O jeetje, dat spelletje gaat uit de hand lopen....quote:Op zondag 13 november 2005 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vandaag weer afgepakt![]()
Minpunten is geen probleem, maar van jou vond ik het gewoon een beetje vreemd
Waar vind ik de punten?quote:Op zondag 13 november 2005 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vandaag weer afgepakt![]()
Minpunten is geen probleem, maar van jou vond ik het gewoon een beetje vreemd
Als Joost gaat zingen wel.quote:Op zondag 13 november 2005 20:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Goedenavond allen. Iedereen de streams op MUTE ?
Uit zelfs...quote:Op zondag 13 november 2005 20:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 13 november 2005 20:37 schreef BorTheWolf het volgende:
Is ie weerquote:Op zondag 13 november 2005 20:35 schreef whitef0x het volgende:
Als je er blijer van word je mag de mijne hebben![]()
Ook even aan het wachtenquote:
Het is er nog niet, Anitraquote:
Deze?quote:Op zondag 13 november 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Wie kent de NL versie van dit lied?
'k mis m'n slippie
wat een raar gevoel
beneden is het o zo koud,
maar boven krijg ik het benauwd....
Hij vertelde toch eens dat hij zangles heeft gehad, is niks van te merkenquote:Op zondag 13 november 2005 20:42 schreef scanman01 het volgende:
Mama's en Papa's kent Rob duidelijk wel, maar zelfs dan krijgt hij het voor elkaar uit de maat te zingen.
Wie?!quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
Goeienavond, beste Versabommiefans...
Ik merk het wel.quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef M-en-A het volgende:
Hij vertelde toch eens dat hij zangles heeft gehad, is niks van te merken![]()
Het voordeel is wel dat we 24 uur lekker kunnen zeiken.quote:Op zondag 13 november 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Zing eens in de maat!!!!!!!!
grootheidswaanzinquote:
Laat me raden: je gokte dat het karaoke was vanwege de aanwezigheid van microfoons? Want iets wat enigszins op zingen lijkt is er toch niet echt te horen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
WELKE PSYCHO LAAT MENSEN ZONDER WAARSCHUWING VOOR DE VOLKSGEZONDHEID INSCHAKELEN OP DE STREAMS WAAR ROB EN DIDO EN JOSTI AAN HET KARAOKEN ZIJN ? ??????
de cholera!
Heeft Rob zangles gehad?quote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef M-en-A het volgende:
Hij vertelde toch eens dat hij zangles heeft gehad, is niks van te merken![]()
Maar totdat ie aan het einde van die regel is is het niet om aan te horen....quote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik merk het wel.
Aan het einde van een regel, heeft hij soms een soort gevoelig trilling in zijn stem, die de regel op een mooie manier afsluit
Hey Bommiequote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef versabommie het volgende:
Goeienavond, beste Versabommiefans,
Ik doe de streams aan...let wel...ik kijk de streams via een versatelsetopbox op een veel te groot scherm en een homecinemaset voor het geluid....
WAT DE NEUK?!?!?!?!
WELKE PSYCHO LAAT MENSEN ZONDER WAARSCHUWING VOOR DE VOLKSGEZONDHEID INSCHAKELEN OP DE STREAMS WAAR ROB EN DIDO EN JOSTI AAN HET KARAOKEN ZIJN ? ??????
de cholera!
vindt het meer idols voor jostiesquote:Op zondag 13 november 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Met zoveel galm op die microfoons kan iedereen wel vrij goed voor de dag komen, maar deze bewoners bakken er echt heel erg weinig van. Alleen al daarom moet BB deze opdracht al laten mislukken.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik merk het wel.
Aan het einde van een regel, heeft hij soms een soort gevoelig trilling in zijn stem, die de regel op een mooie manier afsluit
jammer want op deze manier mis je wel het geroddelquote:Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Bommie![]()
Erg he dat gejank, heb ze ook maar uitstaan![]()
Als Rob zangles heeft gehad, is het te hopen dat nooit bekend wordt wie de zangleraar was.quote:
iddquote:Op zondag 13 november 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat me raden: je gokte dat het karaoke was vanwege de aanwezigheid van microfoons? Want iets wat enigszins op zingen lijkt is er toch niet echt te horen.
Heeft hij weleens verteld in zijn spannende verhalenquote:
Kon er ff niet meer tegen dat gescreeuw in mn orenquote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer want op deze manier mis je wel het geroddel
Das toch niet te verstaan met dat kattengejank erdoorheen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer want op deze manier mis je wel het geroddel
Rob kan toch alles en is toch overal super in?quote:Op zondag 13 november 2005 20:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heeft hij weleens verteld in zijn spannende verhalen![]()
Dat nummer gaat toch ook over een prostituee?quote:
1 doet er in ieder geval al meequote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
vindt het meer idols voor josties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |