Handje geeftquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:35 schreef ook_gek het volgende:
ik ben ook al lang wakker. Van af 5 uur al. Kon niet meer in slaap vallen
Vannacht nog geen 2uur geslapen
Ja maar bij jou is het eigen keus. Bij mij is het gewoon zo dat ik niet KAN slapen.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar bij jou is het eigen keus. Bij mij is het gewoon zo dat ik niet KAN slapen.
En dat is al weer dag zo veel
Als ze niks vinden in mijn bloed test ga ik vrij nemen een hele zooi dagen.
Ik trek dit niet meer
Handje geeftquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar dan mag ik nog wel sociaal niet meeslapen
Maar meestal geen herriequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:53 schreef M5 het volgende:
dat er geluid uit komt is meestal als een auto rijdt
Uhm.. Wat moet ik vertellen danquote:
Mwah, de M5 klinkt soms als een stofzuigerquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Een M5 maakt herrie.. de rest is gewoon simpel gepruttel
Ik ben niet helemaal up to speed, geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhm.. Wat moet ik vertellen dan?
We hebben het ding maar weer eens van stal gehaald. Morgen wordt ie gemaakt, daarna nog naar Essen ermee en dan laten we hem schorsen en komt ie niet meer naar buiten eer dat ie klaar is.
Hij wilde gisteren alleen niet starten zonder hulp! Hij heeft 3 maanden stil gestaan.
Mijn auto heeft 4 maanden stil gestaan en startte meteen, whehehe!
stofzuigerquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, de M5 klinkt soms als een stofzuiger.
Maar als ie stilstaat hoor je de motor wel flink broemelen, dat is wel mooi
.
Tim wil hem niet weg doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal up to speed, geloof ik
Wat zijjn de plannen met die CRX? (if you would care to share)
Ja, hij doet zo hard "VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV!"quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef M5 het volgende:
[..]
stofzuiger![]()
![]()
Dat ding klinkt fantastisch. Maar niet zo goed als een Carrera GT, das de mooiste qua motorgeluid![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim wil hem niet weg doen, want hij wilde eerst een andere auto kopen.
Dus nu gaan we de CRX weer opknappen (Hij is niet goed bijgewerkt na het ongeluk en op de plekken waar ie geraakt is is nu flinke roest opgekomen en we hebben helaas geen bon van de spuiter)
Hij wil nu de zeg maar vanaf de deur tot aan de lichten van die schermen kopen en die erin zetten.
Nieuwe velgen, andere kleur, andere bodykit.
Helemaal anders dus!
Ik zou het niet doen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Zoiets staat ook nog steeds geplanned m't de ED9 van Chantal (mijn vrouwtje)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef t0n het volgende:
goog... Hoest met je Del?
Lijkt net of je het over zijn vriendin hebtquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef t0n het volgende:
goog... Hoest met je Del?
hoeveel kannen heb je al op?quote:
Oh... da's naai.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
breek me de bek niet open. D'r moet inmiddels zoveel aan gedaan worden dat het niet leuk meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |