Generaliserenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan projecteer je persoonlijke periodes van diepzinnigheid op een algemene staat van somberheid. niet generaliseren op basis van ervaring Alicey
Ja best welquote:
Knuffelmeet houden?quote:
zomaar ineens even realiseren hoe lief ze isquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja best welSoort aparte realisatie zeg maar
vast welquote:
Ik ben gek op knuffelenquote:
Hmmm, geen idee hoe. Vrijwel alles wat ik doe voelt simpelweg routinematig; het is een gevoel dat niet weggaatquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom doorbreek je zelf de sleur niet?
Ja zoietsquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:50 schreef miss_sly het volgende:
zomaar ineens even realiseren hoe lief ze is
Absoluut!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben gek op knuffelen
We gingen toch nog meeten, met waterpijp enzo?
ik weet een oplossingquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee hoe. Vrijwel alles wat ik doe voelt simpelweg routinematig; het is een gevoel dat niet weggaat![]()
Huh? Ik volg je even nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan projecteer je persoonlijke periodes van diepzinnigheid op een algemene staat van somberheid. niet generaliseren op basis van ervaring Alicey
Maar bij wat zou dat routinematige dan weg zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee hoe. Vrijwel alles wat ik doe voelt simpelweg routinematig; het is een gevoel dat niet weggaat![]()
je projecteert jouw diepzinnigheid die je ervaart tijdens sombere periodes op anderen die evt. ook diepzinnig kunnen zijn tijdens andere periodes. zo duidelijk(er) ?quote:
Doeiquote:
Dat doe ik dus juist niet. Lees eens wat beter.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je projecteert jouw diepzinnigheid die je ervaart tijdens sombere periodes op anderen die evt. ook diepzinnig kunnen zijn tijdens andere periodes. zo duidelijk(er) ?
inderdaad. excuusquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat doe ik dus juist niet. Lees eens wat beter.
Leuk toch, ququote:
ja, zullen we zeker nog een keer. Ik weet alleen nog niet wanneerquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:10 schreef qu63 het volgende:
miss! zullen we nog een keer dvd's uitwisselen?
Hmmm, wellicht bij iets totaal anders van buitenaf waar ik niet direct invloed op hebquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar bij wat zou dat routinematige dan weg zijn?
Welke meet op de 17de?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ja, zullen we zeker nog een keer. Ik weet alleen nog niet wanneer
Kom je ook naar de meet op de 17e?
Waarom van buitenaf?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, wellicht bij iets totaal anders van buitenaf waar ik niet direct invloed op heb![]()
Maw, je bent niet happy met hoe je leven is, maar neemt het niet zelf ter hand om iets te veranderen, maar gaat af zitten wachten op 'dingen van buitenaf' om je leven leuker te maken?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, wellicht bij iets totaal anders van buitenaf waar ik niet direct invloed op heb![]()
Is dat het echte probleem? Of is het probleem dat je wel denkt, maar niet doet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik mis enige inspiratie om zelf tot iets afwijkends/aparts/revoolutionairs te komen![]()
Uhuhquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maw, je bent niet happy met hoe je leven is, maar neemt het niet zelf ter hand om iets te veranderen, maar gaat af zitten wachten op 'dingen van buitenaf' om je leven leuker te maken?
Dan zullen de sleur, je ontevredenheid en je somberheid wel blijven bestaan en zal er weinig veranderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |