Maar Idols heeft wel een heel groot voordeel boven dit gebeuren:quote:Op zondag 13 november 2005 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tuurlijk.... ik kijk toch ook Idols? Dan kan ik dit ook wel aan![]()
Nog een auto in brand gestoken?quote:Op zondag 13 november 2005 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb jullie vréselijk gemist.
Was er al een aantal keren geweest, maar het blijft een prachtige stad, vind ik.
En het blijft asociaal duur om je daar te bezatten.
(8 euro voor een pint is geen uitzondering)
ja.quote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Betekent dit dat er na morgen 17:45 geen nieuwe weekopdracht komt en iedereen zich weer gaat vervelen t/m donderdag?
Ach wat erg nu tochquote:Op zondag 13 november 2005 20:24 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er nog iemand last van die vertraging op stream 1?
O, nu is het hele geluid weg....
Ja, dat is dan wel weer minderquote:Op zondag 13 november 2005 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Betekent dit dat er na morgen 17:45 geen nieuwe weekopdracht komt en iedereen zich weer gaat vervelen t/m donderdag?
nee hier ookquote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Ben ik de enige met stream 1 problemen?
Stream 1 valt bij mij eigenlijk altijd weg. En nu heb ik 4 ook niet meer.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga lekker met Chantal mee.quote:Op zondag 13 november 2005 20:27 schreef ChantalC het volgende:
Ik ga ff Gooische Vrouwen kijken.... dat is leuker dan deze streams
Ik heb geen problemen.quote:Op zondag 13 november 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
Ach Scannie, je weet toch dat ik hartstikke lief vind?quote:Op zondag 13 november 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen.
Bedankt trouwens dat je me -2 gaf. Ik zal nog eens een avatar voor je maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |