag is meer: Wie heeft de afgelopen 24 uur hier iets naars over Hummie gezegd?
Nee het is maar 24 uur, is ook wel veelquote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
1 doet er in ieder geval al mee![]()
Hier word je niet vrolijk van... dat gekweel tot donderdag
Goeidenavond trouwens allemaal
quote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik niet. zou dr zelfs nog beffen als ze hier maar mee stoppen.
[..]
[..]
Klopt, misschien hoopt hij wel dat hij vanacht de hele nacht mag zingenquote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob kan toch alles en is toch overal super in?
een 1/2 uurtje was lang genoeg geweest.quote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee het is maar 24 uur, is ook wel veel![]()
[..]
En ik heb het allemaal voor jullie over hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 20:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat ze hier meelezen? straks wordt je nog aan je woord gehouden![]()
Zie ineens toch wat voordelen aan deze opdrachtquote:Op zondag 13 november 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
een 1/2 uurtje was lang genoeg geweest.
Na 24 uur kunnen ze niet meer normaal praten.
dank.quote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fritzi, filedump werkt tijdelijk niet. Probeer deze:
http://picsplace.to/
Klopt Regenworm, dit is een aanslag op de stembanden.....hebben ze straks de opdracht niet gehaald, hebbe nze noodrantsoen, en kunnen ze niet meer praten... ik voorspel een vrijwillige exit van Chantal... een dag niet geroddeld is een dag niet geleefd...quote:Op zondag 13 november 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
een 1/2 uurtje was lang genoeg geweest.
Na 24 uur kunnen ze niet meer normaal praten.
Ik hoor hem niet eens, en ik weiger het geluid harder te zetten.quote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
roel tering wat zingt hij vals en uit de maat.
Zonde van je beltegoed.quote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef Gert het volgende:
Echt álles aan Sjantal vind ik weerzinwekkend.
Zelfs dat Amerikaanse accentje waarmee ze Engels praat en zingt vind ik walgelijk aanstellerig.
Ik ga voor de zekerheid zelfs bellen, als dat wijf op de bank komt.
tussen 6 planken in is het een engeltjequote:Op zondag 13 november 2005 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ik ben echt een trendsetter met mijn 'Chantal langzamerhand wat symphatieker gaan vinden '
HELP...quote:
Woensdagavond alweer nominaties.quote:Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
De weekopdracht duurt 24 uur dat betekent dat maandagavond de weekopdracht er weer op zit.
En dan moeten we weer lang wachten tot er weer actie komt in het huis.
Dus het wordt de zoveelste saaie BB week.
Dramaqueen!quote:Op zondag 13 november 2005 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zelfs medelijden met dove mensen..
hou het geluid maar lekker zacht het is niet aan te horen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:59 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik hoor hem niet eens, en ik weiger het geluid harder te zetten.![]()
Nathalie ophemelen en dan nog denken dat je een beloning krijgt?quote:
Ze zijn rond 18:00 begonnen dus zal morgen rond die tijd zijnquote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht dat ik het wel vol kon houden,...... maar nathalie en chantal zijn TE ERG om aan te horenDus ik stop zo wel met kijken.
Maaruh tot hoelaat zingen ze?
Tot morgenmiddag 17.45 uur....quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht dat ik het wel vol kon houden,...... maar nathalie en chantal zijn TE ERG om aan te horenDus ik stop zo wel met kijken.
Maaruh tot hoelaat zingen ze?
Wees blij dat deze opdracht niet tot donderdag isquote:Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
De weekopdracht duurt 24 uur dat betekent dat maandagavond de weekopdracht er weer op zit.
Mute on is het beste wat je kunt doenquote:Op zondag 13 november 2005 21:00 schreef versabommie het volgende:
JA NU MOET HET KAPPEN HOOR!
Ik dacht dat het voor ff was...lees de verslagen en zie dat ze dit 24 uur gaan doen ????????
kolere!
quote:Op zondag 13 november 2005 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nathalie ophemelen en dan nog denken dat je een beloning krijgt?![]()
uit nieuwsgierigheid toch maar harder gezet, maar ik hoor hem nog nietquote:Op zondag 13 november 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
hou het geluid maar lekker zacht het is niet aan te horen.![]()
Die zong ze dan ook niet zelf. Dat scheelt al een slok op een borrel.quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HELP...
En toch deed ze Big Spender van de week heel leuk.
Ja, sla me maar![]()
Het wordt pas donderdagavond naar de live uitzending pas echt weer leuk worden.quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Woensdagavond alweer nominaties.
Geeft altijd leuke speculaties en groepjes enzo
Jawel tochquote:Op zondag 13 november 2005 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zong ze dan ook niet zelf. Dat scheelt al een slok op een borrel.
Echt? Dan heb ik misschien het geluid op mute gehad ofzoquote:Op zondag 13 november 2005 21:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel tochDe Nederlandse versie?
kloptquote:Op zondag 13 november 2005 21:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel tochDe Nederlandse versie?
quote:Op zondag 13 november 2005 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
wat is nathalie DEBIEL aan het doen!
Hoog Nix-factor gehalte.quote:Op zondag 13 november 2005 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
wat is nathalie DEBIEL aan het doen!
Het was in een van de uitzendingen.quote:Op zondag 13 november 2005 21:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Dan heb ik misschien het geluid op mute gehad ofzo
Natuurlijk ben ik blij dat het maar 24 uur duurt.quote:Op zondag 13 november 2005 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees blij dat deze opdracht niet tot donderdag is![]()
Van leuke opdrachten hebben wij streamers het nog nooit moeten hebben, dus gelukkig is deze maar 24 uur. Om nog maar te zwijgen van de kwelling om dit aan te moeten horen.
Ik zeg het niet snel, maar ik vind het opeens niet erg dat ik morgen moet werken.
Ik hoef morgen pas om 17:00 uur te werken, dan mis ik gelukkig het laatste uurquote:Op zondag 13 november 2005 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar ik vind het opeens niet erg dat ik morgen moet werken.
De nix-factor audities bedoel je. Zelfs de slechtste kandidaat ooit bij Idols was nog beter dan dit stel.quote:Op zondag 13 november 2005 21:11 schreef Yez het volgende:
Het lijkt wel de verlenging van de Idols audities.. zo kansloos..![]()
't Is dat ik nú nog niet moe ben.quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef BorTheWolf het volgende:
vroeg naar bedvanavond dus.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De nix-factor audities bedoel je. Zelfs de slechtste kandidaat ooit bij Idols was nog beter dan dit stel.
Dat word het ook wel.quote:Op zondag 13 november 2005 21:12 schreef markna het volgende:
nu mag het van mij wel weer een week pindakaas en brood worden
ze kunnen werkelijk ook helemaal niks
Die bedoel ik ja..quote:Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De nix-factor audities bedoel je. Zelfs de slechtste kandidaat ooit bij Idols was nog beter dan dit stel.
Dan moet het echt erg zijn als jij zelfs de d en t omdraaidquote:Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
OMG, nu wortd ook nog GnR verkracht. Ongetwijfeld.
Wat een buitengewone interessante informatiequote:Op zondag 13 november 2005 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Dit kan geen toeval zijn.
Precies op de dag dat ik het GUNS AND ROSES topic (die er al is vanaf 2002 heb gekickt) Sweet Child O' Mine![]()
![]()
Guns n' Roses nieuw album en tournee ... misschien
nutteloze vergelijking... bewoners worden hier gedwongen om te zingen... waarom zouden ze dat in godsnaam beter doen dan Idols-kandidaten... ze zingen net zo belabberd als de gemiddelde Nederlander... snap die hoge verwachtingen van het forum niet...quote:Op zondag 13 november 2005 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
tnx, ik dacht: ik meld het toch ffquote:Op zondag 13 november 2005 21:16 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een buitengewone interessante informatie![]()
Nee hoor. BB1 was nog 10x erger en daar bleef iedereen ook kijken.quote:Op zondag 13 november 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
Er valt zeer weinig te beleven dus neemt het aantal tv kijkers alleen maar af
BB1 was nieuw en onbekendquote:Op zondag 13 november 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. BB1 was nog 10x erger en daar bleef iedereen ook kijken.
Daar is ze.quote:Op zondag 13 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
ik zie lieske niet meer is die gaan slapen
die zit op de stoel naast de tvquote:Op zondag 13 november 2005 21:20 schreef regenworm het volgende:
ik zie lieske niet meer is die gaan slapen
Spiegel, of iig iets dat reflecteert.quote:Op zondag 13 november 2005 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Is dat nou een spiegel naast de tv.. of is dat ook een beeldscherm?
beeldscherm van de cameraquote:Op zondag 13 november 2005 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Is dat nou een spiegel naast de tv.. of is dat ook een beeldscherm?
Zijn asresten draaien zich om in het heelal, en in de tatouage van zijn vrouw en kindquote:Op zondag 13 november 2005 21:22 schreef regenworm het volgende:
andre draait zich nu om in zijn graf.
veel vallende sterren vanavondquote:Op zondag 13 november 2005 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn asresten draaien zich om in het heelal, en in de tatouage van zijn vrouw en kind
Wishful thinkingquote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef Veulen het volgende:
Hoor ik nou vaag schor ondertoontje bij chantal of verbeeld ik me dat maar?
het zou leuk zijn als ze 14 dagen niet meer kan praten.quote:Op zondag 13 november 2005 21:25 schreef Veulen het volgende:
Hoor ik nou vaag schor ondertoontje bij chantal of verbeeld ik me dat maar?
Toch zingen ze niet zo hard meer als eerst.quote:
Wie dan, heb er nog niets van kunnen ontdekken.quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
Sommige kunnen best aardig zingen trouwens
Hoi btw
Nee, het is saai, vervelend etcetera.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi btw
quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi btw
quote:Op zondag 13 november 2005 21:29 schreef weyden het volgende:
Dido:Ik nomineer Chantal omdat ze niet kan zingen
Rob: Ik nomineer Nathalie omdat ze niet kan zingen