Een heel fijn topic!quote:
En het logo is ook prima vernaggeld!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:49 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Sorry voor de iets te mooie bellen, daarentegen was het een ranzige plugin waarmee ik dat gedaan heb.
En ook te veelvloedig.l
Dank je! Het is me echter nog steeds onduidelijk waarom ik dat gedaan heb!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En het logo is ook prima vernaggeld!![]()
Ook een hoeraatje voor APK-tje dan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:50 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Dank je!Als APK echter niet zo had aangedrongen had ik hem nooit geopend!
![]()
Excuses aanvaard, volgende keer raad ik aan rood, groen of blauw te gebruiken en zeker niet in te zoomen terwijl je ermee bezig bent.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook een hoeraatje voor APK-tje dan.
(sorry voor de te nette snorren)
[afbeelding]
Dank!quote:
Wehehehe ik ben er ook maar even mee gestopt, ik werd gek van mezelf!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Jeemig ik kan wel elke 20 seconden zo'n ding uitpoepen als ik wil!
Inzoomen hoe moet dat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Excuses aanvaard, volgende keer raad ik aan rood, groen of blauw te gebruiken en zeker niet in te zoomen terwijl je ermee bezig bent.![]()
Ik zit heel even zonder inspiratie, wat technisch gezien natuurlijk wel goed is om een echt in en in slechte en inspiratieloze fake te maken!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef Gert het volgende:
Wehehehe ik ben er ook maar even mee gestopt, ik werd gek van mezelf!!!![]()
Het is gewoon té makkelijk om deze debielen belachelijk te maken, zelfs met ínslechte belabberde fakes.![]()
Ik heb echt geen idee, maar ik zoek het zeker ook niet uit! Dank je trouwensquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:18 schreef Gert het volgende:
Inzoomen hoe moet dat?
Dat groen of blauw is een hele goede tip!![]()
Ik probeerde er een middelvinger van te maken, wat mislukte (ik heb mijn undo's ook uitgezet, zodat niks te verbeteren valt) maar uiteraard is dat prima voor een in en in dieptrieste slechte ambachtelijke fake!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef Herald het volgende:
wat een leuk talpa icoontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |