Je bent er overheen?quote:Op maandag 14 november 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
de 22e is de grote dag dat ik echt, heel echt, 37 ga worden, hoe erg ik het ook vindvond
Ik overleef het wel, denk ik
Ja hoor. Ik voel me nog helemaal niet oud, mijn leven is leuk, dus waarom zou ik er moeite mee hebben?quote:
Goed zo Sylquote:Op maandag 14 november 2005 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik voel me nog helemaal niet oud, mijn leven is leuk, dus waarom zou ik er moeite mee hebben?
Een week of 5/6quote:Op maandag 14 november 2005 09:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Goed zo Syl
Alvast gefeliciteerd dan maar, al duurt het nog even.
Voeg maar toe.quote:Op maandag 14 november 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er staat trouwens nog niet dat heiden6 en ik beide een voorkeur hebben voor R'dam.
Je kunt met een beetje geluk wel met mij meerijdenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is mogelijk dat het financieel wat lastig voor mij gaat worden als ik straks geen werk meer heb. Maar we zien wel...
Het vervoer is het probleem niet (ik ga dat hele weekend naar heiden6 en heb een weekkaart; vertrek vrijdag, ga maandag weer terug), het gaat meer om het eten...quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:49 schreef livEliveD het volgende:
Je kunt met een beetje geluk wel met mij meerijden
Ja, en toen was het voor mij de keuze tussen de verjaardag of Copycat én Moonah meeten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de vorige meet was geen meet maar een verjaardag
Gewoon jenever drinken, Doffyquote:Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef Doffy het volgende:
Ik las dat het vanwege de grote vraag alleen nog maar in Friesland verkocht werd
Als jij het eten voor mij betaalt.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:45 schreef Doffy het volgende:
Enneh, Luupje, zou je iets voor mij willen doen? Kijken of je ergens een fles friese whisky vandaan kan halen? Die worden alleen nog maar in Friesland verkocht![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
Fryske Hinder Frysk Hynder is trouwens toch ook in de slijterijen te koop nu?
Hmja, zodra ik hier vertrek, kunnen ze de boel wel afzinken. Dan is het niet echt meer de moeite waard.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef Doffy het volgende:
Mja, whisky. En hele lieve jongensnamenEn Lupa!
Tuurlijk betaal ik die fles, eventueel vooruit, als je dat wilt.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als jij het eten voor mij betaalt.
Ik zal eens kijken of ik het ergens kan krijgen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:27 schreef Doffy het volgende:
Tuurlijk betaal ik die fles, eventueel vooruit, als je dat wilt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal eens kijken of ik het ergens kan krijgen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef Doffy het volgende:
Trakteer ik je op een glaasje alcoholhoudende viezigzoetigheid![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:41 schreef Doffy het volgende:
Wegens overweldigende belangstelling is onze Single Malt Frysk Hynder Whisky tijdelijk niet leverbaar. Wij informeren u graag wanneer de nieuwe voorraad beschikbaar is via onze nieuwsbrief.
Even voor de goede orde.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmhm, even kijken of ik tzt geld ervoor heb![]()
In ieder geval niet te duurquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
We hebben er zin in hoor liv.
Rotterdam lijkt overigens dominant. Plaats vast zetten op Rotterdam?
Zoja, wat voor soort eten houden we van? Dan kan ik alvast iets reserveren.
Hmmm, dat is hier ook wel een punt. Voor de vorige meet moest ik nog in alle haast overal geld vandaan schrapenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet of h6 en ik wel komen hoor... Geld enzo. Maar even zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |