quote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef BazzoS het volgende:
alex jij undercovermod! je postte door een slotje
Ik vind dat project nou niet echt mooi, teveel skyline imitatie IMOquote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef Mukie het volgende:
http://www.nissan100nxclub.nl/forum/viewtopic.php?t=2989
Dit is nu eens een echt projectje
en deez wil ik ook
[afbeelding]
Waar is de taart met zo'n taartschepquote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef Mukie het volgende:
http://www.nissan100nxclub.nl/forum/viewtopic.php?t=2989
Dit is nu eens een echt projectje
en deez wil ik ook
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef lipje het volgende:
waar blijven mijn kaartjes?
ik ben al ruim 3 maanden slapeloos. Ben fucking nog wakker.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:44 schreef Sandraugiga het volgende:
Nee joh... Ik ben maar wat blij dat ie slaapt.
Ben jij net zo slapeloos vanacht lipje?
hihi opk de okslkdook relkem nachinesquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:57 schreef Sandraugiga het volgende:
Lol + lol = ???
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:12 schreef lipje het volgende:
nog een biertje? je blablaat niet genoeg...
Handje geeftquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:35 schreef ook_gek het volgende:
ik ben ook al lang wakker. Van af 5 uur al. Kon niet meer in slaap vallen
Vannacht nog geen 2uur geslapen
Ja maar bij jou is het eigen keus. Bij mij is het gewoon zo dat ik niet KAN slapen.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar bij jou is het eigen keus. Bij mij is het gewoon zo dat ik niet KAN slapen.
En dat is al weer dag zo veel
Als ze niks vinden in mijn bloed test ga ik vrij nemen een hele zooi dagen.
Ik trek dit niet meer
Handje geeftquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar dan mag ik nog wel sociaal niet meeslapen
Maar meestal geen herriequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef M5 het volgende:
dat er geluid uit komt is meestal als een auto rijdt
Uhm.. Wat moet ik vertellen danquote:
Mwah, de M5 klinkt soms als een stofzuigerquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Een M5 maakt herrie.. de rest is gewoon simpel gepruttel
Ik ben niet helemaal up to speed, geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhm.. Wat moet ik vertellen dan?
We hebben het ding maar weer eens van stal gehaald. Morgen wordt ie gemaakt, daarna nog naar Essen ermee en dan laten we hem schorsen en komt ie niet meer naar buiten eer dat ie klaar is.
Hij wilde gisteren alleen niet starten zonder hulp! Hij heeft 3 maanden stil gestaan.
Mijn auto heeft 4 maanden stil gestaan en startte meteen, whehehe!
stofzuigerquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, de M5 klinkt soms als een stofzuiger.
Maar als ie stilstaat hoor je de motor wel flink broemelen, dat is wel mooi
.
Tim wil hem niet weg doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal up to speed, geloof ik
Wat zijjn de plannen met die CRX? (if you would care to share)
Ja, hij doet zo hard "VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV!"quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef M5 het volgende:
[..]
stofzuiger![]()
![]()
Dat ding klinkt fantastisch. Maar niet zo goed als een Carrera GT, das de mooiste qua motorgeluid![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim wil hem niet weg doen, want hij wilde eerst een andere auto kopen.
Dus nu gaan we de CRX weer opknappen (Hij is niet goed bijgewerkt na het ongeluk en op de plekken waar ie geraakt is is nu flinke roest opgekomen en we hebben helaas geen bon van de spuiter)
Hij wil nu de zeg maar vanaf de deur tot aan de lichten van die schermen kopen en die erin zetten.
Nieuwe velgen, andere kleur, andere bodykit.
Helemaal anders dus!
Ik zou het niet doen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Zoiets staat ook nog steeds geplanned m't de ED9 van Chantal (mijn vrouwtje)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef t0n het volgende:
goog... Hoest met je Del?
Lijkt net of je het over zijn vriendin hebtquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef t0n het volgende:
goog... Hoest met je Del?
hoeveel kannen heb je al op?quote:
Oh... da's naai.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
breek me de bek niet open. D'r moet inmiddels zoveel aan gedaan worden dat het niet leuk meer is.
zo, da's lief!quote:
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhm.. Wat moet ik vertellen dan?
We hebben het ding maar weer eens van stal gehaald. Morgen wordt ie gemaakt, daarna nog naar Essen ermee en dan laten we hem schorsen en komt ie niet meer naar buiten eer dat ie klaar is.
Hij wilde gisteren alleen niet starten zonder hulp! Hij heeft 3 maanden stil gestaan.
Mijn auto heeft 4 maanden stil gestaan en startte meteen, whehehe!
maar goet dat ie niet over zijn naaimachine begintquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lijkt net of je het over zijn vriendin hebt!
Dat is niet zo tof.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zo, da's lief!
Maar ik moet eerst sparen, vrees ik. Ligt nog een bonnetje van een rug open bij TCC
Tim wil een van de eerste dagen gaan.quote:
ik ga juist een van de laatste dagen om de kortinkjes mee te krijgenquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim wil een van de eerste dagen gaan.
We gingen meestal een van de laatste dagen maar dan waren veel leuke aanbiedingen al op.
Ik neem er denk ik stiekem een dagje vrij voor![]()
Maarre, geen idee nog!
heb je fluwelen handjes?quote:
Weet jij nog ergens waar ik m'n del kan laten rechttrekken?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:10 schreef t0n het volgende:
[..]
Dat is niet zo tof.
morgen ander onderstel onder me Eg pleuren, dan velgen... dan swappen.
nopequote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Weet jij nog ergens waar ik m'n del kan laten rechttrekken?
Ik wil m'n beest in goede vorm hebben voor deze zomer.
Iemand is alleen tegen 'r aangereden.
En ze kan niet meer uit d'r dak ...
Zo moet er nog veel meer aan 'r gesleuteld worden.
quote:Haas Autoschadebedrijf vof, W de
St Hubertsewg 11, 5443ND HAPS
0485 318162
ik kan gebruik maken van een autogarage met de spullen die al voorhanden zijnquote:
Lijkt me goed zatquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kan gebruik maken van een autogarage met de spullen die al voorhanden zijn
Maar dat lukt dus?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:15 schreef t0n het volgende:
[..]
Lijkt me goed zat
TIG / MIG is makkelijker dan electrode.
donequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:14 schreef t0n het volgende:
Ja, ik heb 'n adres, die heeft deze auto ook gedaan:
http://www.htn-y0.nl/htny0/orphean/project/
msn me maar ff.
t0n@htn-y0.nl
gebruik de voorgeschreven hulpomiddelen, en regel wat oefenmetaalquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maar dat lukt dus?
ik wil eens wat gaan uitproberen
En alle hulp, tips, tricks etc zijn meer dan welkom
Autogeen vond ik klote, wig is fluwelen handjes, mig en beklede electrode zijn simpel. Maar ze leveren ook een grove las op.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:20 schreef M5 het volgende:
Ik kan wel 'n beetje electrode lassen, TIG/MIG heb ik niet veel geprobeerd. Elektrode is wel 't simpelste vind ik.
nooit zoveel aandacht aan besteedquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:21 schreef t0n het volgende:
Nee man, als je TIG/MIG beetje door hebt... wil je nooit meer anders.
DelSolquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef BoJo het volgende:
Del ? Als in Dell , slet of crx del sol ?
een naaimachine dusquote:
hmmm dus dat tig is voor niet trillende handjes?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Autogeen vond ik klote, wig is fluwelen handjes, mig en beklede electrode zijn simpel. Maar ze leveren ook een grove las op.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef Tjabbo het volgende:Turbo is binnen
Geen speling op het impeller wheel, en de exhaust kant heeft geen scheuren zoals de verkoper me beloofde
* Tjabbo happy!
Ik heb lassen jaren terug eens gedaan bij techniek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:24 schreef lipje het volgende:
ik normaal ook niet, maar als oefening op de TU een weekje lassen gehad
Wig is leuk, met wolfraam kan je zelfs aluminium lassen. En die fluwelen handjes bedien je met je voetquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
hmmm dus dat tig is voor niet trillende handjes?
Shit
ja allangquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Muuk, heb jij je telefoon al eigenlijk?
Zo ja, van welke provider?
hmmm... eens kijken wat ze daar exact hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef lipje het volgende:
[..]
Wig is leuk, met wolfraam kan je zelfs aluminium lassen. En die fluwelen handjes bedien je met je voetNadeel is dat je wel moet zitten achter een werkbank. (dat was de wig-lasmachine die wij gebruikten)
Maar altijd leuk hoor, een beetje kloten met elektriciteit en metaal![]()
Welke reactie?quote:
die jaquote:
je begon toch al doof te worden tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef Fugie het volgende:
zit erover te denken om een 900 watt rms sub te nemen
ik weet niet eens wie die vent isquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:24 schreef lipje het volgende:
[..]
die ja
-bericht 100% gewijzigd door Mukie-
was dat maar waar, dan kon ik uitslapenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:20 schreef Sandraugiga het volgende:
Truste mukie!
Alex zijn wekker gaat om 5 uur...![]()
Nou ja, misschien toch maar proberen wat slaap te scoren dan...
Ja nu ga ik lekker ongezond etenquote:
ben benieuwdquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:51 schreef Beach het volgende:
was weer leuk op SenD, ookal had ik alles eigenlijk al gezien, zal zo eens wat mooie pics uploaden.
gokje: binnen 5 minuten op slotquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
2x de sjieke slip!
alvast 2 filmpjes![]()
ik kan er maar 500 watt op zetten dus het valt wel meequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
je begon toch al doof te worden toch
Ik kijk eerst morgen wat ze hebben, dan ga ik rondkijken wat de spullen (materiaal) kostenquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
Mukie, TIG lassen is uitgevonden voor mensen die niet met electroden kunnen lassen...
Goedemiddag, zometeen m'n broertje verhuizen!
Zo heb ik een toetsenbord op mn stage geslooptquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:45 schreef M5 het volgende:
Water over je toetensbord gooien is niet zo handig.. Maar 't werkt nog wel
ik niet iigquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
En nu wil ik verdomme weten wie er jarig is
dat komt vaker voor op evenementenquote:
3 december Essenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat komt vaker voor op evenementen
Ik heb op zo'n beetje elke autodinges waar ik kom wel een verkapte meet van een of meerdere fora
Op een zaterdag naar Essen, jij wilt zeker doodquote:
Ik draai al een paar jaartjes mee heurquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op een zaterdag naar Essen, jij wilt zeker dood
Vrouwenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik draai al een paar jaartjes mee heur![]()
En een kort rokje doet wonderen zeg ik je![]()
De mini is een leuke autoquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwenkreeg vandaag nog bijna ruzie met de vriendin van Googol, ik noemde de Mini een leuke auto voor mn (ex)vriendin
![]()
de ienimini is lief, die maximini gewoon lekkerquote:
Nounounounou, je zei het wel ietsje anders hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwenkreeg vandaag nog bijna ruzie met de vriendin van Googol, ik noemde de Mini een leuke auto voor mn (ex)vriendin
![]()
Moet je maar niet zulke uitspraken doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
ik ben gister en vandaag geweest en eerlijk gezegd heb ik het ook wel allemaal snel bekenenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:17 schreef PeuRac het volgende:
Googol komt met zijn pics als het goed ismaar dat waren er ook niet extreem veel. We hadden het nogal snel bekeken eerlijk gezegd.
http://www.mukie-web.com/oldtimers.htmquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:05 schreef Mukie het volgende:
oe ik zie net dat ik nog wat fotootjes heb van de oldtimers-tocht in Ibiza
ff uppen
nog niets van gezienquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:15 schreef Beach het volgende:
zijn er niet meer mensen met pics van Speed&Designof is er niet ergens een topic over?
Mukie jij als modje moet dat wel weten![]()
die paarse mustangquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.mukie-web.com/oldtimers.htm
kleine foto's I know...
Ga nog een Autodeeltje maken die er wat beter uitziet.
Met foto's van alle beurzen, meets en straks mn nissan
komje me ophalenquote:
Zaterdag.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
wat voor dag is 3 december?
dubbelklik ff op je klok rechts onderin, stomme bosmongoolquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
wat voor dag is 3 december?
Gister jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef lipje het volgende:
had jij niet een feestje te geven?
vandaar dat herman geen zinnig woord meer kon uitbrengenquote:
ben lui weet je tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
dubbelklik ff op je klok rechts onderin, stomme bosmongool
posten is meer werk![]()
Nee, herm heeft twee fusten drooggetankt in delftquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef lipje het volgende:
[..]
vandaar dat herman geen zinnig woord meer kon uitbrengen![]()
maar jij doet ook aan uitzondering op de regel en dat ben ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb een schrurfthekel aan luie mensen
ja he. Zo een AAAAAAAAAAAAAAH wat SWEEEEEEEEEEEET effectquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
Ji bent gewoon zoiets als een klein eendje, die moet je wel schattig vinden
Meer aandoenelijk, kijk eens hoe ie z'n best doetquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja he. Zo een AAAAAAAAAAAAAAH wat SWEEEEEEEEEEEET effect
Was te merken ook vandaagquote:
Viel best mee manquote:
Truequote:Op vrijdag 11 november 2005 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meer aandoenelijk, kijk eens hoe ie z'n best doet
bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
kan niet vinden.
en inderdaad Mukie, jammer van de kleine foto's . Word de nieuwe stijl auto afdeling net zo top als die van BoJo (overzichtelijk en grote, gewonen en thumbnail foto's)
Klik hier voor mijn geheim, werkt perfectquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:18 schreef Mukie het volgende:
@ Alexxx ik zal kijken wat ik kan doen
Bezoek
Nou, omdat we in de auto zaten naar R'dam, en hij opeens zei: "JA! Goede auto, mooi, weet je wat, ik bestel een nieuwe, Herman, zoek jij het nr van Verkerk eens op"quote:
mafkees die pa van jouquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou, omdat we in de auto zaten naar R'dam, en hij opeens zei: "JA! Goede auto, mooi, weet je wat, ik bestel een nieuwe, Herman, zoek jij het nr van Verkerk eens op"
En zo geschiedde.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:50 schreef hermandeperman het volgende:
"Oja, ik wil hem niet voor januari hebben, dus kom hem maar in week 2 afleveren ofzo".
Goed voor het boekjaar zekerquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:50 schreef hermandeperman het volgende:
"Oja, ik wil hem niet voor januari hebben, dus kom hem maar in week 2 afleveren ofzo".
NeUkAh?!1111quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
ZeEk@hZs!
Mits mangoquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
!
Mag ik een BrEeZaH in je sterretje rammen?!
Alleen een echte cubaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaan we regelen! Heb je btw liever een sigaar of een gaulie in je pisbuis?
Die ene met de klopboor en de fleshlight ofnietquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw tooltje, wil je die ook eens proberen?
Geweldig filmpje iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die ene met de klopboor en de fleshlight ofniet
Mijn moeder kwan ook gewoon mijn kamer binnenwandelen jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
BO+![]()
stofzuigen ze me weer wakker hierzo
tyfusflikkers![]()
Mooi manquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja lekker man!
Heb je nog plannen voor vandaag?!
ik werd wakker van de kattenbrokjes die in het bakje geknikkert werdenquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
BO+![]()
stofzuigen ze me weer wakker hierzo
tyfusflikkers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |