Autogeen vond ik klote, wig is fluwelen handjes, mig en beklede electrode zijn simpel. Maar ze leveren ook een grove las op.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:20 schreef M5 het volgende:
Ik kan wel 'n beetje electrode lassen, TIG/MIG heb ik niet veel geprobeerd. Elektrode is wel 't simpelste vind ik.
nooit zoveel aandacht aan besteedquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:21 schreef t0n het volgende:
Nee man, als je TIG/MIG beetje door hebt... wil je nooit meer anders.
DelSolquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef BoJo het volgende:
Del ? Als in Dell , slet of crx del sol ?
een naaimachine dusquote:
hmmm dus dat tig is voor niet trillende handjes?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Autogeen vond ik klote, wig is fluwelen handjes, mig en beklede electrode zijn simpel. Maar ze leveren ook een grove las op.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef Tjabbo het volgende:Turbo is binnen
Geen speling op het impeller wheel, en de exhaust kant heeft geen scheuren zoals de verkoper me beloofde
* Tjabbo happy!
Ik heb lassen jaren terug eens gedaan bij techniek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:24 schreef lipje het volgende:
ik normaal ook niet, maar als oefening op de TU een weekje lassen gehad
Wig is leuk, met wolfraam kan je zelfs aluminium lassen. En die fluwelen handjes bedien je met je voetquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
hmmm dus dat tig is voor niet trillende handjes?
Shit
ja allangquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Muuk, heb jij je telefoon al eigenlijk?
Zo ja, van welke provider?
hmmm... eens kijken wat ze daar exact hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef lipje het volgende:
[..]
Wig is leuk, met wolfraam kan je zelfs aluminium lassen. En die fluwelen handjes bedien je met je voetNadeel is dat je wel moet zitten achter een werkbank. (dat was de wig-lasmachine die wij gebruikten)
Maar altijd leuk hoor, een beetje kloten met elektriciteit en metaal![]()
Welke reactie?quote:
die jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |