Het is werkelijk verschrikkelijk om dit te moeten aanhoren.quote:Op zondag 13 november 2005 20:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kon er ff niet meer tegen dat gescreeuw in mn oren![]()
Hey snaptnix! Zullen we die tijd dat ze aan het "zingen" zijn ff doden door te gaan flikflooien in 1 of andere fietsenstallingtopic?quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das toch niet te verstaan met dat kattengejank erdoorheen.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
1 doet er in ieder geval al mee![]()
Hier word je niet vrolijk van... dat gekweel tot donderdag
Goeidenavond trouwens allemaal
Nou de vraag is meer: Wie heeft de afgelopen 24 uur hier iets naars over Hummie gezegd?quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Zou BB dit expres doen ? ff lekker alle streamers gaan sarren.
Zou best kunnen maar we pakken BB nog wel een keer terug.quote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef BorTheWolf het volgende:
Zou BB dit expres doen ? ff lekker alle streamers gaan sarren.
die hoge uithaal doet ze nu...quote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef Maurisico het volgende:
De Kraai heeft eindelijk een liedje uitgekozen dat in haar straatje gepast.. stem heeft wel iets Tina Turner-achtigs....Ze heeft alleen geen uithaal naar boven..
quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat nummer gaat toch ook over een prostituee?![]()
Ik niet. zou dr zelfs nog beffen als ze hier maar mee stoppen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou de vraag is meer: Wie heeft de afgelopen 24 uur hier iets naars over Hummie gezegd?
Nee het is maar 24 uur, is ook wel veelquote:Op zondag 13 november 2005 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
1 doet er in ieder geval al mee![]()
Hier word je niet vrolijk van... dat gekweel tot donderdag
Goeidenavond trouwens allemaal
quote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik niet. zou dr zelfs nog beffen als ze hier maar mee stoppen.
[..]
[..]
Klopt, misschien hoopt hij wel dat hij vanacht de hele nacht mag zingenquote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Rob kan toch alles en is toch overal super in?
een 1/2 uurtje was lang genoeg geweest.quote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee het is maar 24 uur, is ook wel veel![]()
[..]
En ik heb het allemaal voor jullie over hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 20:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je weet dat ze hier meelezen? straks wordt je nog aan je woord gehouden![]()
Zie ineens toch wat voordelen aan deze opdrachtquote:Op zondag 13 november 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
een 1/2 uurtje was lang genoeg geweest.
Na 24 uur kunnen ze niet meer normaal praten.
dank.quote:Op zondag 13 november 2005 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fritzi, filedump werkt tijdelijk niet. Probeer deze:
http://picsplace.to/
Klopt Regenworm, dit is een aanslag op de stembanden.....hebben ze straks de opdracht niet gehaald, hebbe nze noodrantsoen, en kunnen ze niet meer praten... ik voorspel een vrijwillige exit van Chantal... een dag niet geroddeld is een dag niet geleefd...quote:Op zondag 13 november 2005 20:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
een 1/2 uurtje was lang genoeg geweest.
Na 24 uur kunnen ze niet meer normaal praten.
Ik hoor hem niet eens, en ik weiger het geluid harder te zetten.quote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
roel tering wat zingt hij vals en uit de maat.
Zonde van je beltegoed.quote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef Gert het volgende:
Echt álles aan Sjantal vind ik weerzinwekkend.
Zelfs dat Amerikaanse accentje waarmee ze Engels praat en zingt vind ik walgelijk aanstellerig.
Ik ga voor de zekerheid zelfs bellen, als dat wijf op de bank komt.
tussen 6 planken in is het een engeltjequote:Op zondag 13 november 2005 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, ik ben echt een trendsetter met mijn 'Chantal langzamerhand wat symphatieker gaan vinden '
HELP...quote:
Woensdagavond alweer nominaties.quote:Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
De weekopdracht duurt 24 uur dat betekent dat maandagavond de weekopdracht er weer op zit.
En dan moeten we weer lang wachten tot er weer actie komt in het huis.
Dus het wordt de zoveelste saaie BB week.
Dramaqueen!quote:Op zondag 13 november 2005 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zelfs medelijden met dove mensen..
hou het geluid maar lekker zacht het is niet aan te horen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:59 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik hoor hem niet eens, en ik weiger het geluid harder te zetten.![]()
Nathalie ophemelen en dan nog denken dat je een beloning krijgt?quote:
Ze zijn rond 18:00 begonnen dus zal morgen rond die tijd zijnquote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht dat ik het wel vol kon houden,...... maar nathalie en chantal zijn TE ERG om aan te horenDus ik stop zo wel met kijken.
Maaruh tot hoelaat zingen ze?
Tot morgenmiddag 17.45 uur....quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
ik dacht dat ik het wel vol kon houden,...... maar nathalie en chantal zijn TE ERG om aan te horenDus ik stop zo wel met kijken.
Maaruh tot hoelaat zingen ze?
Wees blij dat deze opdracht niet tot donderdag isquote:Op zondag 13 november 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
De weekopdracht duurt 24 uur dat betekent dat maandagavond de weekopdracht er weer op zit.
Mute on is het beste wat je kunt doenquote:Op zondag 13 november 2005 21:00 schreef versabommie het volgende:
JA NU MOET HET KAPPEN HOOR!
Ik dacht dat het voor ff was...lees de verslagen en zie dat ze dit 24 uur gaan doen ????????
kolere!
quote:Op zondag 13 november 2005 21:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nathalie ophemelen en dan nog denken dat je een beloning krijgt?![]()
uit nieuwsgierigheid toch maar harder gezet, maar ik hoor hem nog nietquote:Op zondag 13 november 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
hou het geluid maar lekker zacht het is niet aan te horen.![]()
Die zong ze dan ook niet zelf. Dat scheelt al een slok op een borrel.quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HELP...
En toch deed ze Big Spender van de week heel leuk.
Ja, sla me maar![]()
Het wordt pas donderdagavond naar de live uitzending pas echt weer leuk worden.quote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Woensdagavond alweer nominaties.
Geeft altijd leuke speculaties en groepjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |