Ik kan zoals het er nu voorstaat op vrijdag richting het noorden. Even kijken hoe of wat dan maar dan kom ik zaterdag terug en meerijden is natuurlijk prima.quote:
De meet is verboden voor nichten, Doffyquote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Doffy het volgende:
Ik dacht dat ik ook gezegd had te komen? Waarom sta ik dan niet in de OP?![]()
Oh, ha je dat niet gedaan?quote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Doffy het volgende:
U hebt knopjesquote:Op maandag 5 december 2005 22:18 schreef Doffy het volgende:
Oh, dit moest ik overigens zeggen onder druk van enkele WFL-vrouwen die perse willen dat je hetero wordtquote:Op maandag 5 december 2005 22:19 schreef Reya het volgende:
[..]
De meet is verboden voor nichten, Doffy![]()
Het ligt er aan. Sommige geledenheden in Rotterdam wordt een individueel deurbeleid gevoerd. Maar dat zijn maar een paar gelegenheden van het geheel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:20 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja in een cafe moet het wel lukken lijkt me. In sommige sowieso en ons als groep zullen ze niet snel weigeren. Of gaan we naar een kroeg waar we eerder zijn geweest?
Och L_S palmt ze inquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:01 schreef Alicey het volgende:
Het ligt er aan. Sommige geledenheden in Rotterdam wordt een individueel deurbeleid gevoerd. Maar dat zijn maar een paar gelegenheden van het geheel.
Je kunt altijd bij h6 en mij terecht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:12 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga ook heel erg proberen erbij te zijn. Ik weet alleen niet waar ik wel en niet inkom (16 is geen 18), en ik wil geen belemmering zijn hoor. Ga nog even uitzoeken tot hoe laat het OV terugrijdt en of dat te doen is, en anders ga ik op zoek naar een slaapplek.
(ik had dit gisteravond al getypt, maar mams trok het modem eruit omdat ze niet meer op msn kwam)
Allemaal tegelijk?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och L_S palmt ze in
Jij pakt ze gerechtelijk aan
Ik sla ze op hun bek
Reya knuffelt ze dood
Miss_sly lokt ze weg met een gezellige babbel
Doffy haalt een streepje voor door te slijmen over de spieren van de klerenkast
Qu geeft een Madonna CD als omkoping
Komt wel goed![]()
Je leent gewoon mijn naamloze universiteitskaartquote:Op dinsdag 6 december 2005 07:12 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga ook heel erg proberen erbij te zijn. Ik weet alleen niet waar ik wel en niet inkom (16 is geen 18), en ik wil geen belemmering zijn hoor. Ga nog even uitzoeken tot hoe laat het OV terugrijdt en of dat te doen is, en anders ga ik op zoek naar een slaapplek.
(ik had dit gisteravond al getypt, maar mams trok het modem eruit omdat ze niet meer op msn kwam)
Puik idee livquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och L_S palmt ze in
Ik sla ze op hun bek
Reya knuffelt ze dood
Komt wel goed![]()
wie zegt dat ik komquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Och L_S palmt ze in
Ik sla ze op hun bek
Reya knuffelt ze dood
Komt wel goed![]()
Tuuwk welquote:
Heb je weer internet, of zit je bij iemand te internetten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:13 schreef heiden6 het volgende:
Voor het eten zou ik het niet aanraden, maar de Ierse pub is wel ideaal voor slap ouwehoeren met een drankje. O'Shea's. op de lijnbaan.
bekijk zn ondertitel eensquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je weer internet, of zit je bij iemand te internetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |