quote:Op donderdag 17 november 2005 17:19 schreef Bastard het volgende:
Had die game niet een stuk slechtere cijfers gekregen bij andere sites?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Holy shitAls de 360 versie ook zo cool is
Hoog cijfer zeg.... onverwachts !!
Zowel de PS2 versie als de Xbox versie hebben op gamerankings een 90% gemiddeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:24 schreef washandje het volgende:
[..]
Had die game niet een stuk slechtere cijfers gekregen bij andere sites?
Ah ok, dan zat ik even verkeerd te denken. Ziet er wel goed uit, maar niet echt iets voor mijquote:Op donderdag 17 november 2005 19:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zowel de PS2 versie als de Xbox versie hebben op gamerankings een 90% gemiddeld.
Toegegeven... er zijn pas 3 reviewsquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef washandje het volgende:
[..]
Ah ok, dan zat ik even verkeerd te denken. Ziet er wel goed uit, maar niet echt iets voor mij
Gamesradarquote:The graphics, albeit at a lower resolution (and with the occasional low frame rate) than the PC version, still make City 17 feel like a real place - not just a collection of videogame levels.
Even the physics, the whole point of the game in many players' eyes, have made the transition. You'd be hard pressed to spot any difference.
In fact, all that's really missing is any kind of multiplayer action. You can't play this as co-op, unlike Halo, and you can't take it online, unlike Halo 2. But you do have the best single-player shooter around.
PC gamers who've already completed Half-Life 2 don't need to buy this. But for every Xbox owner who hasn't tried Half-Life 2, this is essential. You'll learn something.
Half-Life 2 is out for Xbox on 18 November and is out now for PC
Overall: 95%
PGR2quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef mrkanarie het volgende:
ik had vanmorgen een topic gestart want ik heb gisteren een xbox op de kopgetikt, en nu wil ik dr nog wat mooie games bij gaan kopen. Ik zit te denken aan een paar leuke multiplayer games (ssx oid) en voor de rest tja... ik vind allerlei genres wel mooi.
KotoR multiplayer??quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:49 schreef H.Flick het volgende:
Top Spin
Ninja Gaiden
Star Wars: KOTOR
Splinter Cell 3
Far Cry
Far Cry.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:36 schreef mrkanarie het volgende:
ik had vanmorgen een topic gestart want ik heb gisteren een xbox op de kopgetikt, en nu wil ik dr nog wat mooie games bij gaan kopen. Ik zit te denken aan een paar leuke multiplayer games (ssx oid) en voor de rest tja... ik vind allerlei genres wel mooi.
nee klopt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hij wilde toch niet alleen multiplayer hebben? Daarom heb ik een mix gemaakt
okquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:09 schreef Gamedemon het volgende:
Mag niet besproken worden hier
HL2quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Half-Life 2 gehaald.![]()
DQVIII bewaar ik even voor de kerstvakantie. Ik ben ook nog vollop met WoW bezig. En om nu twee van die immense RPG-werelden tegelijk te verkennen.
Zeker! We gaan de Deadmines toch doen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:22 schreef Chocobo het volgende:
HL2Veel plezier Gijs.... misschien zie ik je dit weekend nog met WoW !!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker! We gaan de Deadmines toch doen?
Lvl18 nog steeds. Ben wat oude quests in Loch Modan aan het doen dus het gaat nu niet zo hard. Straks even de Silver Mines in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:24 schreef Chocobo het volgende:Erg offtopic maar welk level WoW ben je ondertussen... je gaat hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |