Ik zet je er opquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom vast wel als ik enigszins kan
Voor zover ik kan zien, kan ik op alle 3 de data, maar dat check ik nog even.
Plaats maakt me niet heel veel uit.
Voorbehoud: als ik een huisje krijg, moet ik misschien klussen/overhuizen!
Ik zet je er op.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:25 schreef Reya het volgende:
Opzich geen duidelijke voorkeur hier...en ik kom van best ver
Uhuhquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zet je er op.Slaapplaats nodig?
quote:
Eens moet de eerste keer zijn.quote:
Nu durf ik wel, want ik heb nu al verschillende mensen gezienquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn. [afbeelding]
En niet Utrecht of Amsterdam? Daar ben je tenslotte ook zo vanuit Rotterdam.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:07 schreef Koewam het volgende:
Met 'komt deze keer echt' bedoel ik natuurlijk als het in Rotterdam plaatsvindt
Nouhou, dan weet ik niet of ik wel wil komen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:33 schreef Doffy het volgende:
Denk 't deze keer even niet, nee.
Behalve de seks met heiden6quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wat heeft het voor zin zo zonder jou?Niets heeft zin zonder jou.
Kost knaken, wat ik niet hebquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
En niet Utrecht of Amsterdam? Daar ben je tenslotte ook zo vanuit Rotterdam.
het lijkt mij wel een leuke aktie voor in het restaurantquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En we beloven dat we dit keer niet op de meet gaan neuken.
Oh das al beterquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heiden6 wil ook wel komen. We stemmen voor 17 december.
Doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef Natalie het volgende:
Ik ben dan wel niet een echte WFL poster, maar wel een lurker. Zou ook best willen komen
Mits gewenst natuurlijk, misschien is er ook wel het een en ander te combineren dan. En me vriendin gaat hoogst waarschijnlijk mee danquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:01 schreef livEliveD het volgende:
DoenAls de datum goed valt kan ik je misschien wel komen ophalen
![]()
Stiefmamaquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef Natalie het volgende:
Ik ben dan wel niet een echte WFL poster, maar wel een lurker. Zou ook best willen komen
Qua plaats niet alhoewel Amsterdam natuurlijk een lichte pre heeft. 3 december heb ik een afspraak dus liever de 17dequote:Op zaterdag 12 november 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
Lijstje bijgewerkt. Natalie en livEliveD, klopt het dat jullie geen voorkeur hebben?
Je bent er overheen?quote:Op maandag 14 november 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
de 22e is de grote dag dat ik echt, heel echt, 37 ga worden, hoe erg ik het ook vindvond
Ik overleef het wel, denk ik
Ja hoor. Ik voel me nog helemaal niet oud, mijn leven is leuk, dus waarom zou ik er moeite mee hebben?quote:
Goed zo Sylquote:Op maandag 14 november 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik voel me nog helemaal niet oud, mijn leven is leuk, dus waarom zou ik er moeite mee hebben?
Een week of 5/6quote:Op maandag 14 november 2005 09:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed zo Syl
Alvast gefeliciteerd dan maar, al duurt het nog even.
Voeg maar toe.quote:Op maandag 14 november 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er staat trouwens nog niet dat heiden6 en ik beide een voorkeur hebben voor R'dam.
Je kunt met een beetje geluk wel met mij meerijdenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is mogelijk dat het financieel wat lastig voor mij gaat worden als ik straks geen werk meer heb. Maar we zien wel...
Het vervoer is het probleem niet (ik ga dat hele weekend naar heiden6 en heb een weekkaart; vertrek vrijdag, ga maandag weer terug), het gaat meer om het eten...quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:49 schreef livEliveD het volgende:
Je kunt met een beetje geluk wel met mij meerijden
Ja, en toen was het voor mij de keuze tussen de verjaardag of Copycat én Moonah meeten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de vorige meet was geen meet maar een verjaardag
Gewoon jenever drinken, Doffyquote:Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef Doffy het volgende:
Ik las dat het vanwege de grote vraag alleen nog maar in Friesland verkocht werd
Als jij het eten voor mij betaalt.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:45 schreef Doffy het volgende:
Enneh, Luupje, zou je iets voor mij willen doen? Kijken of je ergens een fles friese whisky vandaan kan halen? Die worden alleen nog maar in Friesland verkocht![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
Fryske Hinder Frysk Hynder is trouwens toch ook in de slijterijen te koop nu?
Hmja, zodra ik hier vertrek, kunnen ze de boel wel afzinken. Dan is het niet echt meer de moeite waard.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef Doffy het volgende:
Mja, whisky. En hele lieve jongensnamenEn Lupa!
Tuurlijk betaal ik die fles, eventueel vooruit, als je dat wilt.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als jij het eten voor mij betaalt.
Ik zal eens kijken of ik het ergens kan krijgen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk betaal ik die fles, eventueel vooruit, als je dat wilt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal eens kijken of ik het ergens kan krijgen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef Doffy het volgende:
Trakteer ik je op een glaasje alcoholhoudende viezigzoetigheid![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:41 schreef Doffy het volgende:
Wegens overweldigende belangstelling is onze Single Malt Frysk Hynder Whisky tijdelijk niet leverbaar. Wij informeren u graag wanneer de nieuwe voorraad beschikbaar is via onze nieuwsbrief.
Even voor de goede orde.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmhm, even kijken of ik tzt geld ervoor heb![]()
In ieder geval niet te duurquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
We hebben er zin in hoor liv.
Rotterdam lijkt overigens dominant. Plaats vast zetten op Rotterdam?
Zoja, wat voor soort eten houden we van? Dan kan ik alvast iets reserveren.
Hmmm, dat is hier ook wel een punt. Voor de vorige meet moest ik nog in alle haast overal geld vandaan schrapenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet of h6 en ik wel komen hoor... Geld enzo. Maar even zien...
Hmmm, ik ken het prijsniveau bij jou in de buurt niet zo goed. Maar gezien het gemiddelde verschil in prijs lijkt me zo ongeveer 20-25 euro wel redelijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat vind je niet te duur? Van welk bedrag p.p. ga je dan vanuit?
Alicey ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat vind je niet te duur? Van welk bedrag p.p. ga je dan vanuit?
En jij denkt dan nog te slapenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Slapen bij h6 kan denk ik sowieso wel, ook in het geval dat hij niet mee zou gaan.
Ik doel op de andere mensen die een slaapplaats nodig hebben.quote:
Het hangt er van af naar welk restaurant je gaat. Voor 20-25 pp kom je denk ik wel al gauw op een buitenlandse gelegenheid uit..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik ken het prijsniveau bij jou in de buurt niet zo goed. Maar gezien het gemiddelde verschil in prijs lijkt me zo ongeveer 20-25 euro wel redelijk![]()
Jammer ChOas! Ik had het wel leuk gevonden om je weer eens te zien..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Alicey ?
Ik moet afzeggen voor Cinnamon en mijzelf
Hey spijt me, mijn pa viert zijn verjaardag dan, en da's er eentje waar ik bij wil/moet zijn
Ik weet niet of een wokrestaurant in dat geval een idee is? Dat is qua eten lopend buffet en dus voor een vast bedrag onbeperkt naar keuze eten. Het enige wat er dan extra bijkomt zijn drankjes.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het inderdaad een beetje een goedkoop restaurant wordt, moet het wmb op zich wel te doen zijn.
Slapen bij h6 kan denk ik sowieso wel, ook in het geval dat hij niet mee zou gaan.
Hmmm, lopend buffet ben ik dan weer niet zo'n fan vanquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of een wokrestaurant in dat geval een idee is? Dat is qua eten lopend buffet en dus voor een vast bedrag onbeperkt naar keuze eten. Het enige wat er dan extra bijkomt zijn drankjes.
Buitenlands = goed.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:10 schreef Alicey het volgende:
Het hangt er van af naar welk restaurant je gaat. Voor 20-25 pp kom je denk ik wel al gauw op een buitenlandse gelegenheid uit..
Een wokrestaurant lijkt niet op het lopend buffet wat jij waarschijnlijk in je hoofd hebt. Bij een wokrestaurant zoek je zelf de ingredienten van je maaltijd uit en die wordt dan voor je neus bereid in een wok. Dus geen au-bain-marie-bakken met halflauwe zooi in een sausje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:14 schreef Reya het volgende:
Hmmm, lopend buffet ben ik dan weer niet zo'n fan van![]()
Klopt. En het is dus een lopend buffet omdat je zelf actie moet ondernemen om aan je eten te komen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een wokrestaurant lijkt niet op het lopend buffet wat jij waarschijnlijk in je hoofd hebt. Bij een wokrestaurant zoek je zelf de ingredienten van je maaltijd uit en die wordt dan voor je neus bereid in een wok. Dus geen au-bain-marie-bakken met halflauwe zooi in een sausje.
Hmmm, ik zou lievcer een wat uitgebreidere kaart hebben, maar als dat een goedkope oplossing is ben ik wel akkoordquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een Humphrey's-restaurant (of iets soortgelijks) vind ik ook wel wat. Beperkte keus (meestal per gang vijf verschillende gerechten waarvan eentje vega), maar voor minder dan twintig euro een driegangenmenu.
In R'dam zit geen Humphrey's, maar vast wel een paar tenten die volgens een soortgelijk principe werken.
In Rotterdam zitten een hele hoop verschillende tenten.Het is eerder een kunst om door de bomen het bos te zien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een Humphrey's-restaurant (of iets soortgelijks) vind ik ook wel wat. Beperkte keus (meestal per gang vijf verschillende gerechten waarvan eentje vega), maar voor minder dan twintig euro een driegangenmenu.
In R'dam zit geen Humphrey's, maar vast wel een paar tenten die volgens een soortgelijk principe werken.
Ben jij een beetje bekend met de restaurants?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Rotterdam zitten een hele hoop verschillende tenten.Het is eerder een kunst om door de bomen het bos te zien.
De vorige keer dat ik Ethiopisch heb gegeten was het zo pittig dat ik nadertijd half dronken was van alle wijn die ik heb gedronken om mijn mond te blussenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met een buitenlands tentje ben je wrs het goedkoopst uit. En vaak hebben ze er verrassend lekker eten. Misschien leuk om een nationaliteit te kiezen waar bijna niemand nog geweest is? Ik kan Ethiopisch bijvoorbeeld van harte aanraden. Heel goedkoop en erg lekker.
Ethiopisch is inderdaad heel erg lekker.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met een buitenlands tentje ben je wrs het goedkoopst uit. En vaak hebben ze er verrassend lekker eten. Misschien leuk om een nationaliteit te kiezen waar bijna niemand nog geweest is? Ik kan Ethiopisch bijvoorbeeld van harte aanraden. Heel goedkoop en erg lekker.
Afrikaanse restaurants zijn veel beter dan de KFC. En vooral vel verser; daar worden de kippen live voor je geslachtquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik typ in op detelefoongids.nl: 'Afrikaans restaurant'. Bovenaan staat de KFC.
Klinkt een beetje als Sunshine in Utrecht, waar alles echt op en top was.quote:
Klinkt ook erg goed.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=432657&lng=nl
Die ken ik. Goedkoop en leuke inrichting!
Hmm.. Is moeilijk zo te zeggen, maar als je er een neerzet weet ik wel hoe de bereikbaarheid is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, welke zijn een beetje bereikbaar?![]()
En het vlees is halalquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=432657&lng=nl
Die ken ik. Goedkoop en leuke inrichting!
Prijzen zien er ook prima uit, vanaf 10 euro een hoofdgerecht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:41 schreef Alicey het volgende:
Klinkt een beetje als Sunshine in Utrecht, waar alles echt op en top was.
Goudesingel is ook nog wel aan te lopen van en naar het station, dus lijkt me ook een prima optie.
Kaart ziet er erg goed uitquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Prijzen zien er ook prima uit, vanaf 10 euro een hoofdgerecht.
Ik stem voor De Smaak van Afrika.
Hoe bedoel je dat laatste?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:54 schreef Alicey het volgende:
Overigens kunnen we ook met OV naar elk restaurant toe. Wanneer we zorgen dat we voor 1.00 een cafe induiken in het centrum is er niets aan de hand.
Dat is geen enkel probleemquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste?Ik denk dat ik het cafe oversla, anders wordt het echt te duur. Of ik ga de hele avond met 1 drankje doen ofzo, dat kan ook.
Ik bedoel dat laatste vooral als dat tot 1.00 OV normaal rijdt. Dus dat we voor 1.00 nog van de rand van de stad naar het centrum kunnen komen zonder een paar uur te hoeven lopen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste?Ik denk dat ik het cafe oversla, anders wordt het echt te duur. Of ik ga de hele avond met 1 drankje doen ofzo, dat kan ook.
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoel dat laatste vooral als dat tot 1.00 OV normaal rijdt. Dus dat we voor 1.00 nog van de rand van de stad naar het centrum kunnen komen zonder een paar uur te hoeven lopen.
Het maakt mij niet zoveel uit, zolang ik maar ergens slaapquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn er trouwens mensen van plan om bij h6 te gaan slapen?
Okay, reserveer maarquote:Op maandag 5 december 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:
Willen degenen die nog geen definitieve "ik kom" hebben gegeven nu laten weten of ze komen?
Ik kan zoals het er nu voorstaat op vrijdag richting het noorden. Even kijken hoe of wat dan maar dan kom ik zaterdag terug en meerijden is natuurlijk prima.quote:
De meet is verboden voor nichten, Doffyquote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Doffy het volgende:
Ik dacht dat ik ook gezegd had te komen? Waarom sta ik dan niet in de OP?![]()
Oh, ha je dat niet gedaan?quote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Doffy het volgende:
U hebt knopjesquote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Doffy het volgende:
Oh, dit moest ik overigens zeggen onder druk van enkele WFL-vrouwen die perse willen dat je hetero wordtquote:Op maandag 5 december 2005 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
De meet is verboden voor nichten, Doffy![]()
Het ligt er aan. Sommige geledenheden in Rotterdam wordt een individueel deurbeleid gevoerd. Maar dat zijn maar een paar gelegenheden van het geheel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:20 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja in een cafe moet het wel lukken lijkt me. In sommige sowieso en ons als groep zullen ze niet snel weigeren. Of gaan we naar een kroeg waar we eerder zijn geweest?
Och L_S palmt ze inquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:01 schreef Alicey het volgende:
Het ligt er aan. Sommige geledenheden in Rotterdam wordt een individueel deurbeleid gevoerd. Maar dat zijn maar een paar gelegenheden van het geheel.
Je kunt altijd bij h6 en mij terecht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:12 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga ook heel erg proberen erbij te zijn. Ik weet alleen niet waar ik wel en niet inkom (16 is geen 18), en ik wil geen belemmering zijn hoor. Ga nog even uitzoeken tot hoe laat het OV terugrijdt en of dat te doen is, en anders ga ik op zoek naar een slaapplek.
(ik had dit gisteravond al getypt, maar mams trok het modem eruit omdat ze niet meer op msn kwam)
Allemaal tegelijk?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och L_S palmt ze in
Jij pakt ze gerechtelijk aan
Ik sla ze op hun bek
Reya knuffelt ze dood
Miss_sly lokt ze weg met een gezellige babbel
Doffy haalt een streepje voor door te slijmen over de spieren van de klerenkast
Qu geeft een Madonna CD als omkoping
Komt wel goed![]()
Je leent gewoon mijn naamloze universiteitskaartquote:Op dinsdag 6 december 2005 07:12 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga ook heel erg proberen erbij te zijn. Ik weet alleen niet waar ik wel en niet inkom (16 is geen 18), en ik wil geen belemmering zijn hoor. Ga nog even uitzoeken tot hoe laat het OV terugrijdt en of dat te doen is, en anders ga ik op zoek naar een slaapplek.
(ik had dit gisteravond al getypt, maar mams trok het modem eruit omdat ze niet meer op msn kwam)
Puik idee livquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och L_S palmt ze in
Ik sla ze op hun bek
Reya knuffelt ze dood
Komt wel goed![]()
wie zegt dat ik komquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och L_S palmt ze in
Ik sla ze op hun bek
Reya knuffelt ze dood
Komt wel goed![]()
Tuuwk welquote:
Heb je weer internet, of zit je bij iemand te internetten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:13 schreef heiden6 het volgende:
Voor het eten zou ik het niet aanraden, maar de Ierse pub is wel ideaal voor slap ouwehoeren met een drankje. O'Shea's. op de lijnbaan.
bekijk zn ondertitel eensquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je weer internet, of zit je bij iemand te internetten?
Yep.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je weer internet, of zit je bij iemand te internetten?
Heb ze net op je MSN gezet, maar je zit zeker niet op te letten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:35 schreef heiden6 het volgende:
Yep.
Kun je me nog even die inloggegevens mailen, ben ze weer kwijt...
Hm, kunnen we dan niet beter voor dat andere restaurant gaan...?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef Alicey het volgende:
Met betrekking tot eten : Boven de 10 personen moet er vooraf een keuze worden gemaakt. Ze faxt me een bevestiging en de keuzemogelijkheid toe. Als ik dat binnen heb zal ik het hier inpasten, en heb ik jullie reactie nodig.
Seks?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet nu namelijk nog niet waar ik over anderhalve week zin in heb.
Sorry, maar als een restaurant zo begint dat reserveer ik het meest dure dat ik kan vinden voor > 25 man en ga ik ergens anders eten. Dit soort geleuter leen ik me toch echt niet voor als klantquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:17 schreef Alicey het volgende:
Met betrekking tot eten : Boven de 10 personen moet er vooraf een keuze worden gemaakt. Ze faxt me een bevestiging en de keuzemogelijkheid toe. Als ik dat binnen heb zal ik het hier inpasten, en heb ik jullie reactie nodig.
Ik vind het ook een beetje een rare bedoening. Vooral omdat het geen probleem zou zijn wanneer je in 2 groepen < 10 komt.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry, maar als een restaurant zo begint dat reserveer ik het meest dure dat ik kan vinden voor > 25 man en ga ik ergens anders eten. Dit soort geleuter leen ik me toch echt niet voor als klant![]()
Het zit daar altijd helemaal stampievol, dus je zou zeggen dat ze het gewend zijn. Maar met een grote groep moet tuuk alles tegelijk klaar zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:20 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het ook een beetje een rare bedoening. Vooral omdat het geen probleem zou zijn wanneer je in 2 groepen < 10 komt.
Dan nog is het zo dat dat andere restaurants wel lukt.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zit daar altijd helemaal stampievol, dus je zou zeggen dat ze het gewend zijn. Maar met een grote groep moet tuuk alles tegelijk klaar zijn.
Conclusie: dit is een stom restaurant.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:26 schreef Alicey het volgende:
Dan nog is het zo dat dat andere restaurants wel lukt.
quote:Op woensdag 7 december 2005 08:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Conclusie: dit is een stom restaurant.
Houd er rekening mee dat op 17 december veel mensen aan een kerstuitje doen..quote:Op woensdag 7 december 2005 08:47 schreef livEliveD het volgende:
Ik vind het allemaal best en ik zie wel hoe het loopt![]()
Op zich kunnen we altijd nog ergens anders binnen vallen.
Och als alles vol zit dan kunnen we altijd nog in een stal overnachten. Volgens mij is L_S best een goed in het meehelpen bij bevallingen.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:48 schreef Alicey het volgende:
Houd er rekening mee dat op 17 december veel mensen aan een kerstuitje doen..
Ohja, shit da's waar ook.. Ik was de heilige maagd, en de tijd om te bevallen komt er aan.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och als alles vol zit dan kunnen we altijd nog in een stal overnachten. Volgens mij is L_S best een goed in het meehelpen bij bevallingen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 08:50 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij is L_S best een goed in het meehelpen bij bevallingen.
Alweer? En ik maar alimentatie betalenquote:Op woensdag 7 december 2005 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ohja, shit da's waar ook.. Ik was de heilige maagd, en de tijd om te bevallen komt er aan.
Het LBIO kon je niet vinden.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Alweer? En ik maar alimentatie betalen![]()
Ik ken nog een leuk tentje in Utrechtquote:Op woensdag 7 december 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind alles best, hoor, mbt het eten
Gaan we lekker pasta etenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk tentje in Utrecht![]()
Utrecht is wel lekker dichtbijquote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk tentje in Utrecht![]()
Ja hallo, ik ontvang uitsluitend onbevlekt hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 10:18 schreef Reya het volgende:
Ze zoeken maar naar Doffy, die is tenslotte de Vader![]()
Ja. En daar mag je blij om zijn. Als het ergens anders zou zijn, zou ik wrs. niet mee kunnen, omdat het dan te duur wordt.quote:
Het gaat me niet om de afstand, maar ik ... ik... durf nietquote:Op woensdag 7 december 2005 12:10 schreef Reya het volgende:
Dat is hartstikke dichtbij voor jou, dus niet zeuren![]()
Dat maakt veel goedquote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja. En daar mag je blij om zijn. Als het ergens anders zou zijn, zou ik wrs. niet mee kunnen, omdat het dan te duur wordt.
Dan ga je fijn met ons mee en dan hou ik je handje wel vastquote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de afstand, maar ik ... ik... durf nietRotterdam is eng
Je bent te principieel, Doffyquote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee hoor. En alle leuke mannen wonen er. Behalve jij dan.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Doffy het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Dan ga je fijn met ons mee en dan hou ik je handje wel vast
Durf je dan wel?
Ik denk dat schaap eerder bang wordt als je zijn handje gaat vasthoudenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zal in elk geval met meer vertrouwen een poging wagen
Maar dan moet ik weer bang zijn voor de reactie van schaap![]()
Kut foutjequote:
Het verschil is inderdaad niet grootquote:
quote:Anyway, ik kan nietgeen geld meer, compleet in rood en krijg pas de 22ste mijn loon weer
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het verschil is inderdaad niet groot
[..]
en schaapquote:Op woensdag 7 december 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee hoor. En alle leuke mannen wonen er. Behalve jij dan.
schaap is niet zo jaloers aangelegd hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 12:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zal in elk geval met meer vertrouwen een poging wagen
Maar dan moet ik weer bang zijn voor de reactie van schaap![]()
Mag ik ook niet tussen jullie inlopen?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:32 schreef miss_sly het volgende:
schaap is niet zo jaloers aangelegd hoor
Als jij maar van mijn schaapje afblijft!
Die durft zéker niet. Die vindt Fok maar een eng kliekje rare mensenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wanneer neem jij jeeens mee naar een meet?
Vooroordelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:35 schreef Doffy het volgende:
Die durft zéker niet. Die vindt Fok maar een eng kliekje rare mensen
bevestigingenquote:
Goede manier om mensen zich welkom te laten voelenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee hoor. En alle leuke mannen wonen er. Behalve jij dan.
Ja, het is echt heel gek dat bij elke WFL-meet weer ongeveer hetzelfde groepje mensen komtquote:Op woensdag 7 december 2005 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede manier om mensen zich welkom te laten voelen.
Ik ben er om je handje vast te houden!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
verkeerde topicquote:
Van mij welquote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mag ik ook niet tussen jullie inlopen?
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:58 schreef Alicey het volgende:
Er is gereserveerd voor 17 december 19.30.
Hoop ik
Ik praat niet meer met jouquote:
* Alicey ook wel weer. Is lang geleden.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:49 schreef heiden6 het volgende:
Afrikaans eten, ik heb er nu al zin in!
Kroko!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zebra heb ik niet op het menu zien staan. Wel kroko.
Jeetje, alweer zo'n halve zool die denkt dat er tijgers in Afrika leven.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:56 schreef Doffy het volgende:
Kroko!Antilope!
Stokstaartjes!
Gnoe!
Sprinkhanen!
Victoriabaars!
Giraf!
Olifant!
Tijger!
Capabari!
![]()
Groen?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En het is ca-pi-ba-ra!
[afbeelding]
Kangeroe!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jeetje, alweer zo'n halve zool die denkt dat er tijgers in Afrika leven.
Ouderwetse spellingquote:Op woensdag 7 december 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En het is ca-pi-ba-ra!
[afbeelding]
De velociraptor is uitgestorven en derhalve minder eetbaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef Doffy het volgende:
Kangeroe!Velociraptor!
Pinguin!
Eland!
Kogelvis!
Kiwi!
Kluiven?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De velociraptor is uitgestorven en derhalve minder eetbaar.
Van wie niet?quote:
Als je de hele olifant in een keer opeet wel, ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:06 schreef heiden6 het volgende:
Geroosterde olifant is erg slecht voor de lijn.
als je zo doet, ga ik je handje niet vasthouden in het enge Rotterdamquote:
Da's puur egoisme dat je dat zegt.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:06 schreef heiden6 het volgende:
Geroosterde olifant is erg slecht voor de lijn.
Bite me.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's puur egoisme dat je dat zegt.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:09 schreef miss_sly het volgende:
als je zo doet, ga ik je handje niet vasthouden in het enge Rotterdam![]()
Wedden dat 'ie mij aandoenlijk vindt?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die durft zéker niet. Die vindt Fok maar een eng kliekje rare mensen
Je weet zelf niet eens hoe je het moet schrijven, doos.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Weet iedereen trouwens de Goudesesingel te vinden, of is het verstandig om iets eerder op het station af te spreken?
Ik denk dat die vissen daar heel anders over denkenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef Reya het volgende:
Hmmm, vegetarische gerechten lijken wat saai, maar visgerechten zien er wel ok uit![]()
Doe het station maar. Ik durf niet alleen door Rotterdam te lopenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Weet iedereen trouwens de Goudesesingel te vinden, of is het verstandig om iets eerder op het station af te spreken?
Hij zal ongetwijfeld een zwak hebben voor livelived's SM buddyquote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef -Trinity- het volgende:
Wedden dat 'ie mij aandoenlijk vindt?
Maar ik weet waar het is, en hoef dan ook geen straatnaambordjes te lezen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je weet zelf niet eens hoe je het moet schrijven, doos.
Is goed. * Alicey leidt je dan wel aan je handje door de grote enge stad.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doe het station maar. Ik durf niet alleen door Rotterdam te lopen![]()
Nou, vooruit dan, omdt je toch eigenlijk ook wel lief bentquote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar.. je bent wel een hele lieve bomenknuffelaarster hoor![]()
Ik loop niet altijd met een zweep op zak ofzo hoor, en daarnaast ben ik heel klein, en zacht, en kan onschuldig kijkenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld een zwak hebben voor livelived's SM buddy![]()
En je houdt erg van kaarsvet, heb ik vernomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik loop niet altijd met een zweep op zak ofzo hoor, en daarnaast ben ik heel klein, en zacht, en kan onschuldig kijken! En ik kan koken.
Ssstquote:Op woensdag 7 december 2005 16:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En je houdt erg van kaarsvet, heb ik vernomen.
Fascinerend, dat geluid.quote:
Weet je zeker dat je naar het Rotterdam in Nederland gaat?quote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef Reya het volgende:
Ik mag niet minder dan vijf keer vgaan overstappen
Je zou bijna zeggen van nietquote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je naar het Rotterdam in Nederland gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |