GAMquote:
Het is geen goed lopend topic in ieder gevalquote:
Zal jou eens 18x slaan !quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
Ik weet ook niet welke screens ik moet posten.. het topic is beetje aan het doodbloeden nu zn grote broer er aan komt.
Maar goed, speel nog dagelijks op mn xbox.
Gisteren nog 18 holes geslagen met TW..
Dit moet echt de slechtste grap zijn in de trieste lange geschiedenis van slechte grappen. (No offense)quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit moet echt de slechtste grap zijn in de trieste lange geschiedenis van slechte grappen. (No offense)
Onwetendheid is een zegequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit moet echt de slechtste grap zijn in de trieste lange geschiedenis van slechte grappen. (No offense)
Ik weet er alles vanquote:
Doe je mod werk dan, copy paste van vorige OPquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef peristilius het volgende:
Niet eens een fatsoenlijke OP.
Gamedemon was gisteravond weer lekker bezig op TMF.
Die is ook triestquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je mod werk dan, copy paste van vorige OP
Ik heb al een heel mooi Xbox plaatje neergezet, meer ga ik niet doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe je mod werk dan, copy paste van vorige OP
Black, Starcraft: Ghostquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Half-Life 2 zal wel mijn laatste Xbox titel worden.
Haal dan black op.. als je wil schieten en dingen kapot maken is dat spel the shizzle (quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
nope niet doen voor je 30stequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:33 schreef Morthill het volgende:
Kortom, je moet toestemming hebben om een nieuwe console te kopen??
[Mental Note]Niet trouwen voor mijn 30e[/Mental Note]
hahaha herkenbaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
En je luisterd natuurlijk braaf naar je vrouw
Kunst is om al een half jaar lang van te voren te beginnen.. kben er nu zelf bijna door met mn vrouw.
ik heb fansquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef peristilius het volgende:
Niet eens een fatsoenlijke OP.
Gamedemon was gisteravond weer lekker bezig op TMF.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef pjotr2001 het volgende:
btw,
ik zou toch liever wat later de 360 willen kopen. Hij is dan goedkoper en er zijn weer genoeg hacks te vinden.
Welja, of jij wint omdat ik te moe ben, of jij wint omdat ik er uit stapquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:40 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond ff golfen dan B.?
Tis niet echt een spel wat me cool lijkt eigenlijk, maar ziet er wel mooi uit inderdaad, battlefield ook trouwensquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:46 schreef type_29 het volgende:
Ik zal jullie alvast even lekker maken met KingKong.
Als je dat spel ziet denk je gewoon dat je al een 360 hebt.
Ongeloofelijk dat er zulke mooie beelden uit die oude xbox kunnen komen.
Nou, ik kan je zeggen dat het wel een cool spel is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis niet echt een spel wat me cool lijkt eigenlijk, maar ziet er wel mooi uit inderdaad, battlefield ook trouwens
hijs fijn!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:01 schreef Cool_Runner het volgende:
The Warriors, wat een spel is dat![]()
[afbeelding]
Ja, dat tweede worden is ook maar niets he.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb fans
tis jammer dat sommige lui daar triest spelen, die rijden rondjes om dat huis op mercy creek , das zo goed als spawncampen.
die 2 potjes warehouse die ik gespeeld had gingen een stuk beter, geen voertuigen alleen knallen.
Vanavond MOET ik gewoon eerste worden for foks sake!!
Krijg je dat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welja, of jij wint omdat ik te moe ben, of jij wint omdat ik er uit stap
Ik sla nu trouwens ook iets verder
Neequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Krijg je dat.![]()
Zeg nou maar gewoon voor een keer dat ik beter in dit spel ben dan jij.![]()
serieus? ik hoor niet wat hij zegt namelijk, alleen maar tering herrie door me headsetquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, dat tweede worden is ook maar niets he.
Spacekees zei trouwens nog dat je in de studio moest komen om te laten zien of je daar ook zo goed was.
Hoe ging dat gebod ook alweer? Iets in de trant van "Gij zult niet stelen" of zo?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:28 schreef pjotr2001 het volgende:
Zal na deze periode dan wel downloaden worden denk k maar voor spelletjes.
Nadat ik op de X05 effe HL2 op een Xbox heb gespeeld was mijn enthousiasme echt helemaal verdwenen. Het zag er echt NIET uit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ja je kickte echt ass. Ik zou maar eens contact met ze opnemen, misschien dat je ook echt langs kan komen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:56 schreef Gamedemon het volgende:
zo net klaar met live gamen op tmf, 3 keer eerste geworden en constant top 3.
Die tmf gasten bakte er niks van, hoogste score was 2 geloof ik
voorderest leuke potjes gehad, zaten allemaal op hetzelfde nivo
Kon je gisteren niet joinen, nu weet ik waarom.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:56 schreef Gamedemon het volgende:
Welja joh, FOK! shirt aanquote:Op zaterdag 12 november 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
dat zei die space kees gister ook, maar ik ga echt niet in de studio zitten met die pauper
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zag het toevallig en ze waren je helemaal aan het ophemelenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:56 schreef Gamedemon het volgende:
Anders ga jij er zitten onder mijn naamquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welja joh, FOK! shirt aan
Reklame maken over GAM
We sturen Bastard erheen om PGR3 te spelen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Anders ga jij er zitten onder mijn naam![]()
Niet eens om hem een tittytwister te geven live op tv ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
dat zei die space kees gister ook, maar ik ga echt niet in de studio zitten met die pauper
Lol waar?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net Chronicles of Riddick gehaald voor 12.50. En ik kreeg er ook nog een fles wijn bij of een videoband van de Hulk. Ik heb maar voor de wijn gekozen.
ga jij maar in mijn plaats, dat wil ik zienquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:34 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet eens om hem een tittytwister te geven live op tv ?
Graag maar dan val ik meteen door de mand als ik geen reet van Far Cry bak. En die X360 die daar op tafel staat onder mijn shirt ga proberen te stoppen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ga jij maar in mijn plaats, dat wil ik zien![]()
Blij dat ik geen Live meer hebquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:38 schreef peristilius het volgende:
Zijn hier nog wat mensen die vanavond zin hebben om te liven?
Paar potjes Halo 2 misschien?
Jullie hebben er vast geen zin, maar als jullie niet komen betekent dat een perm-ban voor iedereen met live!![]()
voeg me maar ff toe, kijk ik zo of ik nog ff live komquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:38 schreef peristilius het volgende:
Zijn hier nog wat mensen die vanavond zin hebben om te liven?
Paar potjes Halo 2 misschien?
Jullie hebben er vast geen zin, maar als jullie niet komen betekent dat een perm-ban voor iedereen met live!![]()
Ah, een slachtoffer, wat is je gamertag?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
voeg me maar ff toe, kijk ik zo of ik nog ff live kom
ik heb je al toegeveoegd maar het is magneetquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah, een slachtoffer, wat is je gamertag?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:43 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil ook wel meedoen maar ik kan met Halo 2 niet meer op Live komen.
Eerst moet ik een profiel kiezen en daarna bij de gamertag blijft hij hangen.
Als jij mij vertelt hoe krijg je er nog een kusje bijquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:44 schreef peristilius het volgende:
[..]![]()
Ga het eens maken en doen mee!
Godverdomme, ik kreeg bij diezelfde winkel een fucking videoband van Pipo en en P-p-paardelullen.quote:
tip : Ga je save games redden zolang het nog kanquote:Op maandag 14 november 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
Mn xbox begint raar te doen
Zondag was die nog aan toen ik beneden kwam,.. kan wezen misschien vergeten uit te zetten, zou het wel voor het eerst zijn.
Later tijdens film kijken sprong ineens het xbox logo in beeld.. ging die vanzelf weer aan.
En later op de avond wilde ik hem aan doen om te golfen, ging die niet aan!!
Moest de cd lade openen om hem te starten, en... ook weer om hem uit te kunnen doen.
Heb nu die adapter maar ingedrukt zodat de stroom er af is.. maar vlgs mij word ie een beetje een gaar na een paar duizend uur gamen.
Ik heb niet de mogelijkheid daartoequote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tip : Ga je save games redden zolang het nog kan
had ik ook moeten doen toen die van mij kuren kreeg
Gast dat is IGN dat weet je he?quote:Op maandag 14 november 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Half Life 2 scoort goed man
http://xbox.ign.com/articles/666/666049p3.html
Ken IGN ondertussen wel.... ga hem ook niet halen. Wil lekker WoW-en en 360 spelenquote:Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast dat is IGN dat weet je he?
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/582864.asp
alleen gamepro die niet online te lezen is en voorderest niemand.
Tijd voor de 360 dus.quote:Op maandag 14 november 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
Mn xbox begint raar te doen
Zondag was die nog aan toen ik beneden kwam,.. kan wezen misschien vergeten uit te zetten, zou het wel voor het eerst zijn.
Later tijdens film kijken sprong ineens het xbox logo in beeld.. ging die vanzelf weer aan.
En later op de avond wilde ik hem aan doen om te golfen, ging die niet aan!!
Moest de cd lade openen om hem te starten, en... ook weer om hem uit te kunnen doen.
Heb nu die adapter maar ingedrukt zodat de stroom er af is.. maar vlgs mij word ie een beetje een gaar na een paar duizend uur gamen.
gijsje heeft ook geen memory kaart?quote:Op maandag 14 november 2005 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb niet de mogelijkheid daartoe
Jawel maar we wonen niet meer bij elkaar om de hoek.quote:Op maandag 14 november 2005 18:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gijsje heeft ook geen memory kaart?
anders is zo'n max drive wel geil om te bestellen
Hij woont 224 Km verderquote:Op maandag 14 november 2005 18:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gijsje heeft ook geen memory kaart?
anders is zo'n max drive wel geil om te bestellen
moet je wel bij pgr2 alle races opnieuw doenquote:Op maandag 14 november 2005 20:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij woont 224 Km verder
Maar maakt niet uit.. savegames kunnen me ook niet zoveel schelen eigenlijk.
Straks PGR3 een keer..quote:Op maandag 14 november 2005 20:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet je wel bij pgr2 alle races opnieuw doen
das ook weer waar jaquote:Op maandag 14 november 2005 20:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Straks PGR3 een keer..![]()
PGR2 is wel leuk nog hoor.. maar die savegame kun je toch ook niet op de 360 zetten.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef H.Flick het volgende:
Welke humor?! Ik moet niet lachen van allerlei poepgrappen, kinderachtig gedoe allemaal.
Best raar, want de gameplay op de N64 was echt stukken beter.... het haalde het niet bij Banjo maar toch.... het was goed. Ik weet niet wat er met de Xbox versie gebeurd is!quote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef peristilius het volgende:
Conker is op zich best vermakelijk, maar de gameplay is zooo slecht.
Humor is wel leuk, tenminste voor zover ik het gespeeld heb, ben nog steeds niet echt ver.
Klaag bij Microsoft, als je garantie hebt, dat neem ik tenminste wel aan dat je dat hebt, is er toch geen probleem?quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:14 schreef pmponer het volgende:
Hey dino wat voor soort spellen zoek je misschien heb ik nog wat cube games voor je?
GVD zondag is mijn xbox kapot gegaan pas in september gekocht
Hij start spellen nog prima op maar geeft geen beeld meer alleen nog geluid.
op meerdere tv's geprobeerd met meerdere kabels
Mijn vorige hield het tenmiste nog vanaf de launch vol
Cube exclusives, mail me gewoon maar even met wat je hebt en je vraagprijs. Ik zoek geen 10 titels tegelijk maar moet wel wat hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:14 schreef pmponer het volgende:
Hey dino wat voor soort spellen zoek je misschien heb ik nog wat cube games voor je?
Natuurlijk heb ik nog garantie het probleem is echter dat ergens deze week de xbox pas wordt opgehaald door ups en dat ik dan nog ca 8 dagen moet wachtten voor ik een terug krijg, wat dus inhoud dat ik weer al mijn saves kwijt benquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Klaag bij Microsoft, als je garantie hebt, dat neem ik tenminste wel aan dat je dat hebt, is er toch geen probleem?
Nee hoor, een dag of 3 ben je hem kwijt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik nog garantie het probleem is echter dat ergens deze week de xbox pas wordt opgehaald door ups en dat ik dan nog ca 8 dagen moet wachtten voor ik een terug krijg, wat dus inhoud dat ik weer al mijn saves kwijt ben![]()
dino ik kijk thuis wel ff van welke spellen ik we af wil
Geef die lui van Microsoft geen games mee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik nog garantie het probleem is echter dat ergens deze week de xbox pas wordt opgehaald door ups en dat ik dan nog ca 8 dagen moet wachtten voor ik een terug krijg, wat dus inhoud dat ik weer al mijn saves kwijt ben![]()
dino ik kijk thuis wel ff van welke spellen ik we af wil
En uiteindelijk 2 keer voor 60 euro aan waardebonnen geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Geef die lui van Microsoft geen games mee.
Ken iemand die was zijn PGR2 kwijt.
Hij bellen over het spel krijgt ie PGR1.
D8 het wel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
En uiteindelijk 2 keer voor 60 euro aan waardebonnen geloof ik
Dezelfde problemen zoals ik omschreef?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:47 schreef twi het volgende:
Ik had exact hetzelfde met een Xbox van een paar maanden oud. Had de MS service gebeld, hij zou opgehaald worden. Daarvoor moest ik bellen met MS. Paar dagen mee gewacht, en tot m'n grote verbazing deed 'ie het ineens weer
dat is het slimst denk ikquote:Op woensdag 16 november 2005 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
Hij zal over niet al te lange tijd (zeker nu de 360 uitkomt) wel voor een budgetprijs verkrijgbaar zijn. Haal ik hem dan wel, samen met Conker.
Kortom, je koopt een matige shooter, die al op de PC uit is, en dan met online mode en CSS, en daar moet je dan no ¤60 voor betalen ook :| Damn, dat er mensen zijn die dat doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:28 schreef Gamedemon het volgende:
hij was wel aardig, maar aangezien er geen online gameplay bij zit, en geen counter strike source is het de 60 euro zeker niet waard
Ah, voor zover ik me herinner had ik geluid, geen (goed) beeld. Een zwart scherm met enkele groene puntjes die door het scherm aan het flippen waren. Heb je die groene puntjes niet kun je 'm dus misschien beter ingepakt latenquote:Op woensdag 16 november 2005 07:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dezelfde problemen zoals ik omschreef?
Anders trek ik de doos nog ff los, om het te proberen, die gasten zijn namelijk ook gister niet langs geweest
Mensen die geen goede PC hebben en gewoon een prima shooter willen hebben op de Xbox kopen die game. Zo gek lijkt me dat niet hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kortom, je koopt een matige shooter, die al op de PC uit is, en dan met online mode en CSS, en daar moet je dan no ¤60 voor betalen ook :| Damn, dat er mensen zijn die dat doen.
Of mensen die een goede PC hebben maar vanuit geloofsovertuiging niet op een PC spelletjes spelen.. kopen wel een leuke shooter op de XBOX.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mensen die geen goede PC hebben en gewoon een prima shooter willen hebben op de Xbox kopen die game. Zo gek lijkt me dat niet hoor.
Precies.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of mensen die een goede PC hebben maar vanuit geloofsovertuiging niet op een PC spelletjes spelen.. kopen wel een leuke shooter op de XBOX.
Ook niet gek.
het is redelijk stom, maar je moet bij Battlefront je 'connection speed' instellen. ik wilde ook een dedicated server voor Battlefront opzetten met het max. aantal spelers: 32, maar kwam idd niet boven de 4 uit... :\quote:Op maandag 14 november 2005 23:19 schreef DinoPK het volgende:
Ontopic:
Op de xbox speel ik op dit moment Battlefront 2. Op zich een erg leuk spel, maar waarom zitten er maar zo fucking weinig voertuigen in dit spel?.... Iemand anders hier die dit spel een beetje speelt?
Maf feitje: online kan je met 24 man op de dedicated servers, host je zelf dan kan je maar met 4 man..... Ik snap sommige van die online beslissingen van die developers niet hoor.
Halo2 > matchmaking. Leuk maar soms rete irritant.
Battlefront > Geeneens met je eigen friendslist een kamertje vormen, nee gewoon random in matches...
Battlefront > 4 man online... (godsamme het is Band of Brothers niet)
Gewoon 16 man, full voice, eigen server op kunnen zetten, dedicated ja of nee, systemlink erbij, zo hoort het te zijn PVD!!!!
wat is er dan slecht aan de gameplay? Heb net een uurtje gespeeld en hij speelt lekker weg vind ik. Grafisch erg goed, en de humor spreekt me ook wel aan. Tot nu toe een erg leuk spel!quote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef peristilius het volgende:
Conker is op zich best vermakelijk, maar de gameplay is zooo slecht.
Het vechten werkt voor geen meter, je deelt een klap uit of met een beetje geluk maak je zelfs een combo die vaak niet werkt, dan loop je weer een stukje achteruit en deel je weer een klap uit.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
wat is er dan slecht aan de gameplay? Heb net een uurtje gespeeld en hij speelt lekker weg vind ik. Grafisch erg goed, en de humor spreekt me ook wel aan. Tot nu toe een erg leuk spel!
tot nu toe weinig last gehad van het springen. Het vechten is me wel opgevalen, maar daar stoor ik me niet aan.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het vechten werkt voor geen meter, je deelt een klap uit of met een beetje geluk maak je zelfs een combo die vaak niet werkt, dan loop je weer een stukje achteruit en deel je weer een klap uit.Het platformen werkt ook voor geen meter, vaak spring je mis omdat het springen gewoon kut gaat of omdat de camera irritant doet. En dan heb je zon beetje de hele gameplay.
Dat springen komt waarschijnlijk nog wel, in het begin vond ik het ook wel meevallen allemaal, maar wat later wordt het toch wel irritant.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:48 schreef Retarded het volgende:
[..]
tot nu toe weinig last gehad van het springen. Het vechten is me wel opgevalen, maar daar stoor ik me niet aan.
bij dat eilandje in het midden, daarnaast zit een waterval, en een waterval in games is 9 van de 10 keer een geheime grotquote:Op woensdag 16 november 2005 15:33 schreef kikoooooo het volgende:
Weet iemand toevallig waar in Farcry, in de map Mercy Creek die godvergeten raketwerper ligt? Ik kan dat ding echt nergens vinden (en heb er toch al heel wat uurtjes FC opzitten)
Godver, daar heb ik serieus nog nooit gekekenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
bij dat eilandje in het midden, daarnaast zit een waterval, en een waterval in games is 9 van de 10 keer een geheime grot
thanksquote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
die gegevens heb je zeker weten nodig, athans de laatste 4 digits zoiezo, ga maar kijken wat je moet invullen als je CC gegevens wilt veranderen, dat heb je nodig
Wordt er ook een wakkerquote:Op donderdag 17 november 2005 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
Klopt het dat ze al Demo360's hebben bij de MediaMarkt?
Holy shitquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef H.Flick het volgende:
Voor iedereen die nog geen Xbox360 gaat halen.
King Kong review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61698
Nee,.... het enige wat ik weet is dat het spel een goede FPS game is. Ik ga de gratis demo downen zodra de 360 uit isquote:Op donderdag 17 november 2005 16:58 schreef jimjim1983 het volgende:
ziet er ook wel heel vet uit dat spel, niemand hier die 'm al gespeeld heeft? (of is ie nog niet uit?)
quote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef Bastard het volgende:
Had die game niet een stuk slechtere cijfers gekregen bij andere sites?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Holy shitAls de 360 versie ook zo cool is
Hoog cijfer zeg.... onverwachts !!
Zowel de PS2 versie als de Xbox versie hebben op gamerankings een 90% gemiddeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:24 schreef washandje het volgende:
[..]
Had die game niet een stuk slechtere cijfers gekregen bij andere sites?
Ah ok, dan zat ik even verkeerd te denken. Ziet er wel goed uit, maar niet echt iets voor mijquote:Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zowel de PS2 versie als de Xbox versie hebben op gamerankings een 90% gemiddeld.
Toegegeven... er zijn pas 3 reviewsquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef washandje het volgende:
[..]
Ah ok, dan zat ik even verkeerd te denken. Ziet er wel goed uit, maar niet echt iets voor mij
Gamesradarquote:The graphics, albeit at a lower resolution (and with the occasional low frame rate) than the PC version, still make City 17 feel like a real place - not just a collection of videogame levels.
Even the physics, the whole point of the game in many players' eyes, have made the transition. You'd be hard pressed to spot any difference.
In fact, all that's really missing is any kind of multiplayer action. You can't play this as co-op, unlike Halo, and you can't take it online, unlike Halo 2. But you do have the best single-player shooter around.
PC gamers who've already completed Half-Life 2 don't need to buy this. But for every Xbox owner who hasn't tried Half-Life 2, this is essential. You'll learn something.
Half-Life 2 is out for Xbox on 18 November and is out now for PC
Overall: 95%
PGR2quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef mrkanarie het volgende:
ik had vanmorgen een topic gestart want ik heb gisteren een xbox op de kopgetikt, en nu wil ik dr nog wat mooie games bij gaan kopen. Ik zit te denken aan een paar leuke multiplayer games (ssx oid) en voor de rest tja... ik vind allerlei genres wel mooi.
KotoR multiplayer??quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef H.Flick het volgende:
Top Spin
Ninja Gaiden
Star Wars: KOTOR
Splinter Cell 3
Far Cry
Far Cry.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef mrkanarie het volgende:
ik had vanmorgen een topic gestart want ik heb gisteren een xbox op de kopgetikt, en nu wil ik dr nog wat mooie games bij gaan kopen. Ik zit te denken aan een paar leuke multiplayer games (ssx oid) en voor de rest tja... ik vind allerlei genres wel mooi.
nee klopt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij wilde toch niet alleen multiplayer hebben? Daarom heb ik een mix gemaakt
okquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:09 schreef Gamedemon het volgende:
Mag niet besproken worden hier
HL2quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Half-Life 2 gehaald.![]()
DQVIII bewaar ik even voor de kerstvakantie. Ik ben ook nog vollop met WoW bezig. En om nu twee van die immense RPG-werelden tegelijk te verkennen.
Zeker! We gaan de Deadmines toch doen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:22 schreef Chocobo het volgende:
HL2Veel plezier Gijs.... misschien zie ik je dit weekend nog met WoW !!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker! We gaan de Deadmines toch doen?
Lvl18 nog steeds. Ben wat oude quests in Loch Modan aan het doen dus het gaat nu niet zo hard. Straks even de Silver Mines in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:24 schreef Chocobo het volgende:Erg offtopic maar welk level WoW ben je ondertussen... je gaat hard
1.Patsen met warez word niet op prijs gesteld hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:21 schreef kikoooooo het volgende:
50cent bulletproof is uit
ik download em
Gamedemon voor modquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1.Patsen met warez word niet op prijs gesteld hier
2. Zonde van je harde schijf ruimte
nee dan kan ik geen prijsvragen meer winnenquote:
goed puntquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee dan kan ik geen prijsvragen meer winnen
als crew mag je niet meedoen
Gamedemon for modquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee dan kan ik geen prijsvragen meer winnen
als crew mag je niet meedoen
ja ik weet dat dit op reclame lijkt (is het ookquote:BATTLEFIELD: MODERN COMBA
BROTHERS IN ARMS II
BURNOUT REVENGE
CALL OF DUTY: BIG RED ONE
CAPCOM CLASSIC COLLECTION
FABLE: THE LOST CHAPTERS
FAR CRY: INSTINCTS
FIFA 2006
FROM RUSSIA WITH LOVE
GUN
HALF LIFE 2
HARRY POTTER: VUURBEKER
INCREDIBLES 2
KING KONG (PETER JACKSON)
LA RUSH
MATRIX: PATH OF NEO
MORTAL KOMBAT: SHAOLIN MO
NINJA GAIDEN: BLACK
PRO EVOLUTION SOCCER 5
SERIOUS SAM 2
SHADOW THE HEDGEHOG
SHREK SUPER SLAM
SIMS 2
STAR WARS BATTLEFRONT 2
TECMO ARCADE
TIGER WOODS PGA TOUR '06
TONY HAWK: AMERICAN WASTE
WARRIORS, THE
X-MEN LEGENDS 2
die games die niet in de aanbieding zijn zijn allemaal vrij nieuw zo te zien, dus das logisch.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef Retarded het volgende:
Vanaf vandaag (zaterdag) gaat FRS plankruimte maken voor de Xbox 360. Daarom zijn er vele games afgeprijsd en lopen deze ook nog in een 3 halen 2 betalen aktie! De aktie loopt dus vanaf zaterdag, en geldt bijna op alle games, muv van de volgende:
[..]
ja ik weet dat dit op reclame lijkt (is het ook) maar tis toch een mooie aktie
Die staat er toch tussenquote:
Mashed!quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:36 schreef mrkanarie het volgende:
ik zoek nog een fungame, zoiets als mario of monkeyball ofzo (ja ok, als ik mario wil moet ik maar overstappen op nintendo, maar iets in de trent van) maar een beetje zo'n simpel spelletje zeg maar.
Dat wilde ik net posten, een van de meest geweldige MP spellen, hebben der echt al avonden en avonden opzitten met z'n 4'en zitten Mashen, en iedereen zó fanatiek..... m'n huisgenoten kwamen zelfs vragen of het wat zachter mochtquote:
PES4 / Fifa 06quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zit te denken aan een paar leuke multiplayer games
hmm, als ik die screenshots en trailer zo zie ben ik nog niet meteen overtuigd. Wat is het doel van het spel dan?quote:
Is van de makers van micromachines (dat spel móet je toch nog wel kennen van de 386). Bedoeling is nogal moeilijk uit te leggen; je moet iedereen 'uit beeld' zien te rijden. Wanneer je tegenstanders zich op een bepaalde achterstand komen vallen ze automatisch af, en krijg jij een punt. Bij je tegenstanders gaan er punten af. Uiteindelijk na een aantal rondes wint er iemand die 10 punten heeft (iedereen start met 5 punten geloof ik). Onderweg kun je ook verschillende wapens pakken, waarmee je je tegenstanders kunt aanvallen (o.a. machinegeweer / olie vlek / drum bom / geleideraket/ mijnen)quote:Op zondag 20 november 2005 11:09 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
hmm, als ik die screenshots en trailer zo zie ben ik nog niet meteen overtuigd. Wat is het doel van het spel dan?
Cool die ga ik morgen meteen halen. Dit is echt een mega brute multiplayer game, fok mario kart/party en dat soort shit.quote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Retarded het volgende:
Het is echt een geweldig spel.. en ligt volgens mij voor 10 euro bij Bart Smit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door gijsje79 op 24-11-2005 21:00:07 ]
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een idee.
Far Cry InstinctsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sinds vandaag. Ik had het spel nooit op de PC gespeeld, en ik ben zeer onder de indruk!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand anders hier eigenlijk Half-Life 2 aan het gamen?
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:41 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand een idee.
Far Cry InstinctsNiemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tis lekker kaal.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Godver, dat Half-Life 2 wordt beter en beter
[afbeelding]
Referer Link Errorquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/far_cry_instincts.txt
Eenzame roepende in de woestijn.quote:
Eenzaam is het zekerquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eenzame roepende in de woestijn.
Laat dat laatste maar achterwege.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:14 schreef mrkanarie het volgende:
vanavond lekker weer een avondje xboxen en gamecuben met vrienden.
verkapte kijk-eens-hoeveel-dozen-ik-op-mijn-kamer-heb-postquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb vandaag afscheid genomen van mn XboxHet was een korte relatie, maar best okay voor erbij
Hij staat nu bovenop mn kast, tussen de andere ouwe consoles
[afbeelding]
Hij heeft nog geen idee...
[afbeelding]
Oei, best stoffig!
[afbeelding]
Inpakken...
[afbeelding]
Hup, in de doos
[afbeelding]
Kabels en controller erbij
[afbeelding]
En weer op de kast
[afbeelding]
Ik voel nu wel een leegte
[afbeelding]
Deze twee rakkers moet ik natuurlijk ook weer opbergen
Vaarwel, bedankt voor Burnout 3, Rainbow Six 3 (Black Arrow), Fable, Jade Empire, Alien Hominid en toch ook wel Ninja Gaiden...
Ja hier ook, erg vet spel alleen de framrate is wel erg laag maar de sfeer en physics zijn errug cool.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja sinds vandaag. Ik had het spel nooit op de PC gespeeld, en ik ben zeer onder de indruk!
Snap ik, ik heb PGR1 helemaal doodgespeeld, maar PGR2 heb ik nooit echt zin in gekregen. Die hele competitie op alles vond ik irritant. Ik heb er een hekel aan om te zien dat ik continue ergens 1000e ben of zo. (Nu heb ik geen live meer, dus mss nu maar weer beginnen, maar ja, nu komt de 360\)quote:Op zondag 27 november 2005 13:48 schreef DinoPK het volgende:
NFS MW ziet er idd niet zo heel erg super uit, mede door de vrij lage framerate. Voor de rest is het best een aardig spel, alleen het is allemaal wat minder duidelijk dan in underground 2 is.
@Morthill: PGR2 is niet echt een spelletje om ff tussendoor te doen: het leuke van het spel is juist een zo hoog mogelijke kudo rank te halen in de SP, en om gewoon lekker lollig te racen online. Blijft een wereldspel, met enige instant thrills, maar het spel is het best als er echt moeite in wordt gestopt.
De enige game die bij mij niet werkt is Alien Hominid. Tis dan wel de tofste Xbox titel die ik heb, maar voor één game hou ik die Xbox niet aangesloten, daar heb ik helemaal geen plek voorquote:Op woensdag 30 november 2005 10:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga vandaag ook afscheid nemen van mijn Xbox. Al twijfel ik nog wel een beetje omdat niet al mijn games per direct werken op de Xbox360.
Precies. Welke heb je dan eigenlijk nog liggen?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:17 schreef H.Flick het volgende:
Eigenlijk is het ook onzin. Ik speel die spellen nu niet, dus ga ik ze ook niet spelen als ik vrijdag een Xbox360 heb.
PES4, maar dat is eigenlijk onzin want ik heb PES5 ookquote:Op woensdag 30 november 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Welke heb je dan eigenlijk nog liggen?
Doom3 ligt voor 32 euro bij de MM en voor 25 bij de BS..quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil Doom 3 graag ook nog een keer spelen. Maar ik wacht even tot het origineel en het expension pack worden samengevoegd en worden aangeboden voor een zacht prijsje.
Over een paar maanden is hij vast afgeprijst.quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:57 schreef Bastard het volgende:
Ja.. maar voor HL2 moest ik wel 55 euro betalen.. scheelt nog wel weer dan
Doom3 vond ik zuigen op de pc, half life 2 vond ik wel leuk maar niet bijzonder goedquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:10 schreef Morthill het volgende:
Weet je wat, koop geen van beide, ze zuigen namelijk allebei en wacht gewoon op Black(Dat is wat ik ga doen tenminste
)
Omdat het azijnpissers zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
Ok ik hap, waarom zou DOOM3 zuigen vlgs jullie?
Blackquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:10 schreef Morthill het volgende:
Weet je wat, koop geen van beide, ze zuigen namelijk allebei en wacht gewoon op Black(Dat is wat ik ga doen tenminste
)
Was wel ff lachen net met co op.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
Op de xbox is het echt een juweeltje namelijkdie gfx, spanning, geluiden.. echt overweldigend mooi gewoon. Maar goed, ieder zn smaak natuurlijk
omdat (op de pc tenminste)quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:28 schreef Bastard het volgende:
Op de xbox is het echt een juweeltje namelijkdie gfx, spanning, geluiden.. echt overweldigend mooi gewoon. Maar goed, ieder zn smaak natuurlijk
Wat werden wij geslacht in die zaal met die 3 grote beestenquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Was wel ff lachen net met co op.
Vind het ook een pracht van een shooter, zit tenminste goeie sfeer in.
Ja da's ook mijn kritiek. Alhoewel ik het wisselen tussen flashlight en wapen juist wel cool vond, bracht extra spanning erin. Maar voor de rest leek alles eindeloos op elkaar en je had elke keer dezelfde bekende schrikeffecten, waar je dus niet erg van schrok.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
omdat (op de pc tenminste)
Je het eerste uur zoiets hebt van : ah cool, tering ik schrok
en vervolgens proberen ze om de 2 minuten je op dezelfde manier aan het schrikken te maken, gaat gewoon vervelen.
En je wist dat als je bij een licht stuk kwam dat er iets zou gebeuren waardoor de lampen uitgingen
En het meest irritante vond ik nog het wissellen tussen flash light en wapen constant.
je krijg later in het spel sneller vijanden die niet schieten maar heel snel slaan en dan is het een kwestie van gokken waar ze staan, zuig dus
Omdat de game behalve graphics eigenlijk minder biedt dan Halo 2. De game is zo koelere eentonig en voorspelbaar (wat niet weg neemt dat je af en toe goed kan schrikken) dat de lol er na zo'n 30-45 minuten voor mij wel af was.quote:
PGR2quote:Op maandag 5 december 2005 20:48 schreef mrkanarie het volgende:
dus voor goede multiplayer games voor 2-4 players raden jullie PGR2 en Mashed aan?
zie de TTquote:Op maandag 5 december 2005 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet het per se op de xbox zijn?
Mariokartquote:Op maandag 5 december 2005 22:24 schreef mrkanarie het volgende:
want ik heb nu 3 controllers maar geen spellen voor 2+ spelers...En ik zoek nog een goede multiplayergame om avonden zoet mee te zijn met vrienden.
Geen emulators.quote:
Ik mag hier toch wel zeggen dat ik mariokart op mijn xbox dmv een emulator leuk vind? heb t er toch niet over hoe je dat doet?quote:
Er wordt gewoon niet gesproken over gemodde consoles of functies daarvan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik mag hier toch wel zeggen dat ik mariokart op mijn xbox dmv een emulator leuk vind? heb t er toch niet over hoe je dat doet?
oeiquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er wordt gewoon niet gesproken over gemodde consoles of functies daarvan.
Alien hominidquote:Op woensdag 7 december 2005 01:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Waar kan ik eigenlijk Alien Hominid vinden?
\quote:
Hoewel het mij leuk lijkt, wacht ik nu toch ff op mn 360quote:
je moet wat zonder 360 he?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoewel het mij leuk lijkt, wacht ik nu toch ff op mn 360
Kan DOOM nog meerdere malen spelen MP.. deathmatch enzo..
Tis geen gemis als je niet weet wat het is wat je kan missen, G.quote:
en toch lijkt het me kut om PGR3 te hebben en je em niet kan gamen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis geen gemis als je niet weet wat het is wat je kan missen, G.
En DOOM staat toch zeker in mn top 6 van beste xbox games!
Ook. Collega van me die de PC versie heeft gespeeld zit me ook al een tijdje gek te maken. En 25 euro is een mooie prijs.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
Heb ik m gehyped bij je?
Je gaat genieten Gijs
Sfeer, geluid, beeld.. tis allemaal topquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook. Collega van me die de PC versie heeft gespeeld zit me ook al een tijdje gek te maken. En 25 euro is een mooie prijs.
Net even gespeeld...Damn...sfeertje hoor![]()
Geen probleem hier, heb geen N64.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja alleen jammer dat het een exacte kopie van de N64 versie
Ik vond het over het algemeen ook wel leuk, maar dat vechtenquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:10 schreef peristilius het volgende:
Ik zat laatst Conker weer te spelen en ik moet zeggen dat ik het nu eigenlijk best een leuk spel vind.
Het is nog steeds jammer van de kutbesturing, maar toen ik in het zombie level aankwam viel mijn bek toch wel open, geweldig sfeertje hebben ze daar neergezet. Het is toch wel een gevarieerde en originele game.
Dude daar ben ik allang voor bij, too easy.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wacht maar tot je bij de lavarace komt
jezus en nog voor feyenooit ook, dan ben je inderdaad een noobquote:Op zondag 11 december 2005 21:19 schreef xboxps2 het volgende:
ik ben een noob hier in...
heb een tv en een xbox 1 en een dollby surround set
nu wil ik graag me geluid van me xbox op die surround krijgen wat moet ik doen ? en hoe weet ik of me tv geschikt is
alvast bedankt
Je moet een advanced scart kabel kopen. Daar zit een uitgang op voor een optische digitale kabel. Je surround set moet wel een optische digitale ingang hebben. En het heeft verder niks met je TV te maken.quote:Op zondag 11 december 2005 21:19 schreef xboxps2 het volgende:
ik ben een noob hier in...
heb een tv en een xbox 1 en een dollby surround set
nu wil ik graag me geluid van me xbox op die surround krijgen wat moet ik doen ? en hoe weet ik of me tv geschikt is
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |