Ik zet je er opquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom vast wel als ik enigszins kan
Voor zover ik kan zien, kan ik op alle 3 de data, maar dat check ik nog even.
Plaats maakt me niet heel veel uit.
Voorbehoud: als ik een huisje krijg, moet ik misschien klussen/overhuizen!
Ik zet je er op.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:25 schreef Reya het volgende:
Opzich geen duidelijke voorkeur hier...en ik kom van best ver
Uhuhquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zet je er op.Slaapplaats nodig?
quote:
Eens moet de eerste keer zijn.quote:
Nu durf ik wel, want ik heb nu al verschillende mensen gezienquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn. [afbeelding]
En niet Utrecht of Amsterdam? Daar ben je tenslotte ook zo vanuit Rotterdam.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:07 schreef Koewam het volgende:
Met 'komt deze keer echt' bedoel ik natuurlijk als het in Rotterdam plaatsvindt
Nouhou, dan weet ik niet of ik wel wil komen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:33 schreef Doffy het volgende:
Denk 't deze keer even niet, nee.
Behalve de seks met heiden6quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wat heeft het voor zin zo zonder jou?Niets heeft zin zonder jou.
Kost knaken, wat ik niet hebquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
En niet Utrecht of Amsterdam? Daar ben je tenslotte ook zo vanuit Rotterdam.
het lijkt mij wel een leuke aktie voor in het restaurantquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En we beloven dat we dit keer niet op de meet gaan neuken.
Oh das al beterquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heiden6 wil ook wel komen. We stemmen voor 17 december.
Doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef Natalie het volgende:
Ik ben dan wel niet een echte WFL poster, maar wel een lurker. Zou ook best willen komen
Mits gewenst natuurlijk, misschien is er ook wel het een en ander te combineren dan. En me vriendin gaat hoogst waarschijnlijk mee danquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:01 schreef livEliveD het volgende:
DoenAls de datum goed valt kan ik je misschien wel komen ophalen
![]()
Stiefmamaquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef Natalie het volgende:
Ik ben dan wel niet een echte WFL poster, maar wel een lurker. Zou ook best willen komen
Qua plaats niet alhoewel Amsterdam natuurlijk een lichte pre heeft. 3 december heb ik een afspraak dus liever de 17dequote:Op zaterdag 12 november 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
Lijstje bijgewerkt. Natalie en livEliveD, klopt het dat jullie geen voorkeur hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |