De mini is een leuke autoquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwenkreeg vandaag nog bijna ruzie met de vriendin van Googol, ik noemde de Mini een leuke auto voor mn (ex)vriendin
![]()
de ienimini is lief, die maximini gewoon lekkerquote:
Nounounounou, je zei het wel ietsje anders hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwenkreeg vandaag nog bijna ruzie met de vriendin van Googol, ik noemde de Mini een leuke auto voor mn (ex)vriendin
![]()
Moet je maar niet zulke uitspraken doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
ik ben gister en vandaag geweest en eerlijk gezegd heb ik het ook wel allemaal snel bekenenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:17 schreef PeuRac het volgende:
Googol komt met zijn pics als het goed ismaar dat waren er ook niet extreem veel. We hadden het nogal snel bekeken eerlijk gezegd.
http://www.mukie-web.com/oldtimers.htmquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:05 schreef Mukie het volgende:
oe ik zie net dat ik nog wat fotootjes heb van de oldtimers-tocht in Ibiza
ff uppen
nog niets van gezienquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:15 schreef Beach het volgende:
zijn er niet meer mensen met pics van Speed&Designof is er niet ergens een topic over?
Mukie jij als modje moet dat wel weten![]()
die paarse mustangquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.mukie-web.com/oldtimers.htm
kleine foto's I know...
Ga nog een Autodeeltje maken die er wat beter uitziet.
Met foto's van alle beurzen, meets en straks mn nissan
komje me ophalenquote:
Zaterdag.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
wat voor dag is 3 december?
dubbelklik ff op je klok rechts onderin, stomme bosmongoolquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
wat voor dag is 3 december?
Gister jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:31 schreef lipje het volgende:
had jij niet een feestje te geven?
vandaar dat herman geen zinnig woord meer kon uitbrengenquote:
ben lui weet je tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
dubbelklik ff op je klok rechts onderin, stomme bosmongool
posten is meer werk![]()
Nee, herm heeft twee fusten drooggetankt in delftquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:33 schreef lipje het volgende:
[..]
vandaar dat herman geen zinnig woord meer kon uitbrengen![]()
maar jij doet ook aan uitzondering op de regel en dat ben ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb een schrurfthekel aan luie mensen
ja he. Zo een AAAAAAAAAAAAAAH wat SWEEEEEEEEEEEET effectquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
Ji bent gewoon zoiets als een klein eendje, die moet je wel schattig vinden
Meer aandoenelijk, kijk eens hoe ie z'n best doetquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja he. Zo een AAAAAAAAAAAAAAH wat SWEEEEEEEEEEEET effect
Was te merken ook vandaagquote:
Viel best mee manquote:
Truequote:Op vrijdag 11 november 2005 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Meer aandoenelijk, kijk eens hoe ie z'n best doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |