Ohja, shit da's waar ook.. Ik was de heilige maagd, en de tijd om te bevallen komt er aan.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och als alles vol zit dan kunnen we altijd nog in een stal overnachten. Volgens mij is L_S best een goed in het meehelpen bij bevallingen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 08:50 schreef livEliveD het volgende:
Volgens mij is L_S best een goed in het meehelpen bij bevallingen.
Alweer? En ik maar alimentatie betalenquote:Op woensdag 7 december 2005 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ohja, shit da's waar ook.. Ik was de heilige maagd, en de tijd om te bevallen komt er aan.
Het LBIO kon je niet vinden.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Alweer? En ik maar alimentatie betalen![]()
Ik ken nog een leuk tentje in Utrechtquote:Op woensdag 7 december 2005 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind alles best, hoor, mbt het eten
Gaan we lekker pasta etenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk tentje in Utrecht![]()
Utrecht is wel lekker dichtbijquote:Op woensdag 7 december 2005 09:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk tentje in Utrecht![]()
Ja hallo, ik ontvang uitsluitend onbevlekt hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 10:18 schreef Reya het volgende:
Ze zoeken maar naar Doffy, die is tenslotte de Vader![]()
Ja. En daar mag je blij om zijn. Als het ergens anders zou zijn, zou ik wrs. niet mee kunnen, omdat het dan te duur wordt.quote:
Het gaat me niet om de afstand, maar ik ... ik... durf nietquote:Op woensdag 7 december 2005 12:10 schreef Reya het volgende:
Dat is hartstikke dichtbij voor jou, dus niet zeuren![]()
Dat maakt veel goedquote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja. En daar mag je blij om zijn. Als het ergens anders zou zijn, zou ik wrs. niet mee kunnen, omdat het dan te duur wordt.
Dan ga je fijn met ons mee en dan hou ik je handje wel vastquote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de afstand, maar ik ... ik... durf nietRotterdam is eng
Je bent te principieel, Doffyquote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee hoor. En alle leuke mannen wonen er. Behalve jij dan.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Doffy het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Dan ga je fijn met ons mee en dan hou ik je handje wel vast
Durf je dan wel?
Ik denk dat schaap eerder bang wordt als je zijn handje gaat vasthoudenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zal in elk geval met meer vertrouwen een poging wagen
Maar dan moet ik weer bang zijn voor de reactie van schaap![]()
Kut foutjequote:
Het verschil is inderdaad niet grootquote:
quote:Anyway, ik kan nietgeen geld meer, compleet in rood en krijg pas de 22ste mijn loon weer
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het verschil is inderdaad niet groot
[..]
en schaapquote:Op woensdag 7 december 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee hoor. En alle leuke mannen wonen er. Behalve jij dan.
schaap is niet zo jaloers aangelegd hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 12:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zal in elk geval met meer vertrouwen een poging wagen
Maar dan moet ik weer bang zijn voor de reactie van schaap![]()
Mag ik ook niet tussen jullie inlopen?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:32 schreef miss_sly het volgende:
schaap is niet zo jaloers aangelegd hoor
Als jij maar van mijn schaapje afblijft!
Die durft zéker niet. Die vindt Fok maar een eng kliekje rare mensenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wanneer neem jij jeeens mee naar een meet?
Vooroordelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:35 schreef Doffy het volgende:
Die durft zéker niet. Die vindt Fok maar een eng kliekje rare mensen
bevestigingenquote:
Goede manier om mensen zich welkom te laten voelenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee hoor. En alle leuke mannen wonen er. Behalve jij dan.
Ja, het is echt heel gek dat bij elke WFL-meet weer ongeveer hetzelfde groepje mensen komtquote:Op woensdag 7 december 2005 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede manier om mensen zich welkom te laten voelen.
Ik ben er om je handje vast te houden!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
verkeerde topicquote:
Van mij welquote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mag ik ook niet tussen jullie inlopen?
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:58 schreef Alicey het volgende:
Er is gereserveerd voor 17 december 19.30.
Hoop ik
Ik praat niet meer met jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |