tussen 6 planken in is het een engeltjequote:Op zondag 13 november 2005 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ik ben echt een trendsetter met mijn 'Chantal langzamerhand wat symphatieker gaan vinden '
HELP...quote:
Woensdagavond alweer nominaties.quote:Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
De weekopdracht duurt 24 uur dat betekent dat maandagavond de weekopdracht er weer op zit.
En dan moeten we weer lang wachten tot er weer actie komt in het huis.
Dus het wordt de zoveelste saaie BB week.
Dramaqueen!quote:Op zondag 13 november 2005 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zelfs medelijden met dove mensen..
hou het geluid maar lekker zacht het is niet aan te horen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:59 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik hoor hem niet eens, en ik weiger het geluid harder te zetten.![]()
Nathalie ophemelen en dan nog denken dat je een beloning krijgt?quote:
Ze zijn rond 18:00 begonnen dus zal morgen rond die tijd zijnquote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht dat ik het wel vol kon houden,...... maar nathalie en chantal zijn TE ERG om aan te horenDus ik stop zo wel met kijken.
Maaruh tot hoelaat zingen ze?
Tot morgenmiddag 17.45 uur....quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht dat ik het wel vol kon houden,...... maar nathalie en chantal zijn TE ERG om aan te horenDus ik stop zo wel met kijken.
Maaruh tot hoelaat zingen ze?
Wees blij dat deze opdracht niet tot donderdag isquote:Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
De weekopdracht duurt 24 uur dat betekent dat maandagavond de weekopdracht er weer op zit.
Mute on is het beste wat je kunt doenquote:Op zondag 13 november 2005 21:00 schreef versabommie het volgende:
JA NU MOET HET KAPPEN HOOR!
Ik dacht dat het voor ff was...lees de verslagen en zie dat ze dit 24 uur gaan doen ????????
kolere!
quote:Op zondag 13 november 2005 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nathalie ophemelen en dan nog denken dat je een beloning krijgt?![]()
uit nieuwsgierigheid toch maar harder gezet, maar ik hoor hem nog nietquote:Op zondag 13 november 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
hou het geluid maar lekker zacht het is niet aan te horen.![]()
Die zong ze dan ook niet zelf. Dat scheelt al een slok op een borrel.quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HELP...
En toch deed ze Big Spender van de week heel leuk.
Ja, sla me maar![]()
Het wordt pas donderdagavond naar de live uitzending pas echt weer leuk worden.quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Woensdagavond alweer nominaties.
Geeft altijd leuke speculaties en groepjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |