* Alicey ook wel weer. Is lang geleden.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:49 schreef heiden6 het volgende:
Afrikaans eten, ik heb er nu al zin in!
Kroko!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zebra heb ik niet op het menu zien staan. Wel kroko.
Jeetje, alweer zo'n halve zool die denkt dat er tijgers in Afrika leven.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:56 schreef Doffy het volgende:
Kroko!Antilope!
Stokstaartjes!
Gnoe!
Sprinkhanen!
Victoriabaars!
Giraf!
Olifant!
Tijger!
Capabari!
![]()
Groen?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En het is ca-pi-ba-ra!
[afbeelding]
Kangeroe!quote:Op woensdag 7 december 2005 15:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jeetje, alweer zo'n halve zool die denkt dat er tijgers in Afrika leven.
Ouderwetse spellingquote:Op woensdag 7 december 2005 15:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En het is ca-pi-ba-ra!
[afbeelding]
De velociraptor is uitgestorven en derhalve minder eetbaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef Doffy het volgende:
Kangeroe!Velociraptor!
Pinguin!
Eland!
Kogelvis!
Kiwi!
Kluiven?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De velociraptor is uitgestorven en derhalve minder eetbaar.
Van wie niet?quote:
Als je de hele olifant in een keer opeet wel, ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:06 schreef heiden6 het volgende:
Geroosterde olifant is erg slecht voor de lijn.
als je zo doet, ga ik je handje niet vasthouden in het enge Rotterdamquote:
Da's puur egoisme dat je dat zegt.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:06 schreef heiden6 het volgende:
Geroosterde olifant is erg slecht voor de lijn.
Bite me.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's puur egoisme dat je dat zegt.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:09 schreef miss_sly het volgende:
als je zo doet, ga ik je handje niet vasthouden in het enge Rotterdam![]()
Wedden dat 'ie mij aandoenlijk vindt?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die durft zéker niet. Die vindt Fok maar een eng kliekje rare mensen
Je weet zelf niet eens hoe je het moet schrijven, doos.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Weet iedereen trouwens de Goudesesingel te vinden, of is het verstandig om iets eerder op het station af te spreken?
Ik denk dat die vissen daar heel anders over denkenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef Reya het volgende:
Hmmm, vegetarische gerechten lijken wat saai, maar visgerechten zien er wel ok uit![]()
Doe het station maar. Ik durf niet alleen door Rotterdam te lopenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:12 schreef Alicey het volgende:
Weet iedereen trouwens de Goudesesingel te vinden, of is het verstandig om iets eerder op het station af te spreken?
Hij zal ongetwijfeld een zwak hebben voor livelived's SM buddyquote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef -Trinity- het volgende:
Wedden dat 'ie mij aandoenlijk vindt?
Maar ik weet waar het is, en hoef dan ook geen straatnaambordjes te lezen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je weet zelf niet eens hoe je het moet schrijven, doos.
Is goed. * Alicey leidt je dan wel aan je handje door de grote enge stad.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Doe het station maar. Ik durf niet alleen door Rotterdam te lopen![]()
Nou, vooruit dan, omdt je toch eigenlijk ook wel lief bentquote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar.. je bent wel een hele lieve bomenknuffelaarster hoor![]()
Ik loop niet altijd met een zweep op zak ofzo hoor, en daarnaast ben ik heel klein, en zacht, en kan onschuldig kijkenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld een zwak hebben voor livelived's SM buddy![]()
En je houdt erg van kaarsvet, heb ik vernomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik loop niet altijd met een zweep op zak ofzo hoor, en daarnaast ben ik heel klein, en zacht, en kan onschuldig kijken! En ik kan koken.
Ssstquote:Op woensdag 7 december 2005 16:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En je houdt erg van kaarsvet, heb ik vernomen.
Fascinerend, dat geluid.quote:
Weet je zeker dat je naar het Rotterdam in Nederland gaat?quote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef Reya het volgende:
Ik mag niet minder dan vijf keer vgaan overstappen
Je zou bijna zeggen van nietquote:Op maandag 12 december 2005 19:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je naar het Rotterdam in Nederland gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |