Jij ziet het als een anti-Lieske actie.quote:Op zondag 13 november 2005 20:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals gezegd heb ik deze foto mooier gemaakt omdat ik niet snapte waarom jij die zo slecht uitgevallen foto van Lieske wilde plaatsen. Dat vond ik op z'n zachtst gezegd zeer vreemd.
Ik had de foto zelf ook en het was idd geen gunstige foto, maar zoals jij hem bewerkt had was het resultaat nog VEEL erger. Vandaar dat ik de drang voelde om een tegenhanger te plaatsen.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen geluid heb![]()
Avond![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou trouwens op met de songteksten, deed er bijna het hele nummer over om dit topic te ladenFok loopt weer eens lekker hier.
Uurtje of 6quote:Op zondag 13 november 2005 20:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat 24 uur? Hoe laat is het begonnen?
En wat hebben wij dan misdaan om dit te verdienenquote:Op zondag 13 november 2005 20:12 schreef demins het volgende:
Dat is schrikken!! Is dit de nieuwe weeksanctie?![]()
Pfffff dank je, ik heb al 2 keer de batterijen van mijn muis moeten vervangen i.v.m. het scrollenquote:Op zondag 13 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou trouwens op met de songteksten, deed er bijna het hele nummer over om dit topic te ladenFok loopt weer eens lekker hier.
quote:Op zondag 13 november 2005 20:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wat hebben wij dan misdaan om dit te verdienen![]()
Goeieavond trouwens allemaal![]()
Ik weet niet meer precies, ongeveer 2 uur geleden ongeveerquote:Op zondag 13 november 2005 20:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dat 24 uur? Hoe laat is het begonnen?
quote:Op zondag 13 november 2005 20:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En wat hebben wij dan misdaan om dit te verdienen![]()
Goeieavond trouwens allemaal![]()
't Is weerquote:Op zondag 13 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is weer [afbeelding] met [afbeelding]
Nog 1 keer dan: Ik bewerk nooit foto's. Dit was dus de enige keer. En al zou ik het vaker doen, zou ik nog niet de drang of de plicht voelen om het te vermelden. Ik bedoel, waar zijn we dan in hemelsnaam mee bezig?quote:Op zondag 13 november 2005 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ziet het als een anti-Lieske actie.
Het gaat mij echt om het principe dat je het moet vermelden als je de werkelijkheid manipuleert.
Ik vind het helemaal geen lelijke foto, die ik van Lieske plaatste.
Ik vind jouw airbrush-wangetjes véél lelijker.
Zoals ik al aangaf, maak ik donkere foto's ALTIJD helderder. Dat is heel makkelijk te controleren, als je daar de behoefte toe voelt. Het is dus GEEN ant-Lieske actie.
Als je het nu gewoon even vermeldt als je dergelijke manipulaties op een foto aanbrengt, heb ik verder nergens problemen mee.
Als jij dan wilt dat ik het voortaan ook moet vermelden als ik een foto wat lichter maak, vind ik dat wat kinderachtig maar dan zal ik dat doen.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tuurlijk.... ik kijk toch ook Idols? Dan kan ik dit ook wel aan![]()
OK.quote:Op zondag 13 november 2005 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Maar zoals als vaker gezegd: dit was dus een eenmalige actie.
En ik heb heerlijk gelachen bij de NIXfactor, dit is net zoietsquote:Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Is startegie zoiets als strategie?quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef PH52 het volgende:
Ondertussen heeft Roel aan Nathalie zijn hele ziel blootgelegd en zijn startegie richting Dido uit de doeken gedaan. LekkerSlim Roel.![]()
Ik heb jullie vréselijk gemist.quote:Op zondag 13 november 2005 20:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik héb gelukkig geen geluid.
Hoe was het in Parijs?
Maar Idols heeft wel een heel groot voordeel boven dit gebeuren:quote:Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog een auto in brand gestoken?quote:Op zondag 13 november 2005 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb jullie vréselijk gemist.
Was er al een aantal keren geweest, maar het blijft een prachtige stad, vind ik.
En het blijft asociaal duur om je daar te bezatten.
(8 euro voor een pint is geen uitzondering)
ja.quote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Betekent dit dat er na morgen 17:45 geen nieuwe weekopdracht komt en iedereen zich weer gaat vervelen t/m donderdag?
Ach wat erg nu tochquote:Op zondag 13 november 2005 20:24 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er nog iemand last van die vertraging op stream 1?
O, nu is het hele geluid weg....
Ja, dat is dan wel weer minderquote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Betekent dit dat er na morgen 17:45 geen nieuwe weekopdracht komt en iedereen zich weer gaat vervelen t/m donderdag?
nee hier ookquote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik de enige met stream 1 problemen?
Stream 1 valt bij mij eigenlijk altijd weg. En nu heb ik 4 ook niet meer.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga lekker met Chantal mee.quote:Op zondag 13 november 2005 20:27 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga ff Gooische Vrouwen kijken.... dat is leuker dan deze streams
Ik heb geen problemen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Ach Scannie, je weet toch dat ik hartstikke lief vind?quote:Op zondag 13 november 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen.
Bedankt trouwens dat je me -2 gaf. Ik zal nog eens een avatar voor je maken.![]()
Stream 1 is bij mij ook wegquote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Nee, niet eens een brandende auto gezién zelfs.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog een auto in brand gestoken?![]()
Ik had al een glaasje wijn ingeschonkenquote:
Als je er blijer van word je mag de mijne hebbenquote:
En vandaag weer afgepaktquote:Op zondag 13 november 2005 20:31 schreef flugeltje het volgende:
De punten voor de avatar had je gisteren trouwens meteen al gekregen...
Ik zie het...quote:Op zondag 13 november 2005 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al een glaasje wijn ingeschonken
Maar ik kom hier nog heel even, er is nog voetbal tot kwart voor 9 op Talpa![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |