bedankt voor het complimentquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
kan niet vinden.
en inderdaad Mukie, jammer van de kleine foto's . Word de nieuwe stijl auto afdeling net zo top als die van BoJo (overzichtelijk en grote, gewonen en thumbnail foto's)
Klik hier voor mijn geheim, werkt perfectquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:18 schreef Mukie het volgende:
@ Alexxx ik zal kijken wat ik kan doen
Bezoek
Nou, omdat we in de auto zaten naar R'dam, en hij opeens zei: "JA! Goede auto, mooi, weet je wat, ik bestel een nieuwe, Herman, zoek jij het nr van Verkerk eens op"quote:
mafkees die pa van jouquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou, omdat we in de auto zaten naar R'dam, en hij opeens zei: "JA! Goede auto, mooi, weet je wat, ik bestel een nieuwe, Herman, zoek jij het nr van Verkerk eens op"
En zo geschiedde.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:50 schreef hermandeperman het volgende:
"Oja, ik wil hem niet voor januari hebben, dus kom hem maar in week 2 afleveren ofzo".
Goed voor het boekjaar zekerquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:50 schreef hermandeperman het volgende:
"Oja, ik wil hem niet voor januari hebben, dus kom hem maar in week 2 afleveren ofzo".
NeUkAh?!1111quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:08 schreef hermandeperman het volgende:
ZeEk@hZs!
Mits mangoquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
!
Mag ik een BrEeZaH in je sterretje rammen?!
Alleen een echte cubaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaan we regelen! Heb je btw liever een sigaar of een gaulie in je pisbuis?
Die ene met de klopboor en de fleshlight ofnietquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw tooltje, wil je die ook eens proberen?
Geweldig filmpje iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die ene met de klopboor en de fleshlight ofniet
Mijn moeder kwan ook gewoon mijn kamer binnenwandelen jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
BO+![]()
stofzuigen ze me weer wakker hierzo
tyfusflikkers![]()
Mooi manquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja lekker man!
Heb je nog plannen voor vandaag?!
ik werd wakker van de kattenbrokjes die in het bakje geknikkert werdenquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:57 schreef Hugster het volgende:
BO+![]()
stofzuigen ze me weer wakker hierzo
tyfusflikkers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |